Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Акварельні аплікації
Літо радує нас розмаїттям квітів. А журнал “Джміль” — новими техніками образотворчості.
Надихаймося!
Попередня робота
Для натхнення перегляньте роботи Катерини Білокур.
Зверніть увагу на характерні особливості квіткових букетів, їхню довершену вишукану ніжність. Завважте, як ретельно промальовані найдрібніші деталі кожної квіточки. Чи не дивує вас те, що мисткиня збирає квіти в букети без огляду на час їх реального цвітіння?
Підготуйте:
- простий олівець
- акварельний папір формату А5
- акварельні фарби
- ножиці
- клей ПВА
Надихнулися? До роботи! Але далі майстер-клас Пензлик проводить тільки для читачів друкованої версії журналу “Джміль” Тож поспішайте завітати на нього — клікайте на кнопку!
На сторінках журналу Пензлик проводить багато майстер-класів, які дивують і надихають. Ось один із них: “Ебру — диво на воді” ("Джміль", 2016, № 2) — ознайомлення з незвичайною технікою малювання на воді. |
Завантажуйте електронний додаток
“Акварельні аплікації”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Літо — пора цвітіння. Тож не дивно, що саме влітку квіти збираються на бал. Запропонуйте дітям здійснити прогулянку парком, лісом, лукою, полем, зазирнути у царство квітів і побачити їх в усій красі — у композиції, створеній самою природою.
Діти можуть досхочу намилуватися квітами, вдихнути їхні аромати, роздивитися кожну квіточку окремо, а потім сфотографувати місцинку, що припала до душі, або неквапливо вибрати ракурс, сісти і замалювати квітучий букет матінки-природи.
А можна перепочити, дати собі час “перетравити” враження, а потім удома, у садочку чи в класі пригадати мандрівку до квітів і намалювати те, що найбільше запам’яталося. Навіть, можливо, трохи нафантазувати.
Матеріал допоможе розвинути уяву дітей, розгорнути цікаву роботу з малятами під час занять з образотворчої діяльності, уроків інтегрованого курсу “Мистецтво”, інтегрованих днів, тижнів, місяців тощо.