Оркестровий клас

Музична подорож

Гайда до Європи разом із Джмеликом та його друзями! А відчути настрій найцікавіших місць на маршруті нам допоможуть п’єси з фортепіанного циклу “Маленький мандрівник” українського композитора Сергія Борткевича.

Старовинний потяг

У день від’їзду мандрівники зібралися на платформі Київського залізничного вокзалу. Джмелик, Нотка та Пензлик бурхливо обговорювали цікавинки, які планують побачити в кожній із країн, а Книжечка замріяно дивилася в бік Музею залізничного транспорту — її увагу привернув старовинний паровоз.

— От би нам поїхати поїздом із таким паротягом на чолі! Було б майже як у казці, схоже на Гоґвортський експрес у “Гаррі Поттері”!

— Ну ти й вигадала! Це так несучасно! І поїздка тривала б не менше тижня, — заперечив Джмелик. Але Книжечка не звернула на це уваги, бо фантазія вже перенесла її більш ніж на сто років назад, на початок XX століття.

  • Чи хотіли б ви перенестися в минуле і подорожувати старовинним потягом? Уявіть себе на вокзалі початку XX століття та послухайте п’єсу “Відправлення потяга”.

Увага! Увага! Музичний потяг вирушає! Наступні зупинки — в Іспанії та Італії (Венеція, Неаполь) — уже чекають на читачів друкованої версії журналу “Джміль”. Тож не баріться — клікайте на кнопку, щоб не пропустити відправлення потяга.

Завантажте музику:

Сергій Борткевич “Відправлення потяга”

Сергій Борткевич “Іспанія, серенада”

Сергій Борткевич “Венеція, пісня гондольєра”

Сергій Борткевич “Неаполь, канцона”

У кожного народу свої музичні інструменти і традиції. Переконатися у цьому допоможуть публікації журналу.

Мелодії з усіх куточків Великої Британії” ("Джміль", 2018, № 11) — музична мандрівка Сполученим Королівством: граємо на волинці, танцюємо джигу, співаємо баладу.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Музика може передати все. Треба лише навчити малечу розуміти її особливу мову. Послухайте з дітьми твори українського композитора, піаніста і педагога Сергія Борткевича.

Нехай ваші вихованці почують гудок паровоза, відчують метушню вокзалу, побачать, як поспішають пасажири на потяг, а потім поринуть у неквапливу наспівність іспанської серенади, відчують погойдування човна на хвилях і вслухаються у сумовиту пісню гондольєра, спробують розрізнити два голоси в італійській канцоні.

Запропонуйте дітям послухати музику із заплющеними очима, побачити в уяві змальовану композитором картину, а потім описати чи намалювати її або й показати рухами.

Матеріал може бути використаний під час інтегрованих музичних занять, уроків курсів “Мистецтво”, “Я досліджую світ”, у проєктній діяльності.







<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2021)