Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
“Дошкільне виховання” № 4, 2020
Виховуємо творчу особистість
Творчі люди здатні бачити незвичайне у звичному, вміють мріяти і не бояться діяти не так, як усі. Саме тому їм до снаги створювати нове — ідеї, мистецькі шедеври, наукові теорії, інженерно-технологічні й управлінські інновації. Крім того, творчість — чудовий засіб релаксації та боротьби зі стресом.
Творче начало є в кожній людині. Як же пробудити і реалізувати його? Про це ви дізнаєтеся з публікацій журналу “Дошкільне виховання” № 4, 2020.
У випуску:
- ігри, які розвивають у дітей здатність до творчості;
- поради батькам, що допоможуть розкрити творчий потенціал дитини;
- система роботи з інтеграції мовленнєвої творчості й аплікації;
- творча літературна гра для педагогів;
- ідеї для створення настільного театру за авторською кольоровою казочкою, яку можна продовжити разом з дітьми;
- пальчикові вправи та мовленнєві ігри;
- пам’ятка для творчої родини на час карантину.
Квітневий випуск “Палітри педагога” (2020, № 4), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Гуртки в дитсадку”. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:
- нормативна база, організація процесу, оплата праці;
- планування роботи гуртка з плавання для дітей старшої групи;
- цікава англійська для дітей старшої групи;
- кулінарний гурток для дітей різновікової групи;
- організація гуртків для батьків.
Сподіваємося, публікації цього випуску подарують вам натхнення і бажання творити.
Зміст номера:
-
ТВОРЧО СПРЯМОВАНА ОСОБИСТІСТЬ народжується в грі
Як допомогти дошкільняті розвивати власну унікальність, розкрити творчий потенціал? Ознаки творчої спрямованості особистості. Добірка ігор, що розвивають здатність до творчостіОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
ТЕАТР ВЛАСНОРУЧ: кольорова казочка
Поради, що допоможуть власноруч створити настільний театр для дітей усіх вікових груп. Авторська казочка і настільний театр із в’язаних ляльок, створений на основі її сюжету. Дидактичний посібник для закріплення знання кольорів та їхніх відтінків, навичок порядкової лічби, орієнтування у просторіОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
“Джміль” 2020, № 1. “Театр рук”: створюємо картонних акторів, читаємо вірш у ролях та розігруємо виставу для рідних і знайомих
-
Робота з батьками
-
Як допомогти дітям стати творчими?
Консультація для батьків. Що робити, аби максимально розкрити творчий потенціал дитини?
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Як цікаво й ефективно прожити з дітьми час карантину
Розпорядок дня, веселе прибирання, спільні ігри та читання вголос і ще багато корисних порад для батьківПовний текст публікації Читати онлайн
-
Як допомогти дітям стати творчими?
Консультація для батьків. Що робити, аби максимально розкрити творчий потенціал дитини?
-
Інтегрована освіта
-
Картинка до слова — і книжка готова.
Інтеграція словесної та художньої творчості дошкільнят засобами аплікації. Ідеї проєктів і приклади організації роботи в різних вікових групах
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Картинка до слова — і книжка готова.
Інтеграція словесної та художньої творчості дошкільнят засобами аплікації. Ідеї проєктів і приклади організації роботи в різних вікових групах
-
Робота з педагогами
-
Літературне кафе.
Творча гра для педагогів. Залучаємо педагогів до читання творів українських письменників. Активізуємо творчі здібності. Сприяємо налагодженню взаємодії в колективі, формуванню читацької культури
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації
-
Літературне кафе.
Творча гра для педагогів. Залучаємо педагогів до читання творів українських письменників. Активізуємо творчі здібності. Сприяємо налагодженню взаємодії в колективі, формуванню читацької культури
-
Ідеї для проведення занять
-
Гімнастика для пальчиків.
Авторські віршовані пальчикові вправи. Розвиваємо дрібну моторику. Удосконалюємо координацію і точність рухів. Активізуємо мовлення, творчість та уяву малят
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн -
Разом граємо — звуки вимовляємо.
Дидактичні ігри для дітей старшої групи. Закріплюємо й автоматизуємо звуки, які діти вже навчилися вимовляти. Готуємо руку до письма. Корисні поради для батьків
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації
-
Гімнастика для пальчиків.
Авторські віршовані пальчикові вправи. Розвиваємо дрібну моторику. Удосконалюємо координацію і точність рухів. Активізуємо мовлення, творчість та уяву малят
“Джміль” 2019, № 3. “Закличка для весни зі звуковим супроводом”: закликаємо весну в незвичний спосіб — озвучуємо вірш, відтворюючи весняні звуки
-
Країна Солодощів.
Ранкова гімнастика пробудження для дітей середньої групи (за методикою М. Єфименка). Добірка веселих вправ із тренажерами-“цукерками”
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
“Палітра педагога”, № 1, 2020. “Дарує зарядка здоров’я маляткам”: комплекси вправ ранкової гімнастики для дітей раннього віку. Пропонуємо малюкам розпочати день із перетворення на різних тваринок
-
Гайда, дітвора, вже чекає гра!
Авторські рухливі ігри з музичним супроводом для дітей усіх вікових груп
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Аудіозаписи до ігор (слова і музика О. Дайченко):
Розбудили котика Обережно з їжачком! Метелики і павук Сопілочка Калина
“Палітра педагога”, № 1, 2019. “Весняні етюди”: музично-рухові вправи для дітей старшої групи. Скористайтеся весняними музично-руховими етюдами, плануючи будь-яку форму роботи з дітьми — чи то заняття (музичне або інтегроване), чи свято, чи розвагу
-
Детальні розробки занять
-
Зоопарк запрошує в гості.
Заняття для дітей старшої групи. Навчаємо розрізняти голоси тварин, упізнавати їх за силуетом. Закріплюємо уявлення про професії працівників зоопарку та їхні обов’язки. Удосконалюємо вміння складати із частин ціле, знаходити предмети за порядковою лічбою, розташуванням. Формуємо комунікативні вміння дітей. Розвиваємо діалогічне мовлення
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації
-
Зоопарк запрошує в гості.
Заняття для дітей старшої групи. Навчаємо розрізняти голоси тварин, упізнавати їх за силуетом. Закріплюємо уявлення про професії працівників зоопарку та їхні обов’язки. Удосконалюємо вміння складати із частин ціле, знаходити предмети за порядковою лічбою, розташуванням. Формуємо комунікативні вміння дітей. Розвиваємо діалогічне мовлення
-
Музичне заняття
-
Інструменти ми вивчаємо і в оркестрі дружно граємо.
Тематичне музичне заняття для дітей старшої групи. Удосконалюємо навички гри на дитячих музичних ударних і шумових інструментах. Продовжуємо вчити малят злагоджено й ритмічно грати разом, прислухаючись одне до одного
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Аудіозаписи:
-
Інструменти ми вивчаємо і в оркестрі дружно граємо.
Тематичне музичне заняття для дітей старшої групи. Удосконалюємо навички гри на дитячих музичних ударних і шумових інструментах. Продовжуємо вчити малят злагоджено й ритмічно грати разом, прислухаючись одне до одного
-
Свята і розваги
-
Мікробот рятує подарунки.
Фізкультурне свято для вихованців усіх дошкільних груп до Дня захисту дітей
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Аудіозаписи до свята:
-
Мікробот рятує подарунки.
Фізкультурне свято для вихованців усіх дошкільних груп до Дня захисту дітей
“Палітра педагога”, № 3, 2019. “Нептуну допомагаємо і здоров’я здобуваємо”: розвага просто неба для дітей середньої та старшої груп. Проведіть веселу літню розвагу, сповнену захопливих ігор та естафет, як-от виловлювання рибок з надувних басейнів, перегони на самокатах, влучання в ціль із водяних пістолетів тощо
А також:
-
Плекаймо рідну мову.
Заходи скасовують, а не відмінюють
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Образотворчість.
Де лелека водиться, там щастя родиться
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Конкурс “Стіни, стеля і підлога, які говорять”.
Стіни, стеля і підлога заговорили українською
Переглянути сторінку Читати онлайн
Квітневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 4, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Робимо короткий огляд його публікацій.
Освітня подорож “Великодні традиції в Україні та у Європі”
- Діалог-спогад “Святкуємо Великдень”. Здійсніть разом з дітьми віртуальну подорож до парку на великодній пікнік. Розпитайте їх про те, як зазвичай вони святкують Великдень у родинах, пригадайте українські традиції його відзначення, основні ознаки та атрибути цього свята. Сплануйте, як організуєте святкування у групі.
- Освітня подорож “Привіт, Великодній Кролику!”. Ознайомте дітей із європейськими традиціями святкування Великодня. Вивчайте назви кольорів англійською, складаючи писанки до кошика.
- Діалог-роздум “Найбільша чеснота у світі”. Розглядаючи близьку й зрозумілу дітям життєву ситуацію, обговоріть, що таке жертовність, коли вона проявляється, які риси характеру допомагають людині поступитися своїми інтересами заради іншого, у яких випадках варто так чинити. Поміркуйте разом з дітьми, як можна віддячити за добро і чи завжди треба чекати подяки за добрі вчинки.
Освітня ситуація “Чому важливий гарний настрій?”
- Освітня подорож “Сонечко нам сяє і надвір гукає”. Роздивляючись сюжетну картину та розв’язуючи цікаві завдання до неї, пригадайте з дітьми весняні прогулянки. Запропонуйте малятам придумати власні завдання до картини.
- Діалог-дослідження “Чарівні слова”. Обговоріть, які слова і чому ми називаємо чарівними, пригадайте їх якнайбільше, змоделюйте ситуації повсякденного життя, у яких потрібно вживати чарівні слова.
- Діалог-дослідження “Як спекти добрі пасочки?”. Роздивіться з дітьми комікс, поміркуйте, як впливає настрій на результати наших старань.
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.