Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Сонечко нам сяє і надвір гукає


- Полічіть, скільки жучків-бедриків їдуть у вагончиках, а скільки ховаються на подвір'ї. Де більше? На скільки? Доклейте наліпки, щоб їх стало порівну.
- Знайдіть на картині 5 метеликів. Наклейте біля кожного наліпку із зображенням його двійника.
- Скільки пташок на картині? Усі пари вже мають гніздечка. Наклейте їх на дерево.

Захопилися завданнями, які приховала сонячна картинка? А от читачі друкованої версії журналу “Джміль” матимуть й інші завдання з математики! Також вони отримають чудові наліпки і зможуть розв’язавши задачки “домалювати” ними картинку-історію.
- Поміркуй, яку пору року зобразила художниця.
- Яке місце на картині тобі подобається найбільше? Застрибни туди! Що ти відчуваєш? Що чуєш?
- Придумай власну задачку у картині.
Подобаються пригоди? Тоді поспішайте увійти у наступну картину та пройти захопливий квест.
![]() |
Осіння картинка-історія “Математика на фермі (“Джміль”, 2016, № 5), яка допомагає здійснити незвичайну мандрівку у пошуках математики навколо. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація містить весняну сюжетну картину, в якій заховані задачки з математики. Спочатку запропонуйте дітям роздивитися картину, почути її звуки, вдихнути запахи, уявити себе всередині: вибрати місце, де вони хотіли б опинитися, познайомитися з персонажами, пограти з ними, поговорити, знайти цікавинки тощо. Після такої бесіди-мандрівки можна перейти до розв’язування завдань.
Насамкінець запитайте у дітей, чи всі математичні завдання на картині вже знайдено, і запропонуйте придумати власні.
Матеріал може стати у пригоді на заняттях з ознайомлення з довкіллям, уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.