Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Кіностудія

Як спекти добрі пасочки?

Комікс для дітей
(розширена версія)

Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом

  • З яким настроєм почала пекти пасочки господиня?
  • Чому її настрій погіршився?
  • Як ви думаєте, чи справді тісто було винне в тому, що сталося?
  • Чому насправді не вийшли пасочки?
  • Чи могла історія закінчитися інакше? Що могло змінити її хід?
  • Внесіть у кадри коміксу такі зміни, щоб пасочки вийшли гарними.
  • Пригадайте, як печуть пасочки у вашій родині. Чи допомагаєте ви? Що саме робите?
  • З яким настроєм ви це робите?
  • Чи не помічали ви, що страви, які готують з гарним настроєм виходять смачнішими?
  • Як ви гадаєте, чому так трапляється?
  • Що і як саме може впливати на настрій людей?
  • Чому всі справи краще робити з гарним настроєм?

Зміни світ на краще!” ("Джміль", 2017, № 4) — комікс для дітей про любов до батьківщини, прагнення змінити навколишній світ заради себе та інших, що демонструє приклад доступних навіть малятам кроків, які допоможуть не тільки мріяти про покращення світу, а й діяти у цьому напрямку.


Завантажуйте комікс для дітей
“Як спекти добрі пасочки?”

Завантажити комікс для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

У коміксі розгортається ситуація, яку дітям легко уявити, наочно показано, як стан душі впливає на результат діяльності. Діло майстра хвалить, коли він працює у гарному настрої, вкладає душу в свою справу.

Запропонуйте малятам пригадати ситуації, коли вони виконували якусь справу в поганому настрої. Чи потішив їх результат? Чому так сталося? Що варто робити, аби поліпшити свій настрій? А чи можна впливати на настрій людей поряд? Як саме?

Публікація стане добрим доповненням до уроків інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, занять з ознайомлення з довкіллям та виховних годин.









<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2020)