Знайомтеся! Комплект нових підручників для 3 класу:
“Я досліджую світ” “Українська мова та читання” “Мистецтво”

Театр з кишені

Театр рук

Наші руки багато чого вміють — ріжуть, ліплять, малюють, пишуть. А сьогодні вони стануть ще й акторами!

Підготуйте:

  • нитки яскравих кольорів для плетіння;
  • дерев'яні палички для "морозива";
  • окуляри для саморобок — готові або зроблені власноруч;
  • клаптики фетру або фоамірану (штучного матеріалу, подібного до м'якої спіненої гуми з порами);
  • резинки для волосся;
  • пухнасті помпони (для носиків);
  • клей-пістолет або інші зручні для вас засоби кріплення деталей;
  • гнучкий дріт;
  • різноманітні деталі, що допоможуть зробити образ ляльки неповторним: клаптики хутра, тканини, старі сережки, брошки, застібки, браслетики (тільки не забудьте спитати дозволу в дорослих!).

Де ти живеш?

— Дівчинко мила, а де ти живеш?
— У хаті живу я, дідусю, а де ж?
— Де, розкажи мені, хата твоя?
— Там, де дорога вертка, як змія.
— Де та дорога? Багато ж доріг…
— Там, де струмок біля неї побіг.
— Де той струмочок, зізнайся мені!
— Там, у долині, де верби рясні.
— Де ж вони, верби, мені поясни.
— Де трохи вище ростуть ясени.
— Де ясени, я не знаю. Овва!
— Там же, дідусю, де хвіртка нова.
— Де ж ту побачити хвіртку нову?
— Там, біля хати, в якій я живу!

Анатолій Бортняк

Сподобалися актори? А читачам друкованої версії журналу “Джміль” Пензлик розповість, як підготувати акторів до вистави за кілька хвилин. Завітавши на його майстер-клас, ви отримаєте також поради щодо того, як оживити ляльку, та сценарій віршованої вистави "Про дівчинку, яка нічого не їла".

Симпатичні актори вийшли? До того ж і виготовити їх, як ви переконалися, можна швидко й легко. Поміркуйте, як наші руки та фантазія можуть допомогти зробити інших акторів. От іще кілька ідей, які допоможуть створити виставу з того, що завжди під руками.

Що непокоїть малих слоненят?” ("Джміль", 2017, № 10). Зробіть маску слоника, уявіть себе слоненятком-непосидою і розіграйте сценку за дотепним віршиком Віри Правоторової.

Актори, що не бояться води” ("Джміль", 2016, № 3). Віршики до вистав "водного театру" про те, як створити незвичайних акторів з губок.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допомагає організувати з дошкільнятами і молодшими школярами інтегровану роботу — створити незвичайних ляльок, використовуючи руки та допоміжні аксесуари, розподілити ролі та організувати вистави за віршованими сценаріями.

Запропонуйте малятам поміркувати, які характери персонажів вистав, які мають бути їхні голоси, як вони повинні рухатися. Які рухи можуть виконувати ляльки? Як передати риси характеру персонажів, їхній настрій рухами? Як можуть у цьому допомогти голос та інтонація?

Цей матеріал допоможе залучити малят до театралізованої й образотворчої діяльності, провести інтегровані заняття чи уроки з розвитку мовлення, літературного читання, української мови, курсів "Я досліджую світ" та "Мистецтво".

Діти навчаються працювати в колективі, розвивають свої музичні та сценічні здібності, мовлення, пам'ять, увагу й уяву. Така інтегрована робота активізує пізнавальну діяльність і стимулює фантазію малят.









<< До змісту номера («Джміль» № 1 /2020)