Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
“Дошкільне виховання” № 9, 2020
Захоплива математика
Досі вважаєте математику складною і малоцікавою для дошкільнят наукою? У журналі “Дошкільне виховання” № 9 ми зібрали найефективніші методики і прийоми ознайомлення дітей з математичними поняттями та діями.
У випуску:
- Вивчення геометричних фігур за методом повного фізичного реагування.
- Опанування складу числа і написання цифр за допомогою математичної казки.
- Веселі ігри для розвитку уваги і спостережливості.
- Віршики, що спонукають шукати математику довкола.
- Заняття за вальдорфською методикою.
- Закріплення математичних знань під час конструювання.
А також:
- Організація навчання в різних епідеміологічних зонах.
- Осіння розвага-сюрприз для дітей молодшої групи.
- Цикл ранкових зустрічей у жовтні.
Вкладка: нові нормативні документи МОН України.
Вересневий випуск “Палітри педагога” (№ 9, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Цікаві прогулянки щодня”. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:
- методичні засади організації та проведення прогулянки в дитсадку;
- циклограма проведення рухливих ігор за основними видами рухів, українських народних ігор, вправ спортивного характеру;
- спостережень під час осінніх прогулянок;
- конспекти тематичних прогулянок;
- потішні осінні віршики;
- фізкультурна розвага на прогулянці.
Зміст номера:
-
Вікторія Імбер
МАЛЕНЬКІ ГЕОМЕТРИКИ
Дія і рух як засіб навчання. Ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування. Завдання, запитання та ігри для дітейОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
“Джміль” 2016, № 5. “Математика на фермі”: квест — незвичайна мандрівка у пошуках математики навколо
-
Віра Скрипник
ПРИГОДИ НЕПОСИДЮЧИХ ОДИНИЧОК
Формування базових уявлень дітей дошкільного віку про поняття числа і цифри засобами унаочненої казки. Приклади запитань і завданьОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Нові методичні рекомендації МОН України
-
Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
Інструктивно-методичні рекомендації (додаток до листа МОН України № 1/9-411 від 30.07.2020)Повний текст публікації Читати онлайн -
Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованих МОН України для використання у закладах дошкільної освіти
Додаток до листа МОН України № 1/9-394 від 22.07.2020Повний текст публікації Читати онлайн
-
Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
-
Робота з педагогами
-
Ольга Косенчук, Ірина Новик
Організація діяльності закладів дошкільної освіти в період пандемії. Аналітика і практичні рекомендаціїОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації
-
Ольга Косенчук, Ірина Новик
-
Робота з батьками
-
Євгенія Кац
Ігрові практики для майбутніх математиків. Завдання та ігри для дітей старшої групиПовний текст публікації Читати онлайн
-
Євгенія Кац
-
Ідеї для проведення занять
-
Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко
Теплі ранки у дружньому колі. Ранкові зустрічі у жовтні для дітей старшої групи. Формуємо соціальні навички малят. Сприяємо створенню комфортного емоційного середовища в групі та налагодженню довірчих стосунків між дітьми й вихователями. (Початок у “ДВ”, 2020, № 8)Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Оксана Магочкіна
Математика у віршах. Добірка дотепних математичних поезійПовний текст публікації Читати онлайн
-
Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко
“Палітра педагога”, 2020, № 1. Фізкультхвилинки “Цифри вивчаємо — м’язи розминаємо”. Віршований текст і виразні рухи допоможуть дітям легко й невимушено запам’ятати цифри
-
Детальні розробки занять
-
Юлія Підлісна, Лариса Мельник
Павучок-молодець, математики знавець. Заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи. Ознайомлюємо дітей із цифрою 8. Удосконалюємо навички лічби в прямому і зворотному порядку. Закріплюємо знання про величину та геометричні фігури. Спонукаємо до відтворення числових і просторових уявлень рухами тіла. Формуємо математичну та сенсорно-пізнавальну компетенціїОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Юлія Кузьменко
Із цеглинками грали й Колобка рятували. Інтегроване заняття для дітей молодшої групи. Учимо порівнювати різні за довжиною предмети, користуючись прийомом накладання; правильно вживати слова “довгий”, “короткий”; визначати, яких предметів багато, а яких — по одному. Закріплюємо вміння будувати вежу за вказівками. Спонукаємо правильно називати деталі, кольориОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Юлія Підлісна, Лариса Мельник
“Палітра педагога”, 2018, № 6. Інтегроване заняття для дітей старшої групи “З LEGO місто будували і професії вивчали”. Діти у групах проєктують будинки, приміряють на себе ролі будівельників і разом споруджують LEGO-місто, працюють з коректурною таблицею
-
Свята і розваги
-
Тетяна Мазник
Осінь щедра на дарунки. Розвага для дітей молодшої групиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Фонограми:
-
Тетяна Мазник
“Палітра педагога”, 2019, № 4. Свято для дітей старшої групи “Осінь фрукти нам дарує”. Імпровізовані таночки, веселі естафети подарують радість малюкам. А легкі у виготовленні наголовники дадуть їм можливість самим виконати ролі фруктів
А також:
-
Плекаймо рідну мову.
Задача чи завдання?
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Конкурс “Стіни, стеля і підлога, які говорять”.
Настінні інтерактивні модулі
Переглянути сторінку Читати онлайн
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Вересневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 9, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації.
Освітня подорож “Прогулянка шкільною стежиною”
- Бесіда за сюжетною картиною “На шкільному подвір’ї”. Запропонуйте дітям приміряти на себе роль школяриків. Розпитайте їх, як вони уявляють своє шкільне життя. Розглядаючи сюжетну картину, пошукайте разом школярів, обговоріть, як можна їх упізнати. Порівняйте шкільне подвір’я і майданчик дитячого садка.
- Психологічна гімнастика “Як я дорослішаю”. Поговоріть із дітьми про те, що протягом життя людина постійно змінюється, зокрема зовні. Запропонуйте вихованцям уважно подивитися одне на одного і зауважити, що змінилося в зовнішності кожного з них за літо, за рік. Спонукайте зробити одне одному компліменти. Чи можна помітити зміни, що відбулися за день? А за місяць? Чому?
- Дидактична гра “Норми поведінки”. Ознайомте дітей із правилами поведінки в класі. Поміркуйте, чи можна ці правила застосувати у вашому дитячому садку. Запропонуйте вибрати серед зображених на картині моделей поведінки безпечні.
Освітня ситуація “Захопливі заняття”
- Математичні задачки з наліпками (робота в групах). Поговоріть з дітьми про те, для чого потрібні гроші та як їх правильно розподіляти. За допомогою наліпок розв’яжіть математичні задачки. Пригадайте, де і як подібні задачки діти розв’язували у повсякденному житті.
- Музична хвилинка “На музичному занятті”. Послухайте музичну казку за п’єсами з “Дитячого альбому” П. Чайковського. Запропонуйте дітям заспівати своїм іграшкам колискову із цієї казки. Разом інсценізуйте музичний твір, який сподобався найбільше.
- Художня праця “Малюнки на камінцях”. Ознайомте малят із нетрадиційною технікою образотворчості — малюванням на камінчиках. Перетворіть сірі камінці на улюблених тваринок.
Освітня ситуація “Осінні дари кличуть до гри”
- Майстер-клас “Фуд-арт”. Запропонуйте малятам створити фруктово-овочеві шедеври з різних інгредієнтів. А з яких саме, підкажуть загадки та наліпки.
- Гра “Осінні рослини”. Прочитайте дітям вірш та запропонуйте виконати цікаве природниче завдання за його змістом, використовуючи наліпки. Роздивіться майданчик дитячого садка і знайдіть на ньому рослини з вірша.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.