“Дошкільне виховання” № 9, 2020
Захоплива математика

Досі вважаєте математику складною і малоцікавою для дошкільнят наукою? У журналі “Дошкільне виховання” № 9 ми зібрали найефективніші методики і прийоми ознайомлення дітей з математичними поняттями та діями.

У випуску:

  • Вивчення геометричних фігур за методом повного фізичного реагування.
  • Опанування складу числа і написання цифр за допомогою математичної казки.
  • Веселі ігри для розвитку уваги і спостережливості.
  • Віршики, що спонукають шукати математику довкола.
  • Заняття за вальдорфською методикою.
  • Закріплення математичних знань під час конструювання.

А також:

  • Організація навчання в різних епідеміологічних зонах.
  • Осіння розвага-сюрприз для дітей молодшої групи.
  • Цикл ранкових зустрічей у жовтні.

Вкладка: нові нормативні документи МОН України.

Вересневий випуск “Палітри педагога” (№ 9, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Цікаві прогулянки щодня. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:

  • методичні засади організації та проведення прогулянки в дитсадку;
  • циклограма проведення рухливих ігор за основними видами рухів, українських народних ігор, вправ спортивного характеру;
  • спостережень під час осінніх прогулянок;
  • конспекти тематичних прогулянок;
  • потішні осінні віршики;
  • фізкультурна розвага на прогулянці.

Зміст номера:

  • Вікторія Імбер
    МАЛЕНЬКІ ГЕОМЕТРИКИ
    Дія і рух як засіб навчання. Ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування. Завдання, запитання та ігри для дітей
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Джміль” 2016, № 5. “Математика на фермі”: квест — незвичайна мандрівка у пошуках математики навколо

“Палітра педагога”, 2020, № 1. Фізкультхвилинки “Цифри вивчаємо — м’язи розминаємо”. Віршований текст і виразні рухи допоможуть дітям легко й невимушено запам’ятати цифри

  • Детальні розробки занять
    • Юлія Підлісна, Лариса Мельник
      Павучок-молодець, математики знавець. Заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи. Ознайомлюємо дітей із цифрою 8. Удосконалюємо навички лічби в прямому і зворотному порядку. Закріплюємо знання про величину та геометричні фігури. Спонукаємо до відтворення числових і просторових уявлень рухами тіла. Формуємо математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції
      Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    • Юлія Кузьменко
      Із цеглинками грали й Колобка рятували. Інтегроване заняття для дітей молодшої групи. Учимо порівнювати різні за довжиною предмети, користуючись прийомом накладання; правильно вживати слова “довгий”, “короткий”; визначати, яких предметів багато, а яких — по одному. Закріплюємо вміння будувати вежу за вказівками. Спонукаємо правильно називати деталі, кольори
      Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Палітра педагога”, 2018, № 6. Інтегроване заняття для дітей старшої групи “З LEGO місто будували і професії вивчали”. Діти у групах проєктують будинки, приміряють на себе ролі будівельників і разом споруджують LEGO-місто, працюють з коректурною таблицею

“Палітра педагога”, 2019, № 4. Свято для дітей старшої групи “Осінь фрукти нам дарує”. Імпровізовані таночки, веселі естафети подарують радість малюкам. А легкі у виготовленні наголовники дадуть їм можливість самим виконати ролі фруктів

А також:

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Вересневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 9, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації.

Освітня подорож “Прогулянка шкільною стежиною”

  • Бесіда за сюжетною картиною “На шкільному подвір’ї”. Запропонуйте дітям приміряти на себе роль школяриків. Розпитайте їх, як вони уявляють своє шкільне життя. Розглядаючи сюжетну картину, пошукайте разом школярів, обговоріть, як можна їх упізнати. Порівняйте шкільне подвір’я і майданчик дитячого садка.
  • Психологічна гімнастика “Як я дорослішаю”. Поговоріть із дітьми про те, що протягом життя людина постійно змінюється, зокрема зовні. Запропонуйте вихованцям уважно подивитися одне на одного і зауважити, що змінилося в зовнішності кожного з них за літо, за рік. Спонукайте зробити одне одному компліменти. Чи можна помітити зміни, що відбулися за день? А за місяць? Чому?
  • Дидактична гра “Норми поведінки”. Ознайомте дітей із правилами поведінки в класі. Поміркуйте, чи можна ці правила застосувати у вашому дитячому садку. Запропонуйте вибрати серед зображених на картині моделей поведінки безпечні.

Освітня ситуація “Захопливі заняття”

  • Математичні задачки з наліпками (робота в групах). Поговоріть з дітьми про те, для чого потрібні гроші та як їх правильно розподіляти. За допомогою наліпок розв’яжіть математичні задачки. Пригадайте, де і як подібні задачки діти розв’язували у повсякденному житті.
  • Музична хвилинка “На музичному занятті”. Послухайте музичну казку за п’єсами з “Дитячого альбому” П. Чайковського. Запропонуйте дітям заспівати своїм іграшкам колискову із цієї казки. Разом інсценізуйте музичний твір, який сподобався найбільше.
  • Художня праця “Малюнки на камінцях”. Ознайомте малят із нетрадиційною технікою образотворчості — малюванням на камінчиках. Перетворіть сірі камінці на улюблених тваринок.

Освітня ситуація “Осінні дари кличуть до гри”

  • Майстер-клас “Фуд-арт”. Запропонуйте малятам створити фруктово-овочеві шедеври з різних інгредієнтів. А з яких саме, підкажуть загадки та наліпки.
  • Гра “Осінні рослини”. Прочитайте дітям вірш та запропонуйте виконати цікаве природниче завдання за його змістом, використовуючи наліпки. Роздивіться майданчик дитячого садка і знайдіть на ньому рослини з вірша.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: