Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Служба безпеки


Як поводитися в класі

Нарешті вересень! Ура! Ми всі радо підемо до школи чи дитячого садка. Нас чекає стільки цікавого й різного! Уроки та ігри, друзі, вчителі та вихователі, смачні обіди й рухливі перерви… А щоб усім було комфортно, на початку року треба домовитися про правила спільного життя.

  • Прочитай, за якими правилами живе колектив, який ти бачиш на картині.

ПРАВИЛА НАШОГО КЛАСУ

  1. Приходити вчасно.
  2. Спілкуватися ввічливо.
  3. Не битися.
  4. Не заважати іншим.
  5. Тримати речі в порядку і берегти шкільне майно.
  6. Бігати лише по підлозі й так, щоб не зачіпати речі та людей.
  7. Не чіпати штору, бо впаде.
  8. Не приносити до школи небезпечні предмети.
  9. Вимикати звук телефона.
  10. Не смітити.
  • Знайдіть на картині п’ятьох дітей, які порушують ці правила. Що ви порадили б їм?

Зацікавила картинка? Чи буває таке насправді? Роздивитися картинку та знайти всі цікавинки на ній допоможуть запитання-зачіпки, якими зможуть скористатися тільки читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Тож не баріться — передплачуйте видання, щоб гарантовано взяти участь в усіх пригодах Джмелика та його друзів.

  • Чи трапляється таке у вашому класі? Як ви дієте у таких та схожих ситуаціях?
  • Чим правила життя групи в садочку відрізнятимуться від правил класу? Як варто оформити їх, щоб вони були зрозумілі дошкільнятам, які ще не вміють читати?
  • Чому в народі кажуть “Спершу справа, тоді забава”?

Влаштовуйтеся зручніше: на вас чекає ще одна пригода у неймовірному класі. Тож уперед!

Неможлива історія” (“Джміль”, 2017, № 11) — дотепна сюжетна картина — віммельбух — про неможливу ситуацію з реальними рисами, що трапилася (чи ні?) у звичайному класі.

Завантажуйте електронний додаток
“Як поводитися в класі”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Сюжетна картина допоможе дітям наочно побачити, що може трапитися, якщо не дотримуватися правил поведінки на уроках.

Запропонуйте дітям одночасно всім разом несильно стукнути по партах або промовити щось пошепки. Який шум зчиниться! Тож усі мають шанувати правила на уроках, а на перерві можна відпочити, поговорити, побігати — у місцях, де робити це дозволено.

Хто працює на уроці, а хто заважає? Як почуватимуться діти після такого уроку? Чому? Порадьтеся, що вам варто змінити у своєму колективі, аби не стати схожими на дітей з картини.

Матеріал допоможе цікаво провести уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, забезпечити наступність між дитячим садком і школою, організувати освітні ситуації, порівняти правила життя у дитячому садку зі шкільними, а також стане у пригоді під час проведення інтегрованих уроків/занять, днів, тижнів тощо.








<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020)