Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Говоримо без помилок
Продовжуємо вчитися правильно говорити українською! І знову на допомогу приходять дотепні віршики. Початок віршованих уроків — у журналі “Джміль” № 7-8 2020.
Чого й чому навчатися
— ЧОМУ навчаєшся ти в школі? —
Спитав малий Євген у Олі.
— Бо полюбляю дуже вчитись,
Нове щось дізнаватися,
Ще й на майданчику шкільному
Із друзями погратися.
— Ні, я про те хотів спитать,
ЧОМУ учителі вас вчать!
— Чому нас вчать учителі?
Тому що в них така робота.
Та, певно, до вподоби їм
І діти, і про нас турбота.
...
Як гадаєте, чи отримав Євген врешті-решт відповідь на своє запитання? Не знаєте? А от читачі друкованої версії журналу “Джміль” точно це знатимуть, адже вони дочитають до кінця цей вірш, а також інші дотепні віршики, які допомагають грамотно говорити українською.
На додачу до віршованих пояснень у Книжечки є ще й жартівливі завдання, які допоможуть навчитися правильно вживати українські слова.
- Уявіть, скільки непорозумінь може виникнути, якщо вживати слова неправильно! Вигадайте коротенькі історії-комікси про це.
- Які ще “підступні” слова ви можете пригадати? Як подружитися з ними?
Більше віршиків, які допомагають запам’ятати складні правила, знайдете у публікації:
“Подружіться зі словами” (“Джміль”, 2020, № 7-8): віршики, які допомагають подружитися зі словами — вчать доречно вживати їх та правильно ставити наголос. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Вірші та завдання, які допоможуть дітям запам’ятати правильну вимову слів українською та нормативне слововживання без зазубрювання правил.
Поезії дотепно й зрозуміло пояснюють дітям складні моменти вживання слів, а завдання, у яких змодельовано ситуації повсякденного життя, допомагають повправлятися і закріпити написання слів.
Матеріал може стати у пригоді на заняттях/уроках з розвитку мовлення, уроках української мови та читання, інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.