Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Літературна студія

Говоримо без помилок

Продовжуємо вчитися правильно говорити українською! І знову на допомогу приходять дотепні віршики. Початок віршованих уроків — у журналі “Джміль” № 7-8 2020.

Чого й чому навчатися

— ЧОМУ навчаєшся ти в школі? —
Спитав малий Євген у Олі.
— Бо полюбляю дуже вчитись,
Нове щось дізнаватися,
Ще й на майданчику шкільному
Із друзями погратися.

— Ні, я про те хотів спитать,
ЧОМУ учителі вас вчать!
— Чому нас вчать учителі?
Тому що в них така робота.
Та, певно, до вподоби їм
І діти, і про нас турбота.
...

Ніна Андрусич

Як гадаєте, чи отримав Євген врешті-решт відповідь на своє запитання? Не знаєте? А от читачі друкованої версії журналу “Джміль” точно це знатимуть, адже вони дочитають до кінця цей вірш, а також інші дотепні віршики, які допомагають грамотно говорити українською.

На додачу до віршованих пояснень у Книжечки є ще й жартівливі завдання, які допоможуть навчитися правильно вживати українські слова.

  • Уявіть, скільки непорозумінь може виникнути, якщо вживати слова неправильно! Вигадайте коротенькі історії-комікси про це.
  • Які ще “підступні” слова ви можете пригадати? Як подружитися з ними?

Більше віршиків, які допомагають запам’ятати складні правила, знайдете у публікації:

Подружіться зі словами” (“Джміль”, 2020, № 7-8): віршики, які допомагають подружитися зі словами — вчать доречно вживати їх та правильно ставити наголос.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Вірші та завдання, які допоможуть дітям запам’ятати правильну вимову слів українською та нормативне слововживання без зазубрювання правил.

Поезії дотепно й зрозуміло пояснюють дітям складні моменти вживання слів, а завдання, у яких змодельовано ситуації повсякденного життя, допомагають повправлятися і закріпити написання слів.

Матеріал може стати у пригоді на заняттях/уроках з розвитку мовлення, уроках української мови та читання, інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.








<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020)