Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Подружіться зі словами
Як ми зазвичай говоримо? Так, як звикли! Часом і помилки трапляються — неправильний наголос або суржик. Хочете подружитися з українськими словами? Тоді читайте вірші, які допомагають запам’ятати правильну вимову та слововживання і більше ніколи не помилятися!
Про іноземні мови
- Запишіть, якою мовою говорить кожен персонаж.
Чую у трамваї зблизька:
— Брат говорить на англійській.
— А я теж її вивчаю,
Та на рідній розмовляю.
Будьмо обережні в слові:
Ми не їздимо НА МОВІ.
Ми говорим МОВОЮ,
Гарною, чудовою.
Говори англійською,
Хочеш — італійською,
Будь-якою говори,
Та НА мові не сиди!
Хочете подружитися зі словами — писати і говорити грамотно? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”, і у вас буде віршована пам’ятка, яка допоможе правильно користуватися українською мовою.
- Пригадайте, які асоціації допомагають запам’ятати написання слів.
- Спробуйте намалювати складне слово так, щоб його написання запам’яталося легше.
Книжечка знайшла ще кілька цікавих історій. Прочитавши їх, ви й незчуєтесь, як запам’ятаєте правила.
“Поставте наголос на місце!” (“Джміль”, 2018, № 7-8) — інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос, а також віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах. |
|
“На гостині у пана Апострофа” (“Джміль”, 2016, № 2) — весела розповідь про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти, цікаві завдання та віршована казка. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Вірші та завдання, які допоможуть дітям запам’ятати правильну вимову слів українською та нормативне слововживання без зазубрювання правил.
Поезії дотепно і зрозуміло пояснюють дітям складні моменти вживання слів, а завдання, які моделюють ситуації повсякденного життя, допомагають повправлятися і закріпити написання слів.
Матеріал може стати у пригоді на заняттях/уроках з розвитку мовлення, уроках української мови та читання, інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.