Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне! 
| << До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Подружіться зі словами
Як ми зазвичай говоримо? Так, як звикли! Часом і помилки трапляються — неправильний наголос або суржик. Хочете подружитися з українськими словами? Тоді читайте вірші, які допомагають запам’ятати правильну вимову та слововживання і більше ніколи не помилятися!
Про іноземні мови
- Запишіть, якою мовою говорить кожен персонаж.
Чую у трамваї зблизька:
— Брат говорить на англійській.
— А я теж її вивчаю,
Та на рідній розмовляю.
Будьмо обережні в слові:
Ми не їздимо НА МОВІ.
Ми говорим МОВОЮ,
Гарною, чудовою.
Говори англійською,
Хочеш — італійською,
Будь-якою говори,
Та НА мові не сиди!
Хочете подружитися зі словами — писати і говорити грамотно? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”, і у вас буде віршована пам’ятка, яка допоможе правильно користуватися українською мовою.
- Пригадайте, які асоціації допомагають запам’ятати написання слів.
- Спробуйте намалювати складне слово так, щоб його написання запам’яталося легше.
Книжечка знайшла ще кілька цікавих історій. Прочитавши їх, ви й незчуєтесь, як запам’ятаєте правила.
|
“Поставте наголос на місце!” (“Джміль”, 2018, № 7-8) — інтерактивна історія про те, як Джмелик і Грамотійко приборкували неслухняний Наголос, а також віршики з чарівними римами та цікаві завдання, які допомагають навчитися правильно ставити наголос у словах. |
|
“На гостині у пана Апострофа” (“Джміль”, 2016, № 2) — весела розповідь про поважного пана Апострофа, що мешкає у Країні Граматики, про те, коли й де його можна зустріти, цікаві завдання та віршована казка. |
До скарбнички методиста
Вірші та завдання, які допоможуть дітям запам’ятати правильну вимову слів українською та нормативне слововживання без зазубрювання правил.
Поезії дотепно і зрозуміло пояснюють дітям складні моменти вживання слів, а завдання, які моделюють ситуації повсякденного життя, допомагають повправлятися і закріпити написання слів.
Матеріал може стати у пригоді на заняттях/уроках з розвитку мовлення, уроках української мови та читання, інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.

