Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера («Джміль» № 7-8 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Галасливі жабенята

Зробіть кількох жабенят та перетворіть читання вірша із Самчитайлика на невеличку виставу. Нехай на кожне кумкання паперові актори розтуляють і стуляють ротики.
Підготуйте:

- синій картон
- двосторонній зелений та червоний папір
- ножиці
- клей
- чорний маркер

Сподобалася ідея? Відкривайте друковану версію журналу “Джміль”, створюйте жабенят-артистів, вивчайте жаб’ячу мову і запрошуйте друзів на прем’єру. Гарних виступів!
Майстер-клас “Виготовляємо жабенят”
- Як ви гадаєте, про що розмовлятимуть жабки з різних країн, коли зустрінуться?
- Як упізнати жабку-іноземку?
Пензлик знає ще багато способів за 5 хвилин зробити акторів із предметів, що завжди під руками. Створюйте й собі Театр з кишені!
![]() |
“Актори, що не бояться води” ("Джміль", 2016, № 3). Створюємо незвичайних акторів з губок. Читаємо віршики до вистав “водного театру”. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Інтегрований матеріал, що вдало доповнює віршик про кумкання жаб у Самчитайлику. Малята можуть створити жаб-акторів та інсценізувати вірш, розіграти зустріч жабок із різних країн, поставити іншу виставу.
Публікація допоможе залучити малят до театралізованої й образотворчої діяльності, провести інтегровані заняття чи уроки з розвитку мовлення, української мови й читання, курсів “Я досліджую світ” та “Мистецтво”, а також стане у пригоді під час інтегрованих днів, тижнів, місяців.
Така різнопланова робота активізує пізнавальну діяльність і фантазію малят, сприяє розвитку сценічних здібностей, мовлення, пам’яті, уваги й уяви.