Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Шоу мильних бульбашок
Сьогодні в Лабораторії досліджуємо мильні бульбашки! Тож буде не тільки цікаво, а й весело! А якщо якийсь із дослідів не вдається, не засмучуйтесь. У житті кожного видатного вченого таке траплялося.
Чи можна пофарбувати бульбашку?
Поспостерігайте
Видуйте кілька бульбашок і роздивіться, якого вони кольору. Опишіть те, що бачите.
Припустіть
Чи можна зробити різноколірні мильні бульбашки?
Поекспериментуйте
Що можна додати у розчин? Спробуйте всі варіанти, які спали вам на думку. Чи вдалося досягти результату — чи стали бульбашки кольоровими?
Зробіть висновок
Мильні бульбашки можна/не можна зробити різноколірними, тому що…
Подобається експериментувати? Джмелик — завзятий дослідник, тож у нього завжди є в запасі ідеї цікавих дослідів. Цього разу Джмелик пропонує дослідити, що може збільшувати і зменшувати бульбашки, і подивитися, як бульбашка… дихає. Приєднуйтеся до команди читачів друкованої версії журналу "Джміль", і ви точно не будете нудьгувати!
- Подивіться шоу мильних бульбашок. Що вразило вас найбільше?
- Поміркуйте, які незвичайні “номери” з мильними бульбашками можете показати ви. Влаштуйте власне шоу.
Проведіть ще й такі експерименти.
“Досліди з тінню” (“Джміль” 2017, № 5-6). Досліджуємо те, що завжди ходить за нами хвостиком, але до рук не дається і в розмови не вступає. З’ясуймо разом, звідки береться тінь і куди зникає, чому не стоїть на місці, як впливає на життя на Землі, чим допомагає людям. |
|
“Експерименти на кухні” (“Джміль” 2019, № 10). Проводимо дивовижні досліди і спостерігаємо барвистий вибух у молоці та лавову лампу в дії, а ще переконуємося, що крихке може бути міцним. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
У публікації детально описано незвичайні експерименти і надано поради щодо їх проведення та аналізу результатів. Такі дослідження спонукають дітей бачити незвичайне у звичному, експериментувати, дотримуючись правил безпеки, планувати дослідження, враховувати їх результати у подальшій діяльності.
Результати таких експериментів можна використати як фокуси на святкових заходах чи квестах, мотивуючи малят пізнавати довкілля. Матеріал також стане у пригоді на заняттях із природознавства та уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.