Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Міркуємо і граємо, математику вивчаємо
Цифровий лабіринт
ПІДГОТУЙТЕ:
- картонну коробку
- кольоровий картон
- чорний фломастер
- олівець
- лінійку
- ножиці
- клей
- маленький м’ячик
ЗМАЙСТРУЙТЕ:
- З кольорового картону виріжте 10 смужок завдовжки 15 см і завширшки 3 см.
- Склейте кінці смужки докупи, щоб утворилося кільце. Зробіть 10 таких кілець.
- На кожному кільці напишіть числа від 1 до 10.
А от що робити з кільцями далі, дізнаються тільки читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще вони навчаться створювати математичний тренажер-крапкожер, а також розв’яжуть практичні задачки, розв’язки до яких можна “записати” наліпками.
Сподобалася нова забавка? Проведіть чемпіонат групи чи класу з математичних ігор. Поміркуйте над форматом змагання (хто з ким гратиме і в якій послідовності), а також способом визначення чемпіона. Успіху і задоволення всім учасникам!
Як іще зробити власноруч неймовірні ігри-тренажери, читайте тут.
“Ігри картонні, кращі, ніж у телефоні” (“Джміль”, 2020, № 3). Створюємо захопливі ігри власноруч — і влаштовуємо домашній чемпіонат! |
|
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Інтегрований матеріал, завдяки якому малята зможуть власноруч створити поробки — математичні тренажери — і влаштувати з їх допомогою змагання у своїй групі чи класі.
Для цього діти мають разом з педагогом детально продумати формулу змагань: у якій послідовності учасники гратимуть одне з одним, як організуються пари у наступних кругах змагань, чи матимуть можливість ті, хто програв на перших етапах, брати участь у змаганні далі (адже можливо, що вони у першому ж колі зустрілися з майбутнім чемпіоном) і з ким вони гратимуть тощо. Після цього можна за потреби вибрати суддів.
Педагог зможе використати публікацію на заняттях чи уроках з математики, інтегрованих заняттях з ознайомлення з довкіллям, уроках курсу “Я досліджую світ”.