Клуб кмітливих

Міркуємо і граємо, математику вивчаємо

Цифровий лабіринт

ПІДГОТУЙТЕ:

  • картонну коробку
  • кольоровий картон
  • чорний фломастер
  • олівець
  • лінійку
  • ножиці
  • клей
  • маленький м’ячик

ЗМАЙСТРУЙТЕ:

  1. З кольорового картону виріжте 10 смужок завдовжки 15 см і завширшки 3 см.
  2. Склейте кінці смужки докупи, щоб утворилося кільце. Зробіть 10 таких кілець.
  3. На кожному кільці напишіть числа від 1 до 10.

А от що робити з кільцями далі, дізнаються тільки читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще вони навчаться створювати математичний тренажер-крапкожер, а також розв’яжуть практичні задачки, розв’язки до яких можна “записати” наліпками.

Сподобалася нова забавка? Проведіть чемпіонат групи чи класу з математичних ігор. Поміркуйте над форматом змагання (хто з ким гратиме і в якій послідовності), а також способом визначення чемпіона. Успіху і задоволення всім учасникам!

Як іще зробити власноруч неймовірні ігри-тренажери, читайте тут.

Ігри картонні, кращі, ніж у телефоні” (“Джміль”, 2020, № 3). Створюємо захопливі ігри власноруч — і влаштовуємо домашній чемпіонат!

 

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Інтегрований матеріал, завдяки якому малята зможуть власноруч створити поробки — математичні тренажери — і влаштувати з їх допомогою змагання у своїй групі чи класі.

Для цього діти мають разом з педагогом детально продумати формулу змагань: у якій послідовності учасники гратимуть одне з одним, як організуються пари у наступних кругах змагань, чи матимуть можливість ті, хто програв на перших етапах, брати участь у змаганні далі (адже можливо, що вони у першому ж колі зустрілися з майбутнім чемпіоном) і з ким вони гратимуть тощо. Після цього можна за потреби вибрати суддів.

Педагог зможе використати публікацію на заняттях чи уроках з математики, інтегрованих заняттях з ознайомлення з довкіллям, уроках курсу “Я досліджую світ”.










<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020)