Ігротека

Ігри картонні, кращі, ніж у телефоні

Усім витівникам та витівницям дарую геніальну ідею щодо того, як спрямувати свою невгамовну енергію в корисне русло. Досить стрибати на дивані, ганятися за кицькою та отримувати за це догани від дорослих. Хочете розважитися — створіть захопливу гру власноруч і грайте досхочу.

Підготуйте:
  • гофрований картон (можна від поштових ящиків);
  • канцелярський ніж;
  • ножиці;
  • фломастери;
  • простий олівець;
  • лінійку;
  • велику тарілку чи круглий піднос;
  • клей-пістолет;
  • кольоровий скотч;
  • дерев'яні палички;
  • мотузку;
  • скляні кульки.

Лабіринт

Зробіть!
  1. На гофрованому картоні намалюйте коло (можете обвести велику тарілку) та виріжте його.
  2. Відміряйте мотузкою окружність кола, яке у вас вийшло, і виріжте смужку такої самої довжини (ширина 2–3 см) — це буде бортик лабіринту.

Цікава гра? Вже кортить погратися? Тоді мерщій відкривайте друковану версію журналу “Джміль”, дочитуйте інструкцію з виготовлення іграшки до кінця, закінчуйте роботу і грайте! У публікації є послідовність виготовлення ще двох іграшок - "піци" і "таємничого острова".

  • Проведіть чемпіонат з гри, яка захопила вас найбільше. Поміркуйте і напишіть правила змагань, спосіб визначення переможця. Намалюйте нагороди.
  • Чи всі ігри годяться для проведення змагань? Чому?

Сподобалися ігри? Джмелик із друзями вигадали ще й такі:

Калейдоскоп” (“Джміль” 2019, № 1): майструємо іграшку-прилад, який уміє показувати чудові візерунки.

Настільний футбол” (“Джміль” 2018, № 9): створюємо власноруч спортивну настільну гру та проводимо чемпіонати з домашнього міні-футболу.

Реактивний рюкзак” (“Джміль” 2017, № 4): майструємо персональний високошвидкісний транспортний засіб — його можливості залежать лише від уяви конструктора. Ласкаво просимо на майстер-клас для конструкторів-чарівників!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Дітям подобається створювати щось потрібне, те, чим вони або їхні рідні та знайомі зможуть користуватися. У такому випадку не треба й шукати додаткову мотивацію для творчості. Тож проведіть інтегровану роботу з дітьми — запропонуйте їм виготовити іграшки, а потім пограти ними у групах чи парах.

Спонукайте малят творчо взятися до справи — удосконалювати чи ускладнювати іграшки, вигадувати власні, не забуваючи при цьому про правила гри. Поясніть дітям, що правила мають бути точними, короткими та зрозумілими, не можна допускати двозначності у їх трактуванні.

Запропонуйте дітям провести чемпіонат групи/класу з гри, яка захопила їх найбільше. Обговоріть із ними правила та регламент змагань, намалюйте нагороди, виберіть суддів, відведіть місце, де публікуватимете таблицю чемпіонату, рейтинг учасників, оголошення тощо.

Скільки потрібно провести кіл змагань, щоб справедливо визначити переможців? Як діяти тим, хто програв? Адже той, хто програв у перших колах, цілком може зрештою вийти у фінал.

Таку діяльність можна провести на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ” і заняттях з образотворчої діяльності, а також у позакласній та позашкільній роботі.








<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2020)