Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Кіностудія

Як відпочити, щоб енергію відновити?

Комікс для дітей
(розширена версія)

Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом

  • Чи обов’язково треба відпочивати після шкільних уроків? Поясніть свою відповідь.
  • Розкажіть, як відпочивали хлопчики. А як відпочиваєте ви? Ваші друзі?
  • Як ви вважаєте, чому один із друзів під час відпочинку не відновив сили?
  • Чим відпочинок хлопчиків принципово відрізняється?
  • Чи лише активною має бути діяльність під час відпочинку? Чому?
  • На кого з друзів схожі ви?
  • Як гадаєте, що варто змінити у вашому відпочинку?
  • Поясніть, який відпочинок може бути некорисним.
  • З ким із приятелів ви найчастіше відпочиваєте разом? Чому?
  • Чому кажуть, що зміна діяльності — найкращий відпочинок?

Джмелик прочитав іще про один спосіб зняття утоми і опанував його разом з друзями. Вийшло класно!

Гімнастика для мозку” ("Джміль", 2017, № 10) — опановуємо метод “Braingym”: рухаємось і водночас тренуємо мозок.


Завантажуйте комікс для дітей
“Як відпочити, щоб енергію відновити?”

Завантажити комікс для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Комікс допомагає дітям побачити та порівняти результати двох різних способів відпочинку. Діти наочно переконуються, що відпочивати потрібно, усвідомлюють сенс висловлювання “Зміна діяльності — найкращий відпочинок”.

Запропонуйте дітям пригадати, як відпочивають вони самі, й поміркувати, на кого з персонажів коміксу вони більше схожі. Можливо, у різні дні діти обирають різні варіанти відпочинку — це може залежати від настрою, кількості справ, які потрібно зробити, додаткових занять та гуртків, які вони відвідують, від погоди та ще багатьох чинників. Важливо, щоб діти зробили певні висновки стосовно організації свого відпочинку.

Публікація стане у пригоді під час проведення виховних бесід та виховних годин, а також на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.









<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2020)