Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

“Дошкільне виховання” № 4, 2020
Виховуємо творчу особистість

Творчі люди здатні бачити незвичайне у звичному, вміють мріяти і не бояться діяти не так, як усі. Саме тому їм до снаги створювати нове — ідеї, мистецькі шедеври, наукові теорії, інженерно-технологічні й управлінські інновації. Крім того, творчість — чудовий засіб релаксації та боротьби зі стресом.

Творче начало є в кожній людині. Як же пробудити і реалізувати його? Про це ви дізнаєтеся з публікацій журналу “Дошкільне виховання” № 4, 2020.

У випуску:

  • ігри, які розвивають у дітей здатність до творчості;
  • поради батькам, що допоможуть розкрити творчий потенціал дитини;
  • система роботи з інтеграції мовленнєвої творчості й аплікації;
  • творча літературна гра для педагогів;
  • ідеї для створення настільного театру за авторською кольоровою казочкою, яку можна продовжити разом з дітьми;
  • пальчикові вправи та мовленнєві ігри;
  • пам’ятка для творчої родини на час карантину.

Квітневий випуск “Палітри педагога” (2020, № 4), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Гуртки в дитсадку. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:

  • нормативна база, організація процесу, оплата праці;
  • планування роботи гуртка з плавання для дітей старшої групи;
  • цікава англійська для дітей старшої групи;
  • кулінарний гурток для дітей різновікової групи;
  • організація гуртків для батьків.

Сподіваємося, публікації цього випуску подарують вам натхнення і бажання творити.

Зміст номера:

  • ТВОРЧО СПРЯМОВАНА ОСОБИСТІСТЬ народжується в грі
    Як допомогти дошкільняті розвивати власну унікальність, розкрити творчий потенціал? Ознаки творчої спрямованості особистості. Добірка ігор, що розвивають здатність до творчості
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • ТЕАТР ВЛАСНОРУЧ: кольорова казочка
    Поради, що допоможуть власноруч створити настільний театр для дітей усіх вікових груп. Авторська казочка і настільний театр із в’язаних ляльок, створений на основі її сюжету. Дидактичний посібник для закріплення знання кольорів та їхніх відтінків, навичок порядкової лічби, орієнтування у просторі
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Джміль” 2020, № 1. “Театр рук”: створюємо картонних акторів, читаємо вірш у ролях та розігруємо виставу для рідних і знайомих

“Джміль” 2019, № 3. “Закличка для весни зі звуковим супроводом”: закликаємо весну в незвичний спосіб — озвучуємо вірш, відтворюючи весняні звуки

“Палітра педагога”, № 1, 2020. “Дарує зарядка здоров’я маляткам”: комплекси вправ ранкової гімнастики для дітей раннього віку. Пропонуємо малюкам розпочати день із перетворення на різних тваринок

“Палітра педагога”, № 1, 2019. “Весняні етюди”: музично-рухові вправи для дітей старшої групи. Скористайтеся весняними музично-руховими етюдами, плануючи будь-яку форму роботи з дітьми — чи то заняття (музичне або інтегроване), чи свято, чи розвагу

“Палітра педагога”, № 3, 2019. “Нептуну допомагаємо і здоров’я здобуваємо”: розвага просто неба для дітей середньої та старшої груп. Проведіть веселу літню розвагу, сповнену захопливих ігор та естафет, як-от виловлювання рибок з надувних басейнів, перегони на самокатах, влучання в ціль із водяних пістолетів тощо

А також:

Квітневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 4, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Робимо короткий огляд його публікацій.

Освітня подорож “Великодні традиції в Україні та у Європі”

  • Діалог-спогад “Святкуємо Великдень”. Здійсніть разом з дітьми віртуальну подорож до парку на великодній пікнік. Розпитайте їх про те, як зазвичай вони святкують Великдень у родинах, пригадайте українські традиції його відзначення, основні ознаки та атрибути цього свята. Сплануйте, як організуєте святкування у групі.
  • Освітня подорож “Привіт, Великодній Кролику!”. Ознайомте дітей із європейськими традиціями святкування Великодня. Вивчайте назви кольорів англійською, складаючи писанки до кошика.
  • Діалог-роздум “Найбільша чеснота у світі”. Розглядаючи близьку й зрозумілу дітям життєву ситуацію, обговоріть, що таке жертовність, коли вона проявляється, які риси характеру допомагають людині поступитися своїми інтересами заради іншого, у яких випадках варто так чинити. Поміркуйте разом з дітьми, як можна віддячити за добро і чи завжди треба чекати подяки за добрі вчинки.

Освітня ситуація “Чому важливий гарний настрій?”

  • Освітня подорож “Сонечко нам сяє і надвір гукає”. Роздивляючись сюжетну картину та розв’язуючи цікаві завдання до неї, пригадайте з дітьми весняні прогулянки. Запропонуйте малятам придумати власні завдання до картини.
  • Діалог-дослідження “Чарівні слова”. Обговоріть, які слова і чому ми називаємо чарівними, пригадайте їх якнайбільше, змоделюйте ситуації повсякденного життя, у яких потрібно вживати чарівні слова.
  • Діалог-дослідження “Як спекти добрі пасочки?”. Роздивіться з дітьми комікс, поміркуйте, як впливає настрій на результати наших старань.

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: