Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
“Дошкільне виховання” № 3, 2020
STREAM-освіта
STREAM — сучасний інтеграційний напрям в освіті, що передбачає формування в дітей природничих і технологічних знань, навичок розуміння тексту й конструювання, ознайомлення з мистецтвом і математикою. Саме на ці знання та вміння, на думку футурологів, буде найбільший попит у найближчому майбутньому.
Ознайомившись із публікаціями журналу “Дошкільне виховання” 2020, № 3, ви дізнаєтесь:
- як і навіщо розвивати критичне мислення дошкільнят;
- з чого почати впровадження нової освітньої технології в дитячому садку;
- як організувати мобільну міні-лабораторію і які дослідження можуть проводити діти;
- як поєднати музейну педагогіку і новітню технологію “Стіни, які говорять”;
- як допомогти батькам стати активними учасниками дитячого свята.
Вітаємо переможців Конкурсу освітніх технологій — 2019!
Щиро дякуємо всім, хто взяв активну участь і в Конкурсі, і в голосуванні. Вітаємо переможців — авторів найцікавіших та найактуальніших публікацій у журналах “Дошкільне виховання”, “Палітра педагога” і “Джміль”, визначених за результатами анкетування читачів.
Також у номері:
- Моніторинг фізичного розвитку дошкільнят: розшифровуємо плантограми (продовження циклу статей).
- Стенд-музей як інноваційний освітній засіб.
- Свято вітру.
Березневий випуск “Палітри педагога” (2020, № 3), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Досліджуємо воду”. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:
- освітня подорож до тропічного лісу — рекордсмена з вологості;
- заняття про воду для дітей усіх вікових груп;
- заняття в групі вільного розвитку особистості за системою М. Монтессорі;
- театралізоване дійство за мотивами твору О. Кротюк “Чорне море й синій кит”;
- розвага в басейні;
- свято дощу для дітей та їхніх родин.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
Зміст номера:
-
STREAM-ОСВІТА: розвиваємо критичне мислення дошкільнят
Як допомогти дитині не розгубитися в потоці різноманітної інформації, навчити відрізняти правду від фейків і будувати цілісну картину світу? Методи і прийоми формування критичного мислення дошкільнятОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Сюжетні картини на обкладинках журналу “Джміль” — презентації та бесіди за їхнім змістом:
-
УПРОВАДЖУЄМО STREAM-освіту
Методична панорама освітньої діяльності з дітьми за альтернативною програмою “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”. Наступність STREAM та STEM-освіти в контексті реалізації Концепції “Нова українська школа”Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
Тема журналу “Джміль” 2018, № 2 — “Підкорюємо час”. Розкриємо таємниці часу і спробуємо стати справжніми його володарями: хитромудрі пристрої, які придумали люди для вимірювання часу; навіщо потрібно стільки різних одиниць вимірювання часу; як планувати справи, аби не змарнувати час
-
ДІАГНОСТИКА ДИТЯЧИХ СТУПЕНЬ: розшифровуємо плантограми
Моніторинг фізичного стану дошкільників. Методика топографічної діагностики плантограм
Попередні публікації — у “ДВ”, 2017, № 4, № 7; 2018, № 4, № 5, № 9; 2019, № 5; 2020, № 2Ознайомитися з публікацією Читати онлайн -
Ідеї для проведення занять
-
Дидактичний фартушок
Посібник для дітей молодшої групи. Учимо малят сприймати і запам’ятовувати художній твір. Закріплюємо знання про диких тварин. Збагачуємо активний словник дітей. Виховуємо доброзичливість, взаємоповагуПовний текст публікації Читати онлайн -
Водний бізіборд — лабораторія в дитсадку
Дослідницька діяльність для дітей старшої групи. Самостійно виготовляємо водний бізіборд. Розкриваємо таємниці кольорів. Досліджуємо природу. Створюємо водний оркестрОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Стенд-музей як інноваційний освітній засіб
Спонукаємо дітей до досліджень. Збагачуємо сенсорний досвід. Сприяємо евристичним відкриттям. Приклади стендів-музеїв і роботи з нимиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Дидактичний фартушок
-
Детальні розробки занять
-
Нум досліджувать оці дуже різні камінці!
Інтегроване заняття для дітей молодшої групи за програмою “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”. Реалізуємо принцип міжпредметної інтеграції “Бачу, чую, відчуваю, граю, творю” із залученням усіх аналізаторів. Ігри-дослідження з камінцямиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Пригоди равлика
Заняття з фізкультури для дітей молодшої групи за методикою М. Єфименка. Вправляємо вихованців у перехресній координації рук і ніг під час повзання. Зміцнюємо м’язи плечового пояса і рук, верхньої частини тулуба. Розвиваємо гнучкість, наочно-дієве мисленняОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Нум досліджувать оці дуже різні камінці!
-
Музичне заняття
-
Подих весни
Музичне заняття для дітей старшої групи. Заохочуємо дошкільнят до музично-пластичних імпровізацій з різними атрибутами, до музикування на інструментах. Учимо співпрацювати з однолітками, придумувати власні історії, самостійно обирати інструменти для супроводу. Розвиваємо інтонаційний та фонематичний слух. Формуємо навички оздоровчого диханняОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Аудіозаписи до публікації:
-
Подих весни
-
Свята і розваги
-
Свято вітру.
Музична розвага для дітей старшої групи та їхніх родин
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Свято вітру.
Музична розвага для дітей старшої групи та їхніх родин
“Палітра педагога”, № 6, 2019. “Зимова краса довкола”. Хвилинки милування природою допоможуть відповісти на непрості запитання маленьких чомусиків: “Чому йде дощ, сніг?”, “Як утворився іній?” — та розширити знання дітей середнього і старшого дошкільного віку про такі зимові явища як сніг, іній, паморозь, морозяні візерунки на вікні
“Палітра педагога”, № 6, 2019. “Сюрприз від Зими”. Музичне заняття для дітей старшої групи допоможе здійснити мандрівку в зимову казку: слухання п’єси А. Вівальді “Зима”; гра на шумових музичних інструментах; співання з використанням мнемотаблиці; мовленнєво-ритмічної ігри + АУДІОЗАПИСИ + ВІДЕО
Тема журналу “Джміль” 2014, № 4 — “Знайомтеся, діти: повітря і вітер”: сюжетна картина “На гостині у вітрів”; крилаті вирази зі словом “вітер”; подорож до млина; ігри з вітерцем на взаємодію; малювання мильними бульками; експерименти з повітрям тощо
А також:
-
Плекаймо рідну мову.
Журнали передплачують, а не підписують
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Переможці Конкурсу освітніх технологій — 2019
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Вітаємо переможців фотоконкурсу “Наші діти” — 2019!
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Вітаємо переможців конкурсу “Нестандартне фізкультурне обладнання” — 2019!
Переглянути сторінку Читати онлайн
Березневий номер журналу журналу “Джміль” (2020, № 3) містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з теми “Енергія та рух”. Здійснимо короткий огляд його публікацій.
- Освітня подорож “Звідки енергія у ракети?”. Демонструємо дітям принцип реактивного руху, роздивляємося навколо і знаходимо приклади використання цього принципу тваринами. Здійснюємо екскурсію на космодром і досліджуємо, як улаштована ракета. Формуємо космічну команду, сідаємо в ракету і в путь — досліджувати Всесвіт. Створюємо космічний колаж — звіт про мандрівку.
- Освітня ситуація “Наша енергія”. Розповідаємо дітям, що всім живим істотам потрібна енергія. Споживаючи їжу, ми відновлюємо її запаси, а потім поступово витрачаємо її. Як ефективно відновлювати запаси енергії? Яку їжу варто і яку не варто споживати? Чому кажуть, що зміна діяльності — найкращий відпочинок?
- Освітня ситуація “Енергія — добра і зла”. Досліджуємо з малятам, коли ми споживаємо енергію, чи можемо без неї обійтися. Говоримо про енергію в природі, екологічно чисті джерела енергії, бережливе ставлення до природних багатств. Звідки людина бере енергію для забезпечення своїх потреб? Як робити це і не шкодити довкіллю? Чому енергію необхідно економити?
- Освітня ситуація “Енергетика мистецтва, або Як зловити невловиме”. Особливу енергію ми отримуємо, милуючись творами мистецтва. Як ми це відчуваємо? Порівняйте враження від концерту “вживу” і перегляду його по телевізору. Розгляньте з дітьми роботи майстра кримськотатарського розпису, послухайте пісні кримських татар, подивіться народні танці, а також помандруйте до США, щоб помилуватися скульптурною групою, яка майстерно передає рух коней.
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.