Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

“Палітра педагога” № 4, 2020
Робота гуртків у дитсадку

Гурткова робота в закладі дошкільної освіти — це додаткова можливість збагатити освітній процес, задовольнити потреби дітей і запити батьків, вчасно виявити й розвинути природні нахили малят. А ще це чудова нагода для творчої самореалізації та професійного зростання педагогів.

У журналі “Палітра педагога” № 4, 2020 зібрано матеріали, які допоможуть організувати чи вдосконалити роботу гуртків, секцій, студій різних спрямувань, а також залучити батьків вихованців до життя дитсадка.

У номері:

  • Відповіді на актуальні запитання щодо організації гурткової роботи.
  • Кулінарний гурток для дітей різновікової групи.
  • Цікава англійська для дітей старшої групи.
  • Плавання для дітей старшої групи.
  • Гурток для батьків.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

У випуску:

“Джміль” 2017, № 2. Тема номера — “На кухні”: готуємо їжу, накриваємо на  стіл, прибираємо — і водночас вивчаємо математику, природознавство, ознайомлюємося з рослинами, розвиваємо мовлення, а ще співаємо, оздоблюємо страви, засвоюємо правила етикету тощо +  ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • Гурток “Цікава англійська” (старша група)
    • Організація роботи гуртка
    • Річний план роботи гуртка
    Ознайомитися
    з публікацією
    Читати
    онлайн
    Додатки до публікації
    down
  • Рубрика “Поліглот” у журналі “Джміль” — додаткові матеріали для занять з англійської мови: вірші, пісеньки, скоромовки з перекладом українською та яскравими ілюстраціями.

    Діліться посиланням!
    Рекомендуйте друзям та колегам.

    Матеріали квітневого випуску журналу “Джміль” (2020, № 4) допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми з теми “Великдень”. Коротко розглянемо його публікації.

    Освітня подорож “Великодні традиції в Україні та у Європі”

    • Діалог-спогад “Святкуємо Великдень”. Здійсніть разом з дітьми віртуальну подорож до парку на великодній пікнік. Розпитайте їх про те, як зазвичай вони святкують Великдень у родинах, пригадайте українські традиції його відзначення, основні ознаки та атрибути цього свята. Сплануйте, як організуєте святкування у групі.
    • Освітня подорож “Привіт, Великодній Кролику!”. Ознайомте дітей із європейськими традиціями святкування Великодня. Вивчайте назви кольорів англійською, складаючи писанки до кошика.
    • Діалог-роздум “Найбільша чеснота у світі”. Розглядаючи близьку й зрозумілу дітям життєву ситуацію, обговоріть, що таке жертовність, коли вона проявляється, які риси характеру допомагають людині поступитися своїми інтересами заради іншого, у яких випадках варто так чинити. Поміркуйте разом з дітьми, як можна віддячити за добро і чи завжди треба чекати подяки за добрі вчинки.

    Освітня ситуація “Чому важливий гарний настрій?”

    • Освітня подорож “Сонечко нам сяє і надвір гукає”. Роздивляючись сюжетну картину та розв’язуючи цікаві завдання до неї, пригадайте з дітьми весняні прогулянки. Запропонуйте малятам придумати власні завдання до картини.
    • Діалог-дослідження “Чарівні слова”. Обговоріть, які слова і чому ми називаємо чарівними, пригадайте їх якнайбільше, змоделюйте ситуації повсякденного життя, у яких потрібно вживати чарівні слова.
    • Діалог-дослідження “Як спекти добрі пасочки?”. Роздивіться з дітьми комікс, поміркуйте, як впливає настрій на результати наших старань.

    Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

    Email: