 Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
  Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  
“Дошкільне виховання” № 9, 2021
Варіативний складник БКДО
Завершуємо вивчати нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти. Упродовж попередніх семи випусків (“ДВ” № 2–8) разом із розробниками держстандарту ми розглядали інваріантні освітні напрями.
Ми й надалі надаватимемо роз’яснення щодо особливостей впровадження БКДО. Наступний номер присвячений проблемі “Право дитини на самостійність”.
У фокусі журналу “Дошкільне виховання” № 9, 2021 — варіативний складник БКДО.
У номері:
Для керівників:
- Читання і письмо в дошкільному віці: навчати чи ні?
- Місце спортивних ігор в освітньому процесі
- Як формувати цифрову компетентність дошкільнят
- Економічне виховання: навіщо, коли і як?
Для педагогів-практиків:
- Мовленнєві ігри в супроводі рухів
- Сюжетне фізкультурне заняття просто неба
- Заняття-гра з фінансової грамотності
- Вправи для активізації розумової діяльності
Для музичних керівників:
- Заняття з використанням елементарного музикування за К. Орфом
- Сценарій свята до Дня захисників і захисниць України
|   | Вересневий випуск “Палітри педагога” (№ 9, 2021), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Маленькі українці”. | 
У номері
- Технологія формування ціннісно-дієвого ставлення дітей до української вишиванки
- Вишивання стрічками з дітьми старшої групи
- Заняття народознавчого спрямування
- Свято за мотивами казки “Котигорошко”
- Авторська казка “Дарунок захисникам”
- Патріотичні пісні сучасних авторів
Зміст номера:
Для керівників
- 
    Наталія Гавриш
    
 Читання і письмо в дошкільному дитинстві: навчати чи ні?
 Освітній напрям “Мовлення дитини. Основи грамоти”. Етапи формування мовленнєвої компетентності у площині оволодіння основами грамоти. Зміст роботи та методичний інструментарій. Інтеграція завдань з навчання грамоти в різні види діяльності дітей Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    Наталія Левінець
    
 Спортивні ігри в дошкіллі: важливі… й можливі!
 Освітній напрям “Особистість дитини. Спортивні ігри”. Місце спортивно-ігрової компетентності в новій редакції БКДО. Послідовність залучення дошкільнят до спортивних ігор. Роль педагогів і батьків у цьому процесі Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    Ольга Рейпольська
    
 Сучасні діти і цифрова компетентність
 Освітній напрям “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота”. Формування цифрової компетентності. Інтерактивне обладнання на службі в педагога. Як обирати комп’ютерні ігри для дошкільнят Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    Ольга Рейпольська
    
 Економічне виховання: навіщо, коли і як?
 Освітній напрям “Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність”. Чому важливо навчитися розпоряджатися грошима з дитинства. Стратегія і засоби формування соціально-фінансової грамотності. Роль батьків та педагогів у цьому процесі Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    
      Нові документи МОН України
    
    - 
        
          Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік
        
        
 Лист МОН України № 1/9-344 від 07.07.2021 Повний текст публікації Повний текст публікації Читати онлайн Читати онлайн
- 
        
          Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році
        
        
 Лист МОН України № 1/9-406 від 10.08.2021 Повний текст публікації Повний текст публікації Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
        
          Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік
        
        
Для педагогів-практиків
- 
    Людмила Сушениця
    
 Гімнастика для мозку. Проблеми розвитку сенсорної інтеграції в дошкільному віці. Добірка ігор. Розвиваємо міжпівкульні зв’язки, поліпшуємо сприйняття та концентрацію уваги, стимулюємо мовлення, підвищуємо фізичну та розумову активність, сприяємо зняттю емоційного напруження Повний текст публікації Повний текст публікації Читати онлайн Читати онлайн
- 
	  Світлана Чесновська
	  
 Маленькі слідопити. Сюжетне заняття з фізкультури просто неба для дітей середньої групи. Продовжуємо вчити малят стрибати на двох ногах із просуванням уперед з обруча в обруч, кидати предмети (горішки) правою та лівою рукою у вертикальну ціль. Закріплюємо вміння переступати через предмети, імітувати рухи диких тварин Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
	        
	      Додаток до публікації Читати онлайн
	        
	      Додаток до публікації  
- 
	  Оксана Лавриненко
	  
 Підкорився дітворі норовистий [р] у грі. Добірка мовленнєвих ігор з руховими завданнями на закріплення та автоматизацію звука [р] для дітей старшої групи Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
“Джміль” № 2, 2017. “Чому дражнили Левеня?” Віршована казка про те, як Левеня навчилося вимовляти звук “р-р-р”, та майстер-клас із виготовлення кумедних ляльок для театру з паперових пакетів
- 
	  Оксана Кот, Надія Шевчик
	  
 Афлатун відкриває крамницю. Інтегроване заняття соціально-фінансового спрямування для дітей старшої групи. Уточнюємо й розширюємо знання про грошові одиниці України та інших держав. Систематизуємо уявлення про поняття “реклама”. Учимо диференціювати покупки за значущістю. Вправляємо в розв’язуванні прикладів на додавання в межах десяти за допомогою цифрових карток Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
	        
	      Додаток до публікації Читати онлайн
	        
	      Додаток до публікації  
“Джміль” № 9, 2021. “Кафе “У Бурмила””. Сценарій вистави-презентації та сюжетно-рольової гри: ознайомлюємо дітей із поняттям “бізнес” в ігровій формі
- 
	  Людмила Меленець
	  
 Чарівниця Осінь жар-птицю закликає бабин сад фарбувати. Заняття для дітей старшої групи. Закріплюємо уявлення дітей про веселку, послідовність кольорів у ній. Збагачуємо активний словник синонімами до слова “веселка”. Формуємо вміння працювати з мнемодоріжками. Удосконалюємо навички роботи з термомозаїкою Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
	        
	      Додаток до публікації Читати онлайн
	        
	      Додаток до публікації  
Для музичних керівників
- 
	  Наталія Сердюченко
	  
 Музика осіннього дощу. Тематичне музичне заняття для дітей старшої групи. Учимо співати виразно і мелодійно, розширюємо діапазон дитячого голосу. Розвиваємо навички виконання ритмічних рухів у танці, уміння орієнтуватися у просторі. Спонукаємо до імпровізації під час музикування Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
	        
	      Додатки до публікації Читати онлайн
	        
	      Додатки до публікації  
- 
	  
	  
	    Осінні пісеньки співають малюки.
	  
	  Оновлюємо осінній репертуар: пісні на музику М. Ведмедері
	   Повний текст публікації Повний текст публікації Читати онлайн
	        
	      Додатки до публікації Читати онлайн
	        
	      Додатки до публікації  
- 
	  Наталія Собко, Ірина Дубровіна
	  
 Як Котигорошко й козачата Змія спромоглися подолати. Свято до Дня захисників і захисниць України для дітей старшої групи Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
	        
	      Додатки до публікації Читати онлайн
	        
	      Додатки до публікації  
А також:
- 
    
      
      	Плекаймо рідну мову
 Природний чи природній? Переглянути сторінку Переглянути сторінку Читати онлайн Читати онлайн
Діліться посиланням!
 Рекомендуйте друзям та колегам.
|   | Вересневий випуск “Книжковий фестиваль” додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 9, 2021) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. | 
У номері
- Бесіда за сюжетною картиною “Книжка розгортається, диво починається”
- Поради з догляду за книжками
- Казкові завдання для ознайомлення з літерами і підготовки руки до письма
- Майстер-клас із виготовлення закладок та ляльок-мотанок з листочків
- Вистава соціально-фінансового спрямування “Кафе «У Бурмила»”
- А також “Читацький челендж”
 
     
    