Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Школа економіки

Кафе “У Бурмила”

Вистава-презентація та сюжетно-рольова гра

Дійові особи: Казкарка, Ведмідь, Лисичка, бобри, їжаки, білки, зайці, Сорока, глядачі в ролі клієнтів закладу.

Декорації та атрибути: ноутбук, фліпчарт, будівельне приладдя, портфель-дипломат, бутафорські гроші, модні аксесуари для інтер'єру, пензлики для фарбування, продукти, каструлі, чайники, таці, рушники, чашки, флаєри.

Хід вистави

Ліс, на пеньку сидить Казкарка. Виходить Ведмідь із дипломатом.

Казкарка

Ведмідь у лісі бізнес мав —
Він мед бджолиний продавав.
Ну а прибутки від торгівлі
Все відкладав. Казав: “На мрію”.

Ведмідь сідає, відкриває дипломат, у ньому стосики “грошей”.

Ведмідь

Мрію кафе в ріднім лісі відкрити,
Щоб звірів-сусідів на чай запросити.

Казкарка

Став він думати, гадати,
З чого варто розпочати.

Ведмідь походжає по сцені, чухає потилицю, думає. Звучить “Норвезький танець № 2” Е. Гріга (див. додаток). Коли персонажі промовляють свої репліки, музика лунає тихіше.

Ведмідь

Лисичку, певно, треба запросити —
Вона кмітлива і талановита.

Щось набирає на ноутбуці або телефоні. Заходить Лисичка, потискає Ведмедю лапу.

А от що саме запропонувала ведмедикові лисичка та яку команду зібрав бізнесмен-початківець, дізнаються лише читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Завантажте аудіо до сценарію:

Звісно, кожний бізнесмен намагається діяти так, щоб його бізнес розвивався успішно. Цілком можливо, що комусь із нинішніх читачів журналу вдасться у майбутньому стати мільйонером.

Публікація “Як стати мільйонером (2019, № 7-8) познайомить малят зі справжніми мільйонерами, що розкажуть, як можна заробити свої перші гроші.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Коротенька вистава, сценарій якої подано у публікації, допоможе в популярній формі ознайомити дітей із поняттям "бізнес" та процесом організації підприємницької діяльності, ініціювати бесіду про способи отримання прибутків, інвестування.

Після перегляду вистави діти можуть продовжити її та розвивати бізнес Ведмедя. Можна також організувати з ними сюжетно-рольову гру. Нехай дошкільники пограють у відкриття власного кафе, користуючись схемою, яку склала Лисичка. Зі школярами можна організувати проєктну діяльність: створення макета кафе, розроблення концепції, дизайну, меню.

Матеріал можна використати на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Він допоможе також розгорнути освітні ситуації, розгорнути проєкт, нестандартно провести інтегровані уроки / заняття, дні, тижні, місяці тощо.

<< До змісту номера («Джміль» № 9 /2021)