 Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
  Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  
“Дошкільне виховання” № 7, 2020
Розваги просто неба
Карантинні обмеження внесли зміни в організацію освітнього процесу та оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти. Зокрема рекомендовано якомога більше активностей дітей влаштовувати на свіжому повітрі.
Публікації журналу “Дошкільне виховання” №7 допоможуть зробити це максимально ефективно.
У випуску:
- Як донести до дітей нові санітарно-гігієнічні правила?
- Як урізноманітнити діяльність дошкільнят просто неба?
- Що запропонувати батькам для цікавого дозвілля з малюками?
- Як педагогам боротися зі стресом та емоційним виснаженням?
- Що дозволено, а що заборонено на час адаптивного карантину?
Практичні розробки: віршовані протиепідемічні правила, пальчикові вправи, освітні й творчі прогулянки, ранкова гімнастика-екскурсія, нестандартні заняття і екзотична розвага просто неба.
Вкладка: нові нормативні документи МОН України.
Липневий випуск “Палітри педагога” (№ 7-8, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Овочі та фрукти”. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:
- знане й незнане про овочі та фрукти;
- ознайомлення дошкільнят із плодами за вальдорфською методикою;
- кулінарне заняття для дітей різновікової групи;
- інтегровані заняття для дітей середньої та старшої груп;
- фізкультурне заняття за методикою М. Єфименка для дітей молодшої групи;
- сценарій свята “Веселі гостини у тітоньки Картоплини”.
Зміст номера:
- 
    Лариса Присяжнюк
    
 ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД в умовах карантинних обмежень
 Покрокова інструкція щодо діяльності закладів дошкільної освіти на період адаптивного карантину. Цікаві форми роботи з дітьми на свіжому повітрі Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
          
        Додатки до публікації Читати онлайн
          
        Додатки до публікації  
- 
    
      Нові методичні рекомендації МОЗ України
    
    - 
        
          Щодо відновлення діяльності в закладах дошкільної освіти
        
        
 Лист МОН України від 22.05.2020 № 1/9-269 Повний текст публікації Повний текст публікації Читати онлайн Читати онлайн
- 
        
          Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період
        
        
 Лист МОН України від 04.06.2020 № 1/9-302 Повний текст публікації Повний текст публікації Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
        
          Щодо відновлення діяльності в закладах дошкільної освіти
        
        
- 
    
      Робота з батьками
    
    - 
        Ірина Терещенко
        
 Маленькі фотографи. Вправляємо старших дошкільнят у спостережливості. Залучаємо до мистецтва фотографії, сприяємо пізнанню світу Повний текст публікації Повний текст публікації Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
        Ірина Терещенко
        
“Джміль” 2018, № 5-6. “Фотоекспедиція”: настільна гра — подорож морськими глибинами. “Сфотографуйте” якомога більше морських мешканців. У кого вийде найдивовижніший знімок?
- 
    
      Робота з педагогами
    
    - 
        Ганна Венгер
        
 Стоп емоційному вигорянню! Тренінг для педагогів. Поглиблюємо знання з питань збереження та зміцнення психологічного здоров’я. Сприяємо особистісному зростанню та самопізнанню педагогічних працівників. Гуртуємо колектив, створюємо позитивне емоційне налаштування Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  
 
- 
        Ганна Венгер
        
- 
    
      Ідеї для проведення занять
    
    - 
        Олена Катрук
        
 Віршики-помічники. Організація режимних моментів в умовах адаптивного карантину. Закріплюємо нові правила поведінки і поліпшуємо настрій Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
        Аліна Черемісінова
        
 У зоопарку. Ранкова гімнастика на свіжому повітрі для дітей старшої групи Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
        Олена Катрук
        
Тема журналу “Палітра педагога”, № 1, 2020. “Така різна фізкультура”: комплекси ранкової гімнастики для дітей раннього віку; фізкультхвилинки до занять з математики; система роботи зі скелелазіння; квест для інструкторів із фізкультури; фізкультурна розвага
- 
      Тетяна Мельник
      
 Пальчики-помагайчики. Пальчикові ігри-віршики для дітей усіх вікових груп Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
      Ірина Коляда
      
 Аквагримування — на личках малювання. Використання бодіарту в роботі з дошкільнятами. Покрокове опанування дітьми техніки малювання на обличчі. Орієнтовні теми для творчості в техніці аквагримування Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    
      Детальні розробки занять
    
    - 
        Наталія Шалда
        
 Палички-виручалочки. Освітня діяльність на прогулянці для дітей старшої групи. Формуємо знання дітей про наслідки необачних дій під час ігор з палицями. Навчаємо малят корисних, цікавих та безпечних ігор зі звичайними палицями. Розширюємо уявлення про можливості практичного застосування палиць в іграх та різних життєвих ситуаціях Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  
- 
        Антоніна Сорочан, Вікторія Пустовойченко
        
 Гайда, малята, з м’ячами грати! Інтегроване заняття на свіжому повітрі для дітей старшої групи. Удосконалюємо вміння розрізняти м’ячі за величиною, кольором, вагою, матеріалом, способом використання. Вправляємо в порядковій лічбі, умінні знаходити цифру, що відповідає числу. Вчимо утворювати присвійні прикметники та вживати їх у мовленні Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  
 
- 
        Наталія Шалда
        
“Палітра педагога”, 2020, № 1. “Стадіон єднає всіх”. Діти старшої групи працюють з лепбуком “Спорт“: за картинками називають види спорту та людей, які ними займаються, добирають відповідний інвентар; розшифровують картки-піктограми, формулюючи правила поведінки на стадіоні; виконують завдання з опорою на коректурну таблицю + ПІКТОГРАМИ + КОРЕКТУРНА ТАБЛИЦЯ
- 
    
      Свята і розваги
    
    - 
        Олександр Пустельник
        
 Усі, хто казку любить, гайда до Добролюба! Театралізована діяльність для дітей старшої групи Повний текст публікації Повний текст публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  Фонограми до розваги:   “Іди, іди, дощику” (укр. нар. пісня у виконанні ансамблю “Цвітень”)   “Вийди, вийди, сонечко” (укр. нар. пісня)   “Пісня про дружбу” (муз. Г. Олейнікова, сл. Л. Ратич) 
 
- 
        Олександр Пустельник
        
“Палітра педагога”, 2020, № 3. “Чорне море й синій кит”. Діти старшої групи переглядають інтерактивну виставу тіньового театру за мотивами однойменної казки Оксани Кротюк та беруть безпосередню участь у дійстві: виконують пісню про дружбу; музично-рухову вправу, долучаються до ритмічної гри “Дружні долоньки" + АУДІОЗАПИСИ
- 
        Наталія Гарбузова, Ольга Потапова, Ольга Крючкова
        
 Гавайська вечірка. Музично-фізкультурна розвага просто неба для дітей старшої групи Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  Фонограми до розваги: 
А також:
- 
    
      Плекаймо рідну мову.
    
    Попередити — ще не значить запобігти
     Переглянути сторінку Переглянути сторінку Читати онлайн Читати онлайн
- 
    Марина Яцишена
 Лайфхаки для педагогів. Органайзери для вихователів, або Збираємося на прогулянку Переглянути сторінку Переглянути сторінку Читати онлайн Читати онлайн
- 
    
      Конкурс “Стіни, стеля і підлога, які говорять”.
    
    Тренажери на стінах? Так. І на стелі? Як?!
     Переглянути сторінку Переглянути сторінку Читати онлайн Читати онлайн
Діліться посиланням!
 Рекомендуйте друзям та колегам.
Літній випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 7-8, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації.
- Освітня ситуація “Як у дружбі жити?”. Запросіть дітей на свято, яке влаштував Джмелик. Розпитайте, до яких розваг долучився б кожен із них. А які розваги для свята могли б запропонувати вони? Обговоріть із вихованцями проблемні ситуації, подані в журналі, та інші, із життя групи. Разом потренуйтеся знаходити слова, які допоможуть порозумітися з другом чи подругою.
- Освітня ситуація “Подружимося з тваринками!”. Запропонуйте дітям виготовити з паперу різних жабок, а потім розіграти з ними невеличку виставу. Нехай на кожне кумкання паперові актори стуляють і розтуляють ротики. Про що можуть розмовляти жабки, які приїхали з різних країн? Чи зрозуміють вони одна одну? Запропонуйте дітям вигадати власну “жаб’ячу мову” і звертати більшу увагу на жести та інтонації, щоб усе зрозуміти правильно. Чи легко це?
- Розвага просто неба “День дружби в нашому дитсадку”. Організуйте День дружби для своїх вихованців. На прогулянці проведіть ігри, описані в журналі. Допоможіть малятам налагодити взаємодію і виразити свої емоції під час арттерапевтичного малювання в нетрадиційних техніках.
 
     
     
     
     
               
    