Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
“Дошкільне виховання” № 7, 2020
Розваги просто неба
Карантинні обмеження внесли зміни в організацію освітнього процесу та оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти. Зокрема рекомендовано якомога більше активностей дітей влаштовувати на свіжому повітрі.
Публікації журналу “Дошкільне виховання” №7 допоможуть зробити це максимально ефективно.
У випуску:
- Як донести до дітей нові санітарно-гігієнічні правила?
- Як урізноманітнити діяльність дошкільнят просто неба?
- Що запропонувати батькам для цікавого дозвілля з малюками?
- Як педагогам боротися зі стресом та емоційним виснаженням?
- Що дозволено, а що заборонено на час адаптивного карантину?
Практичні розробки: віршовані протиепідемічні правила, пальчикові вправи, освітні й творчі прогулянки, ранкова гімнастика-екскурсія, нестандартні заняття і екзотична розвага просто неба.
Вкладка: нові нормативні документи МОН України.
Липневий випуск “Палітри педагога” (№ 7-8, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Овочі та фрукти”. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:
- знане й незнане про овочі та фрукти;
- ознайомлення дошкільнят із плодами за вальдорфською методикою;
- кулінарне заняття для дітей різновікової групи;
- інтегровані заняття для дітей середньої та старшої груп;
- фізкультурне заняття за методикою М. Єфименка для дітей молодшої групи;
- сценарій свята “Веселі гостини у тітоньки Картоплини”.
Зміст номера:
-
Лариса Присяжнюк
ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД в умовах карантинних обмежень
Покрокова інструкція щодо діяльності закладів дошкільної освіти на період адаптивного карантину. Цікаві форми роботи з дітьми на свіжому повітріОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Нові методичні рекомендації МОЗ України
-
Щодо відновлення діяльності в закладах дошкільної освіти
Лист МОН України від 22.05.2020 № 1/9-269Повний текст публікації Читати онлайн -
Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період
Лист МОН України від 04.06.2020 № 1/9-302Повний текст публікації Читати онлайн
-
Щодо відновлення діяльності в закладах дошкільної освіти
-
Робота з батьками
-
Ірина Терещенко
Маленькі фотографи. Вправляємо старших дошкільнят у спостережливості. Залучаємо до мистецтва фотографії, сприяємо пізнанню світуПовний текст публікації Читати онлайн
-
Ірина Терещенко
“Джміль” 2018, № 5-6. “Фотоекспедиція”: настільна гра — подорож морськими глибинами. “Сфотографуйте” якомога більше морських мешканців. У кого вийде найдивовижніший знімок?
-
Робота з педагогами
-
Ганна Венгер
Стоп емоційному вигорянню! Тренінг для педагогів. Поглиблюємо знання з питань збереження та зміцнення психологічного здоров’я. Сприяємо особистісному зростанню та самопізнанню педагогічних працівників. Гуртуємо колектив, створюємо позитивне емоційне налаштуванняОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації
-
Ганна Венгер
-
Ідеї для проведення занять
-
Олена Катрук
Віршики-помічники. Організація режимних моментів в умовах адаптивного карантину. Закріплюємо нові правила поведінки і поліпшуємо настрійОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Аліна Черемісінова
У зоопарку. Ранкова гімнастика на свіжому повітрі для дітей старшої групиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Олена Катрук
Тема журналу “Палітра педагога”, № 1, 2020. “Така різна фізкультура”: комплекси ранкової гімнастики для дітей раннього віку; фізкультхвилинки до занять з математики; система роботи зі скелелазіння; квест для інструкторів із фізкультури; фізкультурна розвага
-
Тетяна Мельник
Пальчики-помагайчики. Пальчикові ігри-віршики для дітей усіх вікових групОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Ірина Коляда
Аквагримування — на личках малювання. Використання бодіарту в роботі з дошкільнятами. Покрокове опанування дітьми техніки малювання на обличчі. Орієнтовні теми для творчості в техніці аквагримуванняОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Детальні розробки занять
-
Наталія Шалда
Палички-виручалочки. Освітня діяльність на прогулянці для дітей старшої групи. Формуємо знання дітей про наслідки необачних дій під час ігор з палицями. Навчаємо малят корисних, цікавих та безпечних ігор зі звичайними палицями. Розширюємо уявлення про можливості практичного застосування палиць в іграх та різних життєвих ситуаціяхОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Антоніна Сорочан, Вікторія Пустовойченко
Гайда, малята, з м’ячами грати! Інтегроване заняття на свіжому повітрі для дітей старшої групи. Удосконалюємо вміння розрізняти м’ячі за величиною, кольором, вагою, матеріалом, способом використання. Вправляємо в порядковій лічбі, умінні знаходити цифру, що відповідає числу. Вчимо утворювати присвійні прикметники та вживати їх у мовленніОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації
-
Наталія Шалда
“Палітра педагога”, 2020, № 1. “Стадіон єднає всіх”. Діти старшої групи працюють з лепбуком “Спорт“: за картинками називають види спорту та людей, які ними займаються, добирають відповідний інвентар; розшифровують картки-піктограми, формулюючи правила поведінки на стадіоні; виконують завдання з опорою на коректурну таблицю + ПІКТОГРАМИ + КОРЕКТУРНА ТАБЛИЦЯ
-
Свята і розваги
-
Олександр Пустельник
Усі, хто казку любить, гайда до Добролюба! Театралізована діяльність для дітей старшої групиПовний текст публікації Читати онлайн Додатки до публікаціїФонограми до розваги:
“Іди, іди, дощику” (укр. нар. пісня у виконанні ансамблю “Цвітень”) “Вийди, вийди, сонечко” (укр. нар. пісня) “Пісня про дружбу” (муз. Г. Олейнікова, сл. Л. Ратич)
-
Олександр Пустельник
“Палітра педагога”, 2020, № 3. “Чорне море й синій кит”. Діти старшої групи переглядають інтерактивну виставу тіньового театру за мотивами однойменної казки Оксани Кротюк та беруть безпосередню участь у дійстві: виконують пісню про дружбу; музично-рухову вправу, долучаються до ритмічної гри “Дружні долоньки" + АУДІОЗАПИСИ
-
Наталія Гарбузова, Ольга Потапова, Ольга Крючкова
Гавайська вечірка. Музично-фізкультурна розвага просто неба для дітей старшої групиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікаціїФонограми до розваги:
А також:
-
Плекаймо рідну мову.
Попередити — ще не значить запобігти
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Марина Яцишена
Лайфхаки для педагогів. Органайзери для вихователів, або Збираємося на прогулянкуПереглянути сторінку Читати онлайн -
Конкурс “Стіни, стеля і підлога, які говорять”.
Тренажери на стінах? Так. І на стелі? Як?!
Переглянути сторінку Читати онлайн
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Літній випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 7-8, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації.
- Освітня ситуація “Як у дружбі жити?”. Запросіть дітей на свято, яке влаштував Джмелик. Розпитайте, до яких розваг долучився б кожен із них. А які розваги для свята могли б запропонувати вони? Обговоріть із вихованцями проблемні ситуації, подані в журналі, та інші, із життя групи. Разом потренуйтеся знаходити слова, які допоможуть порозумітися з другом чи подругою.
- Освітня ситуація “Подружимося з тваринками!”. Запропонуйте дітям виготовити з паперу різних жабок, а потім розіграти з ними невеличку виставу. Нехай на кожне кумкання паперові актори стуляють і розтуляють ротики. Про що можуть розмовляти жабки, які приїхали з різних країн? Чи зрозуміють вони одна одну? Запропонуйте дітям вигадати власну “жаб’ячу мову” і звертати більшу увагу на жести та інтонації, щоб усе зрозуміти правильно. Чи легко це?
- Розвага просто неба “День дружби в нашому дитсадку”. Організуйте День дружби для своїх вихованців. На прогулянці проведіть ігри, описані в журналі. Допоможіть малятам налагодити взаємодію і виразити свої емоції під час арттерапевтичного малювання в нетрадиційних техніках.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.