Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

“Палітра педагога” № 3, 2020
Досліджуємо воду

Як заохотити малят до вивчення властивостей води? У березневому випуску журналу “Палітра педагога” (2020, № 3) зібрано найцікавіші форми роботи з ознайомлення дошкільнят із цією унікальною і надважливою для всього живого речовиною.

  • Запросіть вихованців в освітню подорож до лісу.
  • Проведіть тематичні заняття з дітьми всіх вікових груп.
  • Організуйте розвагу (справжні морські пригоди!) в басейні.
  • Використайте літературний твір із сюжетом як основу для захопливого театралізованого дійства.
  • Влаштуйте свято дощу, залучивши батьків до різноманітних видів музичної діяльності з їхніми малятами.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

У номері:

“Джміль” 2017, № 2 “Смак життя”: бесіда про незвичайний натюрморт мексиканської художниці Фріди Кало, а також цікавинки про тропічні фрукти + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

“Джміль” 2014, № 3 “Ущипне — то буде знак!”: цікава інформація, вікторина, вірш Анатолія Костецького “Рак-дивак” та ілюстровані примовки про раків + ПРЕЗЕНТАЦІЇ

“Джміль” 2015, № 3 “Музика дощу” — поєднання музики і живопису для активізації пізнання світу: слухання та обговорення п’єси В. Косенка “Дощик” і бесіда за картинами сучасних художників + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Публікації березневого випуску додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль”, 2020, № 3  допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко розглянемо його матеріали.

  • Освітня подорож “Звідки енергія у ракети?”. Демонструємо дітям принцип реактивного руху, роздивляємося навколо і знаходимо приклади використання цього принципу тваринами. Здійснюємо екскурсію на космодром і досліджуємо, як улаштована ракета. Формуємо космічну команду, сідаємо в ракету і в путь — досліджувати Всесвіт. Створюємо космічний колаж — звіт про мандрівку.
  • Освітня ситуація “Наша енергія”. Розповідаємо дітям, що всім живим істотам потрібна енергія. Споживаючи їжу, ми відновлюємо її запаси, а потім поступово витрачаємо її. Як ефективно відновлювати запаси енергії? Яку їжу варто і яку не варто споживати? Чому кажуть, що зміна діяльності — найкращий відпочинок?
  • Освітня ситуація “Енергія — добра і зла”. Досліджуємо з малятам, коли ми споживаємо енергію, чи можемо без неї обійтися. Говоримо про енергію в природі, екологічно чисті джерела енергії, бережливе ставлення до природних багатств. Звідки людина бере енергію для забезпечення своїх потреб? Як робити це і не шкодити довкіллю? Чому енергію необхідно економити?
  • Освітня ситуація “Енергетика мистецтва, або Як зловити невловиме”. Особливу енергію ми отримуємо, милуючись творами мистецтва. Як ми це відчуваємо? Порівняйте враження від концерту “вживу” і перегляду його по телевізору. Розгляньте з дітьми роботи майстра кримськотатарського розпису, послухайте пісні кримських татар, подивіться народні танці, а також помандруйте до США, щоб помилуватися скульптурною групою, яка майстерно передає рух коней.

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: