 Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
  Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  
“Дошкільне виховання” № 12, 2020
Інклюзія в дії
Упровадження інклюзивної освіти — процес складний і довготривалий. У журналі “Дошкільне виховання” № 12 ми зібрали матеріали на допомогу педагогам, які взялися за цю непросту, відповідальну і надважливу справу, аби кожна дитина мала можливість розвиватися, навчатися і соціалізуватися.
Читайте в номері:
- Створюємо в інклюзивній групі освітнє середовище, що сприятиме соціальному розвитку дітей: міжнародна технологія “Класний менеджмент”.
- Організовуємо педагогічно-психологічний супровід дітей з ООП в умовах карантину: рекомендації УІРО.
- Знімаємо психоемоційне напруження і гуртуємо дітей: ігри з обладнанням сенсорної кімнати.
- Плекаємо толерантність: семінар-воркшоп для педагогів.
- Підтримуємо батьків дітей з ООП: поради практиків.
- Індивідуальна робота з дитиною із синдромом Дауна: заняття зимової тематики.
А також: ранкові зустрічі у грудні, віршики для малювання обома руками, зимова розвага, досвід популяризації читання книжок.
Грудневий випуск “Палітри педагога” (№ 12, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Розваги зі снігом”. Вас неодмінно зацікавлять:
- Цікава ігрова та пошуково-дослідницька діяльність зі снігом
- Опанування базових технік зображення дерев у старшій групі
- Рухливі ігри зі снігом для дітей дошкільних груп
- Цикл занять для дітей раннього віку
- Інтегровані заняття для дітей середньої й старшої груп
- Заняття з виготовлення штучного снігу для дітей старшої групи “Сніжні” віршики
Зміст номера:
- 
    Тетяна Скрипник
    
 СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК дітей інклюзивної групи
 Чого бракує в нормативних документах щодо інклюзивного освітнього середовища? Як організувати простір, що сприятиме емоційному і соціальному розвитку дітей? Використання техніки “Класний менеджмент” в умовах ЗДО Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
          
        Додатки до публікації Читати онлайн
          
        Додатки до публікації  
- 
    Оксана Федоренко
    
 Інклюзивна освіта в умовах карантину
 Як організувати онлайн-роботу з дітьми з особливими освітніми потребами? Рекомендації УІРО Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    Наталія Воробей
    
 Ігри строкаті в сенсорній кімнаті
 Знімаємо м’язове та психоемоційне напруження дітей. Активізуємо сенсорний потенціал їхнього розвитку. Урізноманітнюємо навчальну діяльність. Авторські ігри та вправи Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    
      Робота з батьками
    
    - 
        Оксана Герасимчук, Наталія Голованенко
        
 Якщо ваші діти особливі. Публікація на підтримку батьків дітей з ООП Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
        Оксана Герасимчук, Наталія Голованенко
        
- 
    
      Робота з педагогами
    
    - 
        Світлана Морозова
        
 Будьмо толерантними! Семінар-воркшоп для педагогів, що працюють із дітьми з ООП. Актуалізуємо особистісний потенціал учасників з упровадження ефективних способів взаємодії з дітьми Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Роздаткові матеріали для семінару-воркшопу Читати онлайн
              
            Роздаткові матеріали для семінару-воркшопу  
 
- 
        Світлана Морозова
        
- 
    
      Ідеї для проведення занять
    
    - 
        Марія Кирик
        
 Ритмічне малювання обома руками. Розвиваємо зв’язки між півкулями головного мозку. Поліпшуємо координацію рухів і моторні навички. Віршики-інструкції Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
        Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко
        
 Теплі ранки у дружньому колі
 Ранкові зустрічі в січні для дітей старшої групи. Формуємо соціальні навички малят. Сприяємо створенню комфортного емоційного середовища в групі та налагодженню довірчих стосунків між дітьми й вихователями. (Початок у “ДВ”, 2020, № 8, № 9, № 10, № 11) Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  
- 
        Анна Тристан
        
 Гра читанню не завада. Як навчити сучасних дітей любити книжки? Як показати їм, що книжка — це цікаво, пізнавально, захопливо, корисно і необхідно? Ідеї ігор на основі книжок Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
        Марія Кирик
        
- 
    
      Детальні розробки занять
    
    - 
        Тетяна Базилівська
        
 На допомогу Дідусю Морозу. Індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна. Використовуємо альтернативну комунікативну технологію PECS, елементи стоун-терапії та кольоротерапії. Вправи та ігри Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
        Тетяна Базилівська
        
“Джміль”, 2018, № 10. “Різними бути цікавіше”. Бесіда за сюжетною картиною про Mцінність індивідуальності кожної людини і важливість толерантності, про те, що об’єднує всіх людей
“Джміль”, 2018, № 10. “Дивіться на зірки, а не під ноги”. Розповідаємо малятам про найяскравішого генія космічної науки Стівена Гокінґа, його непростий життєвий шлях та приголомшливі відкриття, зроблені завдяки силі думки і волі, а також нестримній фантазії
“Палітра педагога”, 2020, № 5-6. “Транспорт обираємо і в мандри вирушаємо”. Індивідуальне логопедичне заняття для дітей старшої групи з діагнозом “ДЦП”. Вправляємо малят у класифікації транспорту. Вчимо промовляти чистомовки, розвиваємо артикуляцію і мовлення за допомогою спеціальних вправ
- 
    
      Свята і розваги
    
    - 
        Галина Мащенко
        
 Ми ялиночку прикрасимо.
 І звірята хай поласують!
 Музична розвага для дітей старшої групи Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  Аудіозаписи до публікації: 
 
- 
        Галина Мащенко
        
“Палітра педагога”, 2020, № 10. “Свята зимові у родиннім колі”. Розвага до різдвяних свят для дітей старшої групи та їхніх родин. Малята співають вивчені раніше колядки та щедрівки, майструють разом із батьками паперових ангеликів. А батьки мають можливість перевірити своє знання народних традицій у вікторині
А також:
- 
    
      Тематичний покажчик публікацій у журналах “Дошкільне виховання”, “Палітра педагога”, “Джміль” у 2020 році
    
     Повна публікація Повна публікація Читати онлайн Читати онлайн
- Завантажте анкету читача журналів “Дошкільне виховання”, “Палітра педагога”, “Джміль” або заповніть її онлайн
- Заповнену анкету надішліть до 1 лютого 2021 року на пошту: dv@dvsvit.com.ua
- 
    
      Плекаймо рідну мову
    
    - 
        
          Як коректно називати дітей з ООП
        
         Переглянути сторінку Переглянути сторінку Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
        
          Як коректно називати дітей з ООП
        
        
- 
    Марія Кучма
    
 Ангелики літають, зі святом всіх вітають Переглянути сторінку Переглянути сторінку Читати онлайн Читати онлайн
- 
    Надія Василенко, Юлія Малик та ін.
    
 Конкурс “Стіни, стеля і підлога, які говорять”. “Музичні стіни” — принада для дитини Переглянути сторінку Переглянути сторінку Читати онлайн Читати онлайн
Запрошуємо вас визначити переможців
Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій — 2020
    Переможці конкурсу будуть оголошені в журналі “Дошкільне виховання” № 3 і відзначені грамотами.
Найактивніші читачі — автори найґрунтовніших анкет і цікавих пропозицій — подяками!
Дякуємо за вашу довіру та співпрацю!
Діліться посиланням!
 Рекомендуйте друзям та колегам.
Грудневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 12, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Пропонуємо короткий огляд його публікацій.
Освітня подорож “У гості на зимові свята”
- Бесіда-дослідження за сюжетною картиною “Підготовка до зимових свят у класі”. Уявіть себе в гостях у хлопчиків та дівчаток на картині. Чи схожі вони на вас? Де відбувається дія — у дитячому садочку чи в школі? З’ясуйте разом, що майструють діти. Поміркуйте, навіщо люди прикрашають свої оселі до свят. Розкажіть своїм вихованцям про зимові свята та виконайте цікаві завдання з наліпками.
- Музична хвилинка “Чарівний Санта”. Послухайте пісню Брайана Адамса “Має бути Санта”, спонукаючи малят танцювати. Разом створіть святковий настрій.
- Образотворча діяльність “Символ свята — ялинка”. За зразками в журналі виготовте разом з дітьми вітальні листівки, які вони зможуть подарувати рідним та друзям.
Освітня ситуація “Новорічно-різдвяний затишок”
- Художня праця “Яскравий вогник свічечки”. Навчіть малят створювати з картону яскраві свічечки — безпечні оздоби для ялинки.
- Творча діяльність “Різдвяні янголята”. Запропонуйте дітям виготовити різдвяного ангелика, який стане чудовою окрасою для ялинки. А потім інсценізуйте розмову кількох ангеликів.
Зимова розвага “Зима прийшла й свята привела”
- Театралізована діяльність “Свято Миколая”. Поговоріть із дітьми про історію й традиції святкування 19 грудня, допоможіть їм відчути дух цього зимового свята. Прочитайте сценарій і залучіть своїх вихованців до драматизації.
- Читання віршів О. Кротюк “Доброму Миколаю”, В. Моруги “Нічка-новорічка”, В. Правоторової “У Святвечір”. Прочитайте малятам вірші та запропонуйте охочим вивчити напам’ять один — про своє улюблене свято.
- Театралізована діяльність “Різдвяний вертеп”. Обговоріть із дітьми українські різдвяні обряди. Розглядаючи фото, пошукайте на них персонажів вертепу. Запропонуйте малятам порадувати рідних розповіддю про народження Сина Божого.
 
     
       
       
                 
     
               
    