Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
“Дошкільне виховання” № 12, 2020
Інклюзія в дії
Упровадження інклюзивної освіти — процес складний і довготривалий. У журналі “Дошкільне виховання” № 12 ми зібрали матеріали на допомогу педагогам, які взялися за цю непросту, відповідальну і надважливу справу, аби кожна дитина мала можливість розвиватися, навчатися і соціалізуватися.
Читайте в номері:
- Створюємо в інклюзивній групі освітнє середовище, що сприятиме соціальному розвитку дітей: міжнародна технологія “Класний менеджмент”.
- Організовуємо педагогічно-психологічний супровід дітей з ООП в умовах карантину: рекомендації УІРО.
- Знімаємо психоемоційне напруження і гуртуємо дітей: ігри з обладнанням сенсорної кімнати.
- Плекаємо толерантність: семінар-воркшоп для педагогів.
- Підтримуємо батьків дітей з ООП: поради практиків.
- Індивідуальна робота з дитиною із синдромом Дауна: заняття зимової тематики.
А також: ранкові зустрічі у грудні, віршики для малювання обома руками, зимова розвага, досвід популяризації читання книжок.
Грудневий випуск “Палітри педагога” (№ 12, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Розваги зі снігом”. Вас неодмінно зацікавлять:
- Цікава ігрова та пошуково-дослідницька діяльність зі снігом
- Опанування базових технік зображення дерев у старшій групі
- Рухливі ігри зі снігом для дітей дошкільних груп
- Цикл занять для дітей раннього віку
- Інтегровані заняття для дітей середньої й старшої груп
- Заняття з виготовлення штучного снігу для дітей старшої групи “Сніжні” віршики
Зміст номера:
-
Тетяна Скрипник
СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК дітей інклюзивної групи
Чого бракує в нормативних документах щодо інклюзивного освітнього середовища? Як організувати простір, що сприятиме емоційному і соціальному розвитку дітей? Використання техніки “Класний менеджмент” в умовах ЗДООзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Оксана Федоренко
Інклюзивна освіта в умовах карантину
Як організувати онлайн-роботу з дітьми з особливими освітніми потребами? Рекомендації УІРООзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Наталія Воробей
Ігри строкаті в сенсорній кімнаті
Знімаємо м’язове та психоемоційне напруження дітей. Активізуємо сенсорний потенціал їхнього розвитку. Урізноманітнюємо навчальну діяльність. Авторські ігри та вправиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Робота з батьками
-
Оксана Герасимчук, Наталія Голованенко
Якщо ваші діти особливі. Публікація на підтримку батьків дітей з ООПОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Оксана Герасимчук, Наталія Голованенко
-
Робота з педагогами
-
Світлана Морозова
Будьмо толерантними! Семінар-воркшоп для педагогів, що працюють із дітьми з ООП. Актуалізуємо особистісний потенціал учасників з упровадження ефективних способів взаємодії з дітьмиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Роздаткові матеріали для семінару-воркшопу
-
Світлана Морозова
-
Ідеї для проведення занять
-
Марія Кирик
Ритмічне малювання обома руками. Розвиваємо зв’язки між півкулями головного мозку. Поліпшуємо координацію рухів і моторні навички. Віршики-інструкціїОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко
Теплі ранки у дружньому колі
Ранкові зустрічі в січні для дітей старшої групи. Формуємо соціальні навички малят. Сприяємо створенню комфортного емоційного середовища в групі та налагодженню довірчих стосунків між дітьми й вихователями. (Початок у “ДВ”, 2020, № 8, № 9, № 10, № 11)Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Анна Тристан
Гра читанню не завада. Як навчити сучасних дітей любити книжки? Як показати їм, що книжка — це цікаво, пізнавально, захопливо, корисно і необхідно? Ідеї ігор на основі книжокОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Марія Кирик
-
Детальні розробки занять
-
Тетяна Базилівська
На допомогу Дідусю Морозу. Індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна. Використовуємо альтернативну комунікативну технологію PECS, елементи стоун-терапії та кольоротерапії. Вправи та ігриОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Тетяна Базилівська
“Джміль”, 2018, № 10. “Різними бути цікавіше”. Бесіда за сюжетною картиною про Mцінність індивідуальності кожної людини і важливість толерантності, про те, що об’єднує всіх людей
“Джміль”, 2018, № 10. “Дивіться на зірки, а не під ноги”. Розповідаємо малятам про найяскравішого генія космічної науки Стівена Гокінґа, його непростий життєвий шлях та приголомшливі відкриття, зроблені завдяки силі думки і волі, а також нестримній фантазії
“Палітра педагога”, 2020, № 5-6. “Транспорт обираємо і в мандри вирушаємо”. Індивідуальне логопедичне заняття для дітей старшої групи з діагнозом “ДЦП”. Вправляємо малят у класифікації транспорту. Вчимо промовляти чистомовки, розвиваємо артикуляцію і мовлення за допомогою спеціальних вправ
-
Свята і розваги
-
Галина Мащенко
Ми ялиночку прикрасимо.
І звірята хай поласують!
Музична розвага для дітей старшої групиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікаціїАудіозаписи до публікації:
-
Галина Мащенко
“Палітра педагога”, 2020, № 10. “Свята зимові у родиннім колі”. Розвага до різдвяних свят для дітей старшої групи та їхніх родин. Малята співають вивчені раніше колядки та щедрівки, майструють разом із батьками паперових ангеликів. А батьки мають можливість перевірити своє знання народних традицій у вікторині
А також:
-
Тематичний покажчик публікацій у журналах “Дошкільне виховання”, “Палітра педагога”, “Джміль” у 2020 році
Повна публікація Читати онлайн - Завантажте анкету читача журналів “Дошкільне виховання”, “Палітра педагога”, “Джміль” або заповніть її онлайн
- Заповнену анкету надішліть до 1 лютого 2021 року на пошту: dv@dvsvit.com.ua
-
Плекаймо рідну мову
-
Як коректно називати дітей з ООП
Переглянути сторінку Читати онлайн
-
Як коректно називати дітей з ООП
-
Марія Кучма
Ангелики літають, зі святом всіх вітаютьПереглянути сторінку Читати онлайн -
Надія Василенко, Юлія Малик та ін.
Конкурс “Стіни, стеля і підлога, які говорять”. “Музичні стіни” — принада для дитиниПереглянути сторінку Читати онлайн
Запрошуємо вас визначити переможців
Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій — 2020
Переможці конкурсу будуть оголошені в журналі “Дошкільне виховання” № 3 і відзначені грамотами.
Найактивніші читачі — автори найґрунтовніших анкет і цікавих пропозицій — подяками!
Дякуємо за вашу довіру та співпрацю!
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Грудневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 12, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Пропонуємо короткий огляд його публікацій.
Освітня подорож “У гості на зимові свята”
- Бесіда-дослідження за сюжетною картиною “Підготовка до зимових свят у класі”. Уявіть себе в гостях у хлопчиків та дівчаток на картині. Чи схожі вони на вас? Де відбувається дія — у дитячому садочку чи в школі? З’ясуйте разом, що майструють діти. Поміркуйте, навіщо люди прикрашають свої оселі до свят. Розкажіть своїм вихованцям про зимові свята та виконайте цікаві завдання з наліпками.
- Музична хвилинка “Чарівний Санта”. Послухайте пісню Брайана Адамса “Має бути Санта”, спонукаючи малят танцювати. Разом створіть святковий настрій.
- Образотворча діяльність “Символ свята — ялинка”. За зразками в журналі виготовте разом з дітьми вітальні листівки, які вони зможуть подарувати рідним та друзям.
Освітня ситуація “Новорічно-різдвяний затишок”
- Художня праця “Яскравий вогник свічечки”. Навчіть малят створювати з картону яскраві свічечки — безпечні оздоби для ялинки.
- Творча діяльність “Різдвяні янголята”. Запропонуйте дітям виготовити різдвяного ангелика, який стане чудовою окрасою для ялинки. А потім інсценізуйте розмову кількох ангеликів.
Зимова розвага “Зима прийшла й свята привела”
- Театралізована діяльність “Свято Миколая”. Поговоріть із дітьми про історію й традиції святкування 19 грудня, допоможіть їм відчути дух цього зимового свята. Прочитайте сценарій і залучіть своїх вихованців до драматизації.
- Читання віршів О. Кротюк “Доброму Миколаю”, В. Моруги “Нічка-новорічка”, В. Правоторової “У Святвечір”. Прочитайте малятам вірші та запропонуйте охочим вивчити напам’ять один — про своє улюблене свято.
- Театралізована діяльність “Різдвяний вертеп”. Обговоріть із дітьми українські різдвяні обряди. Розглядаючи фото, пошукайте на них персонажів вертепу. Запропонуйте малятам порадувати рідних розповіддю про народження Сина Божого.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.