“Дошкільне виховання” № 9, 2021
Варіативний складник БКДО

Завершуємо вивчати нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти. Упродовж попередніх семи випусків (“ДВ” № 2–8) разом із розробниками держстандарту ми розглядали інваріантні освітні напрями.

Ми й надалі надаватимемо роз’яснення щодо особливостей впровадження БКДО. Наступний номер присвячений проблемі “Право дитини на самостійність”.

У фокусі журналу “Дошкільне виховання” № 9, 2021 — варіативний складник БКДО.

У номері:

Для керівників:

  • Читання і письмо в дошкільному віці: навчати чи ні?
  • Місце спортивних ігор в освітньому процесі
  • Як формувати цифрову компетентність дошкільнят
  • Економічне виховання: навіщо, коли і як?

Для педагогів-практиків:

  • Мовленнєві ігри в супроводі рухів
  • Сюжетне фізкультурне заняття просто неба
  • Заняття-гра з фінансової грамотності
  • Вправи для активізації розумової діяльності

Для музичних керівників:

  • Заняття з використанням елементарного музикування за К. Орфом
  • Сценарій свята до Дня захисників і захисниць України

Вересневий випуск “Палітри педагога” (№ 9, 2021), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Маленькі українці.

У номері

  • Технологія формування ціннісно-дієвого ставлення дітей до української вишиванки
  • Вишивання стрічками з дітьми старшої групи
  • Заняття народознавчого спрямування
  • Свято за мотивами казки “Котигорошко”
  • Авторська казка “Дарунок захисникам”
  • Патріотичні пісні сучасних авторів

Зміст номера:

Для керівників

  • Наталія Гавриш
    Читання і письмо в дошкільному дитинстві: навчати чи ні?
    Освітній напрям “Мовлення дитини. Основи грамоти”. Етапи формування мовленнєвої компетентності у площині оволодіння основами грамоти. Зміст роботи та методичний інструментарій. Інтеграція завдань з навчання грамоти в різні види діяльності дітей
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Наталія Левінець
    Спортивні ігри в дошкіллі: важливі… й можливі!
    Освітній напрям “Особистість дитини. Спортивні ігри”. Місце спортивно-ігрової компетентності в новій редакції БКДО. Послідовність залучення дошкільнят до спортивних ігор. Роль педагогів і батьків у цьому процесі
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Ольга Рейпольська
    Сучасні діти і цифрова компетентність
    Освітній напрям “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота”. Формування цифрової компетентності. Інтерактивне обладнання на службі в педагога. Як обирати комп’ютерні ігри для дошкільнят
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Ольга Рейпольська
    Економічне виховання: навіщо, коли і як?
    Освітній напрям “Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність”. Чому важливо навчитися розпоряджатися грошима з дитинства. Стратегія і засоби формування соціально-фінансової грамотності. Роль батьків та педагогів у цьому процесі
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Нові документи МОН України

Для педагогів-практиків

  • Людмила Сушениця
    Гімнастика для мозку. Проблеми розвитку сенсорної інтеграції в дошкільному віці. Добірка ігор. Розвиваємо міжпівкульні зв’язки, поліпшуємо сприйняття та концентрацію уваги, стимулюємо мовлення, підвищуємо фізичну та розумову активність, сприяємо зняттю емоційного напруження
    Повний текст публікації Читати онлайн
  • Світлана Чесновська
    Маленькі слідопити. Сюжетне заняття з фізкультури просто неба для дітей середньої групи. Продовжуємо вчити малят стрибати на двох ногах із просуванням уперед з обруча в обруч, кидати предмети (горішки) правою та лівою рукою у вертикальну ціль. Закріплюємо вміння переступати через предмети, імітувати рухи диких тварин
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    Додаток до публікації
    down
  • Оксана Лавриненко
    Підкорився дітворі норовистий [р] у грі. Добірка мовленнєвих ігор з руховими завданнями на закріплення та автоматизацію звука [р] для дітей старшої групи
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Джміль” № 2, 2017. “Чому дражнили Левеня? Віршована казка про те, як Левеня навчилося вимовляти звук “р-р-р”, та майстер-клас із виготовлення кумедних ляльок для театру з паперових пакетів

  • Оксана Кот, Надія Шевчик
    Афлатун відкриває крамницю. Інтегроване заняття соціально-фінансового спрямування для дітей старшої групи. Уточнюємо й розширюємо знання про грошові одиниці України та інших держав. Систематизуємо уявлення про поняття “реклама”. Учимо диференціювати покупки за значущістю. Вправляємо в розв’язуванні прикладів на додавання в межах десяти за допомогою цифрових карток
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    Додаток до публікації
    down

“Джміль” № 9, 2021. “Кафе “У Бурмила””. Сценарій вистави-презентації та сюжетно-рольової гри: ознайомлюємо дітей із поняттям “бізнес” в ігровій формі

  • Людмила Меленець
    Чарівниця Осінь жар-птицю закликає бабин сад фарбувати. Заняття для дітей старшої групи. Закріплюємо уявлення дітей про веселку, послідовність кольорів у ній. Збагачуємо активний словник синонімами до слова “веселка”. Формуємо вміння працювати з  мнемодоріжками. Удосконалюємо навички роботи з термомозаїкою
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    Додаток до публікації
    down

Для музичних керівників

А також:

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Вересневий випуск “Книжковий фестиваль” додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 9, 2021) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми.

У номері

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: