Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Самчитайлик

Де живуть динозаври?

Вас не дивує, що величезні істоти, які зникли мільйони років тому, такі популярні нині? Інколи їх навіть можна зустріти… Наприклад, у вірші.

  • Прочитайте вірш уголос, добираючи емоційно виразні інтонації для кожного рядочка першої та третьої строф. А читаючи другу, торкайтеся тих частин тіла, на яких носять відповідні елементи одягу.

Колись давно жили динозаври,
а в мене динозаври живуть зараз.
Я відкриваю — т-с-с! — таємницю:
в моїй кишені динозавр таїться.

І на шкарпетках — динозавр,
і на світшоті, і на джинсах…

Оксана Лущевська

Але ж не лише на цих предметах причаїлися динозаври! Кортить продовжити читання? Тоді ставайте передплатниками друкованої версії журналу “Джміль””, розгортайте журнал — і насолоджуйтесь усіма його цікавинками.

Розмову з дітьми про динозаврів можна продовжити, прочитавши ось таку казку:

Де можна познайомитися з динозаврами?” ("Джміль", 2019, № 11) — казка про маленького дуже допитливого Баранчика Ву, який дізнався, де наш світ зустрічається з казковим, і навчився мандрувати у часі.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допоможе втілити на практиці ідею багаторівневого читання: читачі-початківці можуть промовляти вірші разом по рядочку, тоді як більш вправним до снаги прочитати їх від початку до кінця самостійно. А дошколярики можуть допомагати дорослому читати окремі слова.

Вірш дуже доступний, зрозумілий дошкільнятам і молодшим школярам, тож обговоривши його, звернувши увагу дітей на особливості, можна запропонувати їм роззирнутися довкола, пригадати свою кімнату, шлях додому і розповісти, де поряд з нами ховаються динозаври.

Ваші вихованці можуть також проілюструвати вірш або його рядки, які сподобалися їм найбільше. Потім можна використати малюнки дітей під час виконання завдань, як-от: знайти у вірші рядок, який відповідає ілюстрації, придумати запитання до її автора тощо, продовжити розпочату роботу, розв’язавши цікаві завдання в журналі та примірявши на себе роль поета.

Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, інтегрованих курсів “Українська мова та читання”, “Я досліджую світ”. Така діяльність допоможе розвинути асоціативне мислення дітей, стане однією із цікавинок інтегрованого тижня, дня, заняття / уроку.

<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2021)