Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Самчитайлик

Де живуть динозаври?

Вас не дивує, що величезні істоти, які зникли мільйони років тому, такі популярні нині? Інколи їх навіть можна зустріти… Наприклад, у вірші.

  • Прочитайте вірш уголос, добираючи емоційно виразні інтонації для кожного рядочка першої та третьої строф. А читаючи другу, торкайтеся тих частин тіла, на яких носять відповідні елементи одягу.

Колись давно жили динозаври,
а в мене динозаври живуть зараз.
Я відкриваю — т-с-с! — таємницю:
в моїй кишені динозавр таїться.

І на шкарпетках — динозавр,
і на світшоті, і на джинсах…

Оксана Лущевська

Але ж не лише на цих предметах причаїлися динозаври! Кортить продовжити читання? Тоді ставайте передплатниками друкованої версії журналу “Джміль””, розгортайте журнал — і насолоджуйтесь усіма його цікавинками.

Розмову з дітьми про динозаврів можна продовжити, прочитавши ось таку казку:

Де можна познайомитися з динозаврами?” ("Джміль", 2019, № 11) — казка про маленького дуже допитливого Баранчика Ву, який дізнався, де наш світ зустрічається з казковим, і навчився мандрувати у часі.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допоможе втілити на практиці ідею багаторівневого читання: читачі-початківці можуть промовляти вірші разом по рядочку, тоді як більш вправним до снаги прочитати їх від початку до кінця самостійно. А дошколярики можуть допомагати дорослому читати окремі слова.

Вірш дуже доступний, зрозумілий дошкільнятам і молодшим школярам, тож обговоривши його, звернувши увагу дітей на особливості, можна запропонувати їм роззирнутися довкола, пригадати свою кімнату, шлях додому і розповісти, де поряд з нами ховаються динозаври.

Ваші вихованці можуть також проілюструвати вірш або його рядки, які сподобалися їм найбільше. Потім можна використати малюнки дітей під час виконання завдань, як-от: знайти у вірші рядок, який відповідає ілюстрації, придумати запитання до її автора тощо, продовжити розпочату роботу, розв’язавши цікаві завдання в журналі та примірявши на себе роль поета.

Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, інтегрованих курсів “Українська мова та читання”, “Я досліджую світ”. Така діяльність допоможе розвинути асоціативне мислення дітей, стане однією із цікавинок інтегрованого тижня, дня, заняття / уроку.

<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2021)