Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Де живуть динозаври?
Вас не дивує, що величезні істоти, які зникли мільйони років тому, такі популярні нині? Інколи їх навіть можна зустріти… Наприклад, у вірші.
- Прочитайте вірш уголос, добираючи емоційно виразні інтонації для кожного рядочка першої та третьої строф. А читаючи другу, торкайтеся тих частин тіла, на яких носять відповідні елементи одягу.
Колись давно жили динозаври,
а в мене динозаври живуть зараз.
Я відкриваю — т-с-с! — таємницю:
в моїй кишені динозавр таїться.
І на шкарпетках — динозавр,
і на світшоті, і на джинсах…
…
Але ж не лише на цих предметах причаїлися динозаври! Кортить продовжити читання? Тоді ставайте передплатниками друкованої версії журналу “Джміль””, розгортайте журнал — і насолоджуйтесь усіма його цікавинками.
Розмову з дітьми про динозаврів можна продовжити, прочитавши ось таку казку:
“Де можна познайомитися з динозаврами?” ("Джміль", 2019, № 11) — казка про маленького дуже допитливого Баранчика Ву, який дізнався, де наш світ зустрічається з казковим, і навчився мандрувати у часі. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація допоможе втілити на практиці ідею багаторівневого читання: читачі-початківці можуть промовляти вірші разом по рядочку, тоді як більш вправним до снаги прочитати їх від початку до кінця самостійно. А дошколярики можуть допомагати дорослому читати окремі слова.
Вірш дуже доступний, зрозумілий дошкільнятам і молодшим школярам, тож обговоривши його, звернувши увагу дітей на особливості, можна запропонувати їм роззирнутися довкола, пригадати свою кімнату, шлях додому і розповісти, де поряд з нами ховаються динозаври.
Ваші вихованці можуть також проілюструвати вірш або його рядки, які сподобалися їм найбільше. Потім можна використати малюнки дітей під час виконання завдань, як-от: знайти у вірші рядок, який відповідає ілюстрації, придумати запитання до її автора тощо, продовжити розпочату роботу, розв’язавши цікаві завдання в журналі та примірявши на себе роль поета.
Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, інтегрованих курсів “Українська мова та читання”, “Я досліджую світ”. Така діяльність допоможе розвинути асоціативне мислення дітей, стане однією із цікавинок інтегрованого тижня, дня, заняття / уроку.