Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Веселі роботи
Із чим у вас асоціюється слово “робот”? Певно, що з майбутнім. Та насправді про механічних помічників люди мріяли здавна. Креслення лицаря, здатного підіймати руки, сідати, рухати головою, створив ще в 15 столітті видатний художник і вчений Леонардо да Вінчі. Змайструвати людиноподібного робота, який грав на флейті, удалося у 18 столітті французькому винахідникові Жаку де Вокансону. Сьогодні й ви можете зробити робота з рухомими деталями. Тож запасайтеся терпінням та папером!
Підготуйте:
- кольоровий папір
- олівець
- лінійку
- ножиці
- чорний фломастер
- дві губки для миття посуду
- клей ПВА
- скотч звичайний і двосторонній
- дві дерев’яні палички
Робот-пружинка
- Візьміть одну губку. Наклейте на неї кольоровий папір такого самого розміру. Це буде тулуб робота.
- Візьміть іншу губку. Виріжте з неї квадрат. Зверху приклейте кольоровий папір такого самого розміру. Це голова. Намалюйте на обличчі ротик, носик і очка (можете скористатися наліпками).
- …
Вже уявляєте, як тримаєте в руках дві кумедні іграшки, а вони ще й танцюють? Тоді швидше закінчуйте поробки разом із Пензликом — читачам друкованої версії журналу “Джміль” він завжди докладно все пояснює.
Створіть власну виставку саморобних іграшок для себе та друзів, щоб гратися разом, коли вони прийдуть до вас у гості. У наступній публікації знайдете детальну інструкцію зі створення ще двох прецікавих експонатів майбутньої виставки.
“Котик-танцюрист та проворний хамелеон” ("Джміль", 2019, № 4). Творимо разом із Пензликом механічні іграшки, які здивують і потішать кого завгодно. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Добираючи поробки для образотворчої діяльності, важливо, щоб діти могли використовувати їх і надалі, щоб вони не припадали порохом на поличці. Тоді у малят з’явиться мотивація до діяльності.
Запропонуйте дітям спочатку уявити, як вони гратимуться роботами, як ті потраплятимуть у цікаві ситуації, як говоритимуть тощо. Запитайте, це будуть роботи-хлопчики чи дівчатка. А як зацікавить ця іграшка їхніх молодших братиків і сестричок, як зрадіють діти з молодшого класу чи групи такому сюрпризу, як бавитимуться ним, як заблищать від радості їхні оченята!
Зверніть увагу дітей на цікаві деталі в обох поробках — ручки та ніжки пружинками: яким способом вони виготовлені в кожному з роботів, як діють ці пружинки, коли ми бавимося зі своїми новими іграшками. Поміркуйте разом, чи можна використати ці знахідки в інших поробках. Як саме?
Публікація дає можливість гармонійно поєднати дизайнерську і винахідницьку діяльність. Такі заняття порадують дітей у будь-який час, а виготовлені власноруч механічні іграшки стануть приємними сюрпризами і для самих малят, і для їхніх рідних.
Поробки можуть стати у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, інтегрованих курсів “Українська мова та читання”, “Я досліджую світ”. Така діяльність може стати однією із цікавинок інтегрованого тижня, дня, заняття / уроку.