Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Майстерня

Веселі роботи

Із чим у вас асоціюється слово “робот”? Певно, що з майбутнім. Та насправді про механічних помічників люди мріяли здавна. Креслення лицаря, здатного підіймати руки, сідати, рухати головою, створив ще в 15 столітті видатний художник і вчений Леонардо да Вінчі. Змайструвати людиноподібного робота, який грав на флейті, удалося у 18 столітті французькому винахідникові Жаку де Вокансону. Сьогодні й ви можете зробити робота з рухомими деталями. Тож запасайтеся терпінням та папером!

Підготуйте:

  • кольоровий папір
  • олівець
  • лінійку
  • ножиці
  • чорний фломастер
  • дві губки для миття посуду
  • клей ПВА
  • скотч звичайний і двосторонній
  • дві дерев’яні палички

Робот-пружинка

  1. Візьміть одну губку. Наклейте на неї кольоровий папір такого самого розміру. Це буде тулуб робота.
  2. Візьміть іншу губку. Виріжте з неї квадрат. Зверху приклейте кольоровий папір такого самого розміру. Це голова. Намалюйте на обличчі ротик, носик і очка (можете скористатися наліпками).

Вже уявляєте, як тримаєте в руках дві кумедні іграшки, а вони ще й танцюють? Тоді швидше закінчуйте поробки разом із Пензликом — читачам друкованої версії журналу “Джміль” він завжди докладно все пояснює.

Створіть власну виставку саморобних іграшок для себе та друзів, щоб гратися разом, коли вони прийдуть до вас у гості. У наступній публікації знайдете детальну інструкцію зі створення ще двох прецікавих експонатів майбутньої виставки.

Котик-танцюрист та проворний хамелеон” ("Джміль", 2019, № 4). Творимо разом із Пензликом механічні іграшки, які здивують і потішать кого завгодно.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Добираючи поробки для образотворчої діяльності, важливо, щоб діти могли використовувати їх і надалі, щоб вони не припадали порохом на поличці. Тоді у малят з’явиться мотивація до діяльності.

Запропонуйте дітям спочатку уявити, як вони гратимуться роботами, як ті потраплятимуть у цікаві ситуації, як говоритимуть тощо. Запитайте, це будуть роботи-хлопчики чи дівчатка. А як зацікавить ця іграшка їхніх молодших братиків і сестричок, як зрадіють діти з молодшого класу чи групи такому сюрпризу, як бавитимуться ним, як заблищать від радості їхні оченята!

Зверніть увагу дітей на цікаві деталі в обох поробках — ручки та ніжки пружинками: яким способом вони виготовлені в кожному з роботів, як діють ці пружинки, коли ми бавимося зі своїми новими іграшками. Поміркуйте разом, чи можна використати ці знахідки в інших поробках. Як саме?

Публікація дає можливість гармонійно поєднати дизайнерську і винахідницьку діяльність. Такі заняття порадують дітей у будь-який час, а виготовлені власноруч механічні іграшки стануть приємними сюрпризами і для самих малят, і для їхніх рідних.

Поробки можуть стати у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, інтегрованих курсів “Українська мова та читання”, “Я досліджую світ”. Така діяльність може стати однією із цікавинок інтегрованого тижня, дня, заняття / уроку.

<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2021)