Майстерня

Котик-танцюрист. Проворний хамелеон

Сьогодні у Майстерні ми створимо механічні іграшки — котика, що вміє танцювати, та хамелеона, який повзає по стінах!

Котик-танцюрист

Підготуйте:

  • паперовий стаканчик;
  • три коктейльні трубочки;
  • скотч;
  • ножиці;
  • кольорові олівці або фломастери;
  • аркуш картону.

До роботи!

  1. Намалюйте на картоні голову і лапки котика. Виріжте їх.
  2. Виріжте три невеликі отвори в паперовому стаканчику. Перший отвір — на дні стаканчика, ще два — з боків, один навпроти іншого.

Хамелеон

Підготуйте:

  • аркуш картону;
  • скотч;
  • кольорові олівці або фломастери;
  • ножиці;
  • коктейльну трубочку;
  • довгу нитку.

До роботи!

  1. Намалюйте на картоні контур хамелеона. Розфарбуйте і виріжте його.
  2. Відріжте від коктейльної трубочки два шматочки по 1,5 см і два по 0,5 см.

Ще трохи постаратися — і ваші іграшки оживуть! А от як зробити це, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”, адже вони завжди без проблем потрапляють на будь-який майстер-клас Пензлика. Ласкаво просимо!

Добре, коли ми робимо сюрпризи для менших діток.

  • Поміркуйте, яку виставу можна показати їм із цими іграшками-артистами.

Поповнити колекцію ляльок для вистав дасть змогу такий майстер-клас Пензлика.

Вогнедишний дракон” ("Джміль", 2018, № 11): майструємо цікаву поробку-іграшку — популярного персонажа дитячих казок і символ Вельсу, граємо та всіх дивуємо.

Здивувати знайомих малят, пограти з ними та влаштувати веселий турнір з настільного футболу допоможуть такі поробки.

Калейдоскоп” ("Джміль", 2019, № 1): дізнаємося, як змайструвати іграшку-прилад, який уміє показувати чудові візерунки.

Настільний футбол” ("Джміль", 2018, № 9) — створюємо власноруч настільну спортивну гру та проводимо чемпіонати з домашнього міні-футболу.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

На заняттях та уроках з образотворчої діяльності дітям важливо робити щось не тільки цікаве, а й потрібне, те, що вони зможуть потім використати. Тоді й з'являється мотивація до діяльності. Добираючи поробки для образотворчої діяльності, важливо про це пам'ятати.

Запропонуйте малятам спочатку уявити, як вони гратимуться котиком та хамелеоном, як зацікавить ця іграшка їхніх молодших братиків і сестричок, як зрадіють діти з молодшого класу чи групи такому сюрпризу, як бавитимуться ним, як заблищать від радості їхні оченята. А ще можна придумати цікаву історію та розіграти невеличку виставу зі змайстрованими власноруч паперовими механічними іграшками.

Зверніть увагу дітей на те, що цікаву технологію, за допомогою якої вони створюють кожну з поробок, можна використовувати і в інших виробах. Запропонуйте дітям розібратися, чому рухаються лапки у котика, як з'єднано лапки хамелеона, поміркувати, які ще іграшки можна зробити, використовуючи цю ідею. А можливо, діти придумають, як можна удосконалити ці вироби.

Публікація дає можливість гармонійно поєднати дизайнерську і винахідницьку діяльність. Такі заняття порадують малят у будь-який час, а виготовлені власноруч механічні іграшки стануть приємними сюрпризами і для самих малят, і для їхніх рідних.








<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2019)