Клуб кмітливих

Морські задачки

Що літнього дня може бути краще за прогулянку біля моря? Хіба що знайомство з новими друзями і розмірковування над цікавими задачками! Розгляньте малюнок, розв’яжіть задачі та доповніть його наліпками.

  • На пляжі росте пальма. Приклейте на неї стільки кокосів, щоб їх було більше, ніж 3, але менше, ніж 5.
  • Після шторму на берег викинуло 8 морських зірок. Потім 2 з них хвилі знову забрали в море. Скільки зірок залишилося на березі? Наклейте зірочки, яких не вистачає.
  • На березі пришвартований човен. Що відповідно до правил техніки безпеки має висіти на його борту? Наклейте наліпку.

І це далеко не всі задачки! Кортить розв’язати ще? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”, і матимете ще й яскраві наліпки, які дадуть змогу викласти відповіді на морській картині.

  • Все розв’язали? А тепер іще раз уважно роздивіться сюжетну картину, прогуляйтеся нею та спробуйте знайти і скласти власні задачки.

Джмелик часто знаходить задачки там, де інші їх не помічають. Помандруйте разом з ним порами року і розв’яжіть цікаві завдання.

Весняна математика” (“Джміль”, 2018, № 4). Розв’язуємо незвичайні математичні приклади, де числа зашифровані весняними квітами, метеликами, сонечками та іншими цікавинками.

 

Вантажний порт” ("Джміль", 2017, № 4). Відчуйте себе працівником справжнісінького вантажного порту. Скористайтеся наліпками і розв’яжіть цікаві задачки з математики — розвантажте кораблі, які прибули з далеких країн.

 

Математика на фермі” ("Джміль", 2016, № 5) — незвичайна мандрівка у пошуках цікавих математичних завдань навколо.

 

Прикрасьмо до свята дитячу кімнату” ("Джміль", 2017, № 12) — святкові математичні та творчі задачки, які можна знайти у будь-якій дитячій кімнаті.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Тематичну добірку математичних задач можна використати під час проведення тижнів “Ми — мандрівники”, “Літня мозаїка” (1-й клас), для розкриття тем “Територія”, “Рух і час” (2-й клас), “Подорожуємо і відкриваємо світ” (3-й клас).

Такий матеріал може стати основою для творчої роботи дошкільнят і молодших школярів — складання нестандартних задач-історій, кросвордів, опорних схем тощо. Дошкільнята та учні 1-2-х класів спочатку розв’язують задачі з публікації, а потім вигадують власні, учні 3-4-х класів — роздивляються картину, доповнюють її наліпками (можуть робити це на власний розсуд), складають на її основі задачі або інтерактивні історії з використанням задач.

Педагог зможе використати публікацію на заняттях чи уроках з математики, інтегрованих заняттях з ознайомлення з довкіллям, уроках курсу “Я досліджую світ”.










<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2020)