Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Вантажний порт
У вантажному порту кипить робота! Прибувають кораблі-контейнеровози, вантажівки, вертоліт... Допоможіть працівникам порту прийняти вантажі та розкласти їх на відповідні транспортні засоби. Для цього поміркуйте і розв’яжіть задачки Джмелика.
Цей корабель прибув з Африки. Кого він привіз? А ще він доправив до нас смачні заморські плоди! Здогадайтеся, які саме, та наклейте відповідні наліпки на контейнери.
У найбільшому контейнері — коричневі волохаті плоди.
У найменшому — кругленькі жовтогарячі.
У найвищому — плоди, схожі на великі шишки.
А ще в одному — жовті й довгасті.
Дорозвантажити судна, розв’язавши інші задачки Джмелика, і позначити правильні відповіді яскравими наліпками зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.
До кожної країни прибуває дуже багато кораблів з вантажами з усіх куточків світу, тому вантажні порти величезні. Сьогодні показати всі цікаві місця порту Джмелик не встиг. Поміркуйте: які ще кораблі привозять вантажі в порт? Чим вони відрізняються від контейнеровозів? Куди і чому розвантажують інші вантажі? Ви можете продовжити віртуальну екскурсію портом, створивши власні малюнки і придумавши інші задачки.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація поєднує ознайомлення дошкільників та молодших школярів з роботою вантажного порту, різноманітною технікою і розв’язування задач з математики.
Оригінальні завдання розвивають логічне мислення дітей, закріплюють навички лічби, допомагають сформувати уявлення про склад числа, навчити представляти задане число у вигляді суми двох менших, знаходити різні варіанти такого представлення.
Педагог зможе використати публікацію на заняттях чи уроках з математики, курсу “Я у світі”.