Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Художня студія

Сакура квітне!

Джмелик та Книжечка саджають сакуру. Вона тішитиме перехожих ніжними квітами, даруватиме їм можливість відпочити у затінку та подихати чистим повітрям.

Сакура — різновид вишні. Ці дерева особливо шановані в Японії. Навесні, коли вони цвітуть, японці влаштовують свято милування їхньою красою: проводять час у парках, споглядаючи дерева, що потопають у пишних рожевих хмарках. Побачити сакури можна і в Україні, зокрема багато їх в Ужгороді.

Влаштуйте свято милування весняним цвітом, а вдома створіть паперові квіти.

Підготуйте:

  • двоколірний стандартний папір для оригамі розміром 7 x 7 cм;
  • суху гілку;
  • скотч;
  • ножиці.

Послідовність виготовлення

1. Складіть базову форму “подвійний квадрат” рожевим боком усередину.

2. Підніміть один з кутів квадрату, розкрийте клапан та приплюсніть його так, щоб утворилася кишенька. Повторіть цю дію з усіма чотирма кутами.

3. Тепер складіть модель навпіл по центральній лінії та вигніть верхню частину.

4. Однією рукою тримайте квітку за ніжку, а другою розгорніть пелюстки. Для цього відігніть кожен з чотирьох кутів квадрата.

5. Примотайте скотчем квіточку до гілочки. Щоб оформити гілочку сакури, вам знадобиться від 20 до 30 квіточок.

Стати учасником майстер-класу Пензлика і дізнатися, як виготовити чудову картину з об’ємними квіточками сакури, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

А ще, навчившись виготовляти квіточки сакури, кожен зможе зметикувати, як можна зробити інші квіти. Успіхів вам!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Презентовані у публікації нетрадиційні техніки образотворчості допоможуть перетворити урок чи заняття на захопливу винахідницьку гру, під час якої дошкільнята й молодші школярі виготовляють поробки, придумують різні способи використання опанованих творчих прийомів, за темою майстер-класів створюють власні оригінальні роботи, які вдало доповнять гілочки сакури та по-весняному прикрасять кімнату.

Така діяльність допомагає активізувати творчість малят, розвинути мислення, здатність до експериментування, навчити дітей передбачати результати своїх дій, аналізувати й виправляти свої помилки.

Педагог зможе використати публікацію на заняттях чи уроках з образотворчої діяльності, курсу “Мистецтво”.








<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2017)