Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5-6 /2018) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Чути жарти край води
Улітку всі полюбляють відпочивати біля ставка чи річки. І поети теж. Так само, як і ми, вони йдуть туди з рушниками, панамками, вудками, а повертаються... з віршами! Ось який улов я маю сьогодні:
Чому рибки мовчать
У ставок Маринка
Сипле хлібні дрібки.
— А чому це, Грицю,
Не говорять рибки?
— Як же їм балакать, —
Гриць на те сестриці, —
Коли завжди мають
Повен рот водиці!
Усміхнулися? А на читачів друкованої версії журналу “Джміль” чекають гумористичні віршики про зубату рибу й гусенят та про рака-дивака. Саме на них чекає захопливе завдання з наліпками — і можливість створити власну прісноводну водойму й розселити там цікавих мешканців.
Веселощі веселощами, але з віршиків можна і про щось дізнатися. Ось перечитайте їх з малятами ще раз.
- Про що ви дізналися?
- Чи траплялися у вашому житті подібні ситуації? Де саме? Коли?
- Пригадайте цікаві та кумедні випадки на ставку, річці або озері й розкажіть друзям.
Вирушаємо із Джмеликом і Книжечкою в експедицію до водиці (“Джміль”, 2014, № 3) — читаємо вірші та невеличкі оповідання про водойми, розв’язуємо загадки. |
|
“Літо в гості завітало” (“Джміль”, 2015, № 3) — читаємо та обговорюємо з дітьми віршик Єлизавети Гуменко про літо. |
|
“Казка про ромашку” (“Джміль”, 2001, № 1) — невигадана історія з продовженням. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Усміхнені віршики не тільки допоможуть створити гарний настрій дошкільнятам і учням молодших класів, а й можуть стати сюрпризним моментом або цікавинкою занять/уроків з розвитку мовлення, літературного читання, занять з ознайомлення з довкіллям, уроків природознавства.
Запропонуйте малятам знайти у поезії усмішку, несподівану ситуацію та інсценізувати її, намалювати веселі ілюстрації, знайти віршики у житті. Які тварини можуть стати їх персонажами? Чому? Запропонуйте дітям пошукати різні варіанти. Чи завжди це можливо? А що змінилося б, якби історія, описана у віршику, відбувалася в морі?