АКЦІЯ! Заощадьте до 20% – передплатіть журнали на ІІ півріччя

Клуб кмітливих

Велика родина

 

Розгляньте цю велику дружну родину. Скільки в ній дітей, а скільки дорослих? Дізнатися про них більше зможете, якщо правильно виконаєте завдання.

  • Доповніть речення наліпками з числами.
  1. Мама Ольга і тато Максим полюбляють ходити до театру. Цього року вони відвідали вже  вистав. Аби дізнатися, скільки саме, полічіть усіх членів родини, що мають сиве волосся, і додайте до цього числа 3.

Продовжити розв’язувати задачки про дружну родину і дізнатися, скільки разів усі вони разом побували на морі, скільки рецептів смачного печива знає бабуся, скільки зубчиків має маленька Софійка та скільки мов знає дуже розумний дядько Олег, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

А ще тільки вони отримають яскраві наліпки та виконають багато цікавих завдань!

  • Що іще ви хотіли б дізнатися про цю родину?
  • Поміркуйте, які ще цікаві задачі можна придумати про неї.
  • Складіть задачі про членів своєї родини та про друзів. Складіть з них розповідь та проілюструйте її.

Дужжже багатоногі задачі (2017, № 10). Розв’яжіть задачки про родину кумедних багатоніжок: покатайтеся з ними на велосипедах, станьте гостями на хрумкій вечері, завітайте до супермаркету “Комашан” та дізнайтеся історію кохання з усіх ніг.

Крижані велетні (2018, № 1) — математичні задачки про тварин та їхні родини, що мандрують на крижаних горах як на кораблях, а також цікава та несподівана розповідь про таємниці айсбергів.

До скарбнички методиста

Розв’язавши математичні задачки на додавання та віднімання у межах 10, ми дізнаємося багато цікавого про дружну родину.

Запропонуйте малятам скласти нові історії про членів цієї сім’ї у задачах, придумати власні історії чи казки. Не зайве буде доповнити арифметичні задачі логічними, а також загадками, вправами на асоціації тощо.

Матеріал може стати основою для захопливої діяльності дошкільнят і молодших школярів  — створення колажу, який розповідає про життя родини, складання задач-історій, кросвордів, опорних схем тощо. На основі публікації педагог може організувати інтегровану роботу з малятами на заняттях/уроках з математики, розвитку мовлення, розгорнути проектну діяльність.








<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2018)