Клуб кмітливих

Дужжже багатоногі задачки

Колеса з кількома невідомими

Багатоніжка Амелі прийшла на стадіон покататися на роликах. А там усі роз’їжджали на велосипедах. Найменші багатоніжки — на п’ятиколісних та триколісних, старші — на двоколісних, а найстарші — на одноколісних. Амелі полічила, що загалом по стадіону їздило 23 колеса.

  • Полічіть, скільки на малюнку коліс і скільки велосипедів.
  • Скількох коліс не видно?
  • Намалюйте на окремому аркуші велосипеди і велосипедистів, яких не вистачає.

Розв’язати й інші задачки багатоніжок зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Вони стануть гостями на хрумкій вечері, завітають до супермаркету “Комашан” і дізнаються історію кохання з усіх ніг.

Придивіться уважно до багатоногих велосипедистів. Чи всі колеса у їхніх “залізних коників” однакові? Знайдіть однакові колеса. Яких коліс більше — великих чи маленьких? Чи існує відповідність між розміром велосипеда, велосипедиста і коліс? Чого більше — коліс чи велосипедів? Знайдіть велосипеди-чемпіони. Чи бувають велосипеди з одним колесом?

У місті багатоніжок полюбляють придумувати веселі задачки. Складіть разом з малятами кілька задачок-історій про багатоніжок.

А ще на прогулянці пограйте у гру “Багатоніжка”: кілька дітей стають у ланцюжок і утворюють “багатоніжку”, решта — рахують кількість ніжок у взутті однакового виду (наприклад, у туфлях, чобітках, кросівках тощо), потім “багатоніжка” “виходить на прогулянку”. Якій “багатоніжці” зручніше пересуватися по майданчику — довшій чи коротшій? Чому?

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

На вас чекають веселі дотепні задачки з чудовими ілюстраціями. Тепер ніхто не скаже, що математика суха й нудна наука!

Діти потраплять у веселу Країну Багатоніжок, з мешканцями якої все час відбуваються цікаві пригоди. (Як ви гадаєте, які вони на вигляд? Навіщо їм стільки ніжок?)

Молодші школярі подорожуватимуть країною і, розв’язуючи дотепні задачки-історії, невимушено й непомітно для себе опановуватимуть математику — навчаться рахувати у межах 20, вивчать частини цілого, поміркують над логічними та арифметичними задачами.

Матеріал стане у пригоді під час інтегрованих уроків з математики.








<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2017)