Майстерня

Великоднє дерево

 Прикрасьте свою кімнату до Великодня!

Кольорова гілочка

Підготуйте:

  • сухі гілки;
  • різноколірні нитки;
  • ножиці.

До роботи!

  1. Змотайте нитки у маленькі клубочки.
  2. Зафіксуйте нитку на гілочці вузликом (хвостик можна сховати під намотку).
  3. Щільно намотуйте нитку на гілочку. Коли захочеться додати новий колір, відріжте нитку від клубочка і прив’яжіть до її кінчика нитку іншого кольору.
  4. Насамкінець закріпіть нитку вузликом.

На такі гілочки можна почепити справжні або паперові писанки.

Зауваги для дорослих

Намотуванню ниток у клубочки чи на гілочки можна присвятити окреме заняття з дітьми. Це корисна навичка, яка добре розвиває дрібну моторику.

Яка краса вийшла! Читачам друкованої версії журналу “Джміль” Пензлик покаже, як виготовити об’ємні та плетені паперові писанки для оздоблення великоднього дерева.

  • Поміркуйте, де ще можна використати технології, з якими ознайомив нас у своїй майстерні Пензлик. Які поробки можна зробити? Що ними прикрасити?

Великодній моріжок (2015, № 2). Вирощуємо картину-сюрприз для друзів.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Майстер-клас ознайомить дітей одразу з кількома технологіями виготовлення оригінальних поробок, які можуть допомогти прикрасити кімнату, залу до свята, створити цікаву дрібничку, яка стане приємним сюрпризом для близьких та друзів. Це оздоблення предметів шляхом намотування на них різноколірних ниток, створення об’ємних поробок за допомогою симетричних шаблонів, використання плетених елементів.

Зверніть увагу дітей на те, що йдеться не про створення окремих виробів, а про можливість використання технологій у багатьох поробках. Тож варто провести з дошкільнятами та молодшими школярами серію занять/уроків, на яких вони зможуть використати опановані технології для створення різних виробів, придумати власні.

Запропонуйте дітям поміркувати, які предмети можна прикрасити за допомогою нових технологій, а які не вдається, чому саме, спонукайте їх створити власні шаблони для об’ємних поробок, різні плетені візерунки тощо.

Майстер-клас, у якому гармонійно поєднуються образотворча, дизайнерська і винахідницька діяльність, стане “родзинкою” циклу занять з образотворчості, уроків з образотворчого мистецтва.








<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2018)