Увага! Акційна передплата на 2019 рік триває до 20 грудня

Художня студія

Візерунки заметілі

За широкими ланами, за високими горами, у Сніговому королівстві живе королева Заметіль. Походжає вона розкішними залами палацу з найбілішого снігу та готується навідатися до наших країв. Зграйки прудких сніжинок ладні щохвилини вирушити в путь. Але Заметіль не дає команди.

Вона не поспішає, уважно дослухається і придивляється до того, як на неї чекають діти. Якщо линуть звідусіль веселі пісні та гарні вірші про неї, якщо зображують її діти у своїх малюнках, Заметіль тішиться й щедро вкриває землю снігом, даруючи нам справжнє диво. Якщо ж вона не чує й згадки про себе, то ображається і не полишає свого палацу, і світ без чудового білосніжного вбрання стає сірим та похмурим.

Тож якщо хочете, аби було вдосталь снігу, мерщій беріться малювати гарну-прегарну Заметіль разом з нами!

Підготуйте:

  • альбомний аркуш формату А4;
  • фломастер синього або світло-фіолетового кольору.

Малюємо заметіль

  1. Оберіть колір майбутнього малюнка. Якщо зображуватимете ранок, доречним буде блакитний, якщо вечір — фіолетовий.
  2. Яка погода буде на вашій картині? Легенький вітерець? Тоді проведіть через весь аркуш 3–5 ледь хвилястих ліній. А може, завірюха-заметіль? Тоді хвилі мають бути високими. Між лініями залиште достатньо місця для візерунка.

Подивіться, які гарні малюнки вийшли у Пензлика та його друзів!

 

 

Як же створити таку красу за допомогою лише одного кольору? Читачі друкованої версії журналу “Джміль” зможуть завершити свої малюнки і створити власну галерею монокольорових картин.

Пензлик провів уже кілька зимових майстер-класів з незвичайних технік малювання. Завітаймо на них!

Намалюємо вовною зимовий вечір (2013, № 4).

Створимо разом гарний зимовий краєвид з об’ємними елементами “Чарівна зимова ніч” (2015, № 6).

Вичаклуємо зимову витинанково-мальовану казку (2016, № 6).

Збудуємо палац Снігової Королеви з різнобарвних крижинок, які ніколи не розтануть (2017, № 1).

Влаштуємо парад веселих сніговиків, створених у шести різних техніках (2017, № 2).

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Що має робити педагог, аби дітям хотілося малювати, а їхні твори були оригінальними й своєрідними? Зацікавити малят процесом створення зображення, надати їм змогу експериментувати, здивувати майбутнім результатом. Тоді буде і мотивація, і старанність, і терпіння, і прагнення зробити свій малюнок неповторним.

Ця публікація ознайомлює дошкільнят та молодших школярів з незвичайною креативною технікою малювання, передаючи дітям досвід створення таких зображень. Відштовхнувшись від отриманих порад, малята фантазують, експериментують, придумують власні прийоми.

Така діяльність розвиває винахідливість, фантазію, креативність, уяву, гнучкість і самостійність мислення, допомагає активізувати інтерес дошкільників та молодших школярів до образотворчої діяльності.








<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2018)