Художня студія

Парад сніговиків

Учора почалася відлига, і майже весь сніг розтанув. Але Пензлик із Джмеликом не засмутилися, а влаштували парад сніговиків у Художній студії!

БУЛЬБАШКОВИЙ

Підготуйте: склянку, по 1 ст. ложці рідкого мила, білої гуаші та води, трубочку, аркуш кольорового паперу, гуаш, тонкий пензлик, ватні палички.

1. Ретельно перемішайте у склянці рідке мило, білу гуаш та воду. Встроміть у посудину трубочку та подміть у неї. Над поверхнею виросте пінна шапка! Прикладайте до неї аркуш паперу так, щоб отримати відбиток, схожий на силует сніговика.

Візьміть до уваги! Деякі види кольорового паперу погано всотують фарбу. Ситуацію можна виправити, якщо аркуш спочатку протерти зволоженою губкою.

2. Коли малюнок підсохне, тонким пензликом злегка окресліть контур, додайте деталі: відерце, шарфик, мітлу. Сніг зобразіть за допомогою ватних паличок.

Потрапити на майстер-клас Пензлика і виготовити “сніговички на всі смаки” у інших п’яти техніках зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

А ще разом з малятами ви можете придумати свою незвичайну техніку виготовлення сніговичків! Цікаво, які поробки у вас вийшли? Запрошуйте Джмелика на парад сніговиків!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Закінчується зима, і хочеться залишити собі щось на пам’ять про її веселі забави, тріскучі морози, блискучі окраси… Проводжаючи білосніжну красуню, влаштуйте з малятами парад сніговиків, використавши техніки, описані у цій публікації.

Ідеї Пензлика допоможуть малятам розвинути винахідницькі здібності й придумати власний спосіб малювання сніговика. Таким чином нетрадиційні техніки образотворчості допоможуть перетворити урок чи заняття на захопливу винахідницьку гру, активізувати творчість малят, розвинути мислення, здатність до експериментування, навчити їх передбачати результати своїх дій, вчитися на власних помилках.

Педагог зможе використати публікацію на заняттях чи уроках з образотворчої діяльності, курсу “Мистецтво”.








<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2017)