Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Самчитайлик

Хто такий король

 

Мабуть, кожен хоч раз у житті хотів побути королем чи королевою. А от як ними стати, дізнаєтесь з оповідки. Прочитайте її самі або попросіть батьків.

Жив собі король. Він мав розкішний палац, препишний трон і золоту корону. А ще в нього була дружина королева і маленький синочок королевич. Слуг вони не мали, бо король, королева й королевич усе вміли робити самі.

Король доглядав одну корову і двох коней. Королева гляділа трьох поросят і чотирьох гусей. Малий королевич порався біля п’яти кроликів.

Оксана Кротюк

Здивовані? Ще б пак! Адже багато хто й досі думає, що королі сидять у розкішних палацах і тільки командують. Але це далеко не все, що вміють королі!

Про інші уміння членів королівської родини дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”, адже вони зможуть прочитати історію повністю, розв’язати завдання з наліпками, обговорити розумні запитання.

А ще саме на цій сторінці надруковано підказки і відповіді до задач Клубу кмітливих (с. 24–25).

Впевнилися, що королі й королеви — майстри на всі руки? Саме тому вони у такій пошані у своїх підданих.

Завантажуйте електронний додаток
“Хто такий король?”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Дотепне правдиве оповідання про працьовиту королівську родину неодмінно здивує дітей незвичними образами коронованих осіб. Кажуть, що королі можуть все. Це справді так, але щоб усе могти, королі мають також багато чого вміти, і тільки за цієї умови вони будуть шановані своїми підданими.

Перенесімося у сьогодення: чи не такими казковими королями є сучасні зарубіжні мільйонери, знані в усьому світі, та й просто успішні заможні люди? Чи варто їм заздрити? Поміркуймо разом з малятами над змістом прислів’я “Хочеш їсти калачі — не сиди на печі”. Адже часто діти бачать лише один бік монети — досягнення людиною високих результатів, але залишають поза увагою процес сходження на вершину, те, як багато зусиль і праці слід для цього докласти.

Публікацію можна використати на заняттях або уроках розвитку мовлення, літературного читання, вона також допоможе провести креативну виховну годину.









<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2017)