Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
“Дошкільне виховання” № 10, 2020
Педагогіка партнерства
Як зробити дитячий садок комфортним освітнім простором і для дітей, і для їхніх батьків, і для педагогів? Як перетворити його на таке місце, де панують довіра й відкритість, свобода самовираження і повага до інших? Шлях до цього — педагогіка партнерства.
З журналу “Дошкільне виховання” № 10 ви дізнаєтеся:
- як знайти спільну мову з батьками вихованців та налагодити партнерську взаємодію з ними;
- чому важливо спілкуватися з дітьми на рівних і як це робити;
- як об’єднати родини і влаштувати незабутній туристичний похід за межі закладу;
- як учити дошкільнят працювати в команді.
Також у номері:
- нова постанова Головного державного санітарного лікаря щодо протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти;
- ECERS-3 — міжнародна методика дослідження якості освітнього процесу в ЗДО;
- матеріали до 150-річчя Марії Монтессорі;
- сценарій новорічного свята.
Жовтневий випуск “Палітри педагога” (№ 10, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Готуємося до зимових свят”. Вас неодмінно зацікавлять:
- поради щодо організації та проведення зимових свят у дитсадку;
- авторські ігри — рухливі, музичні, пізнавальні;
- потішні казочки та вірші сучасних українських письменників і письменниць;
- сценарії заходів до новорічно-різдвяного циклу свят;
- нові зимові пісні.
Зміст номера:
-
Іван Бех
ПЕДАГОГІЧНО-СІМЕЙНА СПІЛЬНОТА: партнерство заради дитини
Педагогічна просвіта батьків. Форми взаємодії дошкільного закладу із сім’єю. Програми виховання батьків: американський досвідОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
“Джміль” 2018, № 3. “Ігри у колі рідних та друзів”: добірка захопливих ігор, які припадуть до душі всім членам родини
-
Ірина Литвиненко
Дитина і педагог — партнери
Роль відносин із педагогом у розвитку дитини. Суб’єкт-об’єктна і суб’єкт-суб’єктна моделі взаємодії. Визначальні ознаки партнерських відносинОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Ольга Косенчук, Ірина Новик
Досліджуємо якість освітнього процесу
Що таке ECERS-3? Особливості та переваги методики. Основні характеристики шкал оцінюванняОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Офіційний відділ
-
Протиепідемічні заходи у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
Затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України № 55 від 22.09.2020Повний текст публікації Читати онлайн
-
Протиепідемічні заходи у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
-
Катерина Крутій
ПЕДАГОГІКА МАРІЇ МОНТЕССОРІ: руйнуємо міфи
Чому Монтессорі-педагогіка популярна у світі й мало вивчена в нашій країні? У чому особливість і універсальність цієї педагогічної системи? Як у ній поєднуються свобода, дисципліна і вільний розвиток дитини?Ознайомитися з публікацією Читати онлайн -
Робота з батьками
-
Надія Петриченко
Місточки взаємодії та довіри. Співпраця з батьками: погляд педагогаПовний текст публікації Читати онлайн
Додатки до публікації -
Надія Петриченко
-
Ідеї для проведення занять
-
Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко
Теплі ранки у дружньому колі. Ранкові зустрічі в листопаді для дітей старшої групи. Формуємо соціальні навички малят. Сприяємо створенню комфортного емоційного середовища в групі та налагодженню довірчих стосунків між дітьми й вихователями. (Початок у “ДВ”, 2020, № 8, № 9)Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Людмила Велетнюк
Тантамарески в дитсадку. Організація театралізованої діяльності дітей старшої групи. Сприяємо набуттю комунікативних навичок. Вчимо малят імпровізувати і будувати діалог. Вдосконалюємо емоційну виразність мовлення, відпрацьовуємо точність рухівОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко
“Джміль” 2020, № 9. “Із лоточка для яєць — мишки й півник-співунець”. Актори для будь-якої вистави з упаковки від яєць: вибираємо сюжет, фантазуємо, створюємо персонажів і запрошуємо друзів на прем’єру
-
Детальні розробки занять
-
Лариса Ковальчук, Віта Загорулько, Лариса Денисенко
Дорослі й малюки мандрують разом залюбки. Залучаємо батьків до туристичних заходів як засобу активного спільного відпочинку. Збагачуємо руховий досвід дітей. Закріплюємо базові туристичні знання, вміння та навички. Розвиваємо навички самоконтролю, орієнтування у просторіОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Ірина Терещенко
Діток гарбузи бокаті запросили погуляти. Освітня діяльність на прогулянці для дітей середньої групи. Розширюємо знання дітей про овочі, зокрема про різновиди гарбузів. Вправляємо у вживанні слів у зменшувально-пестливій формі, а також у лічбі в межах п’яти, порівнянні груп предметів за кількістюОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації
-
Лариса Ковальчук, Віта Загорулько, Лариса Денисенко
“Палітра педагога”, 2020, № 7-8. “Сперечались овочі…”. Інтегроване заняття для дітей старшої групи. Закріплюємо знання дітей про овочеві культури різними засобами: облаштовуємо овочеву виставку в груповій кімнаті, обговорюємо картину М. Вейстлінга “Завершення збирання врожаю” та вірш В. Паронової “Сперечались овочі”
-
Свята і розваги
-
Олександра Середняк
Разом з Миколаєм рік новий стрічаєм. Свято для дітей старшої групиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Фонограми:
-
Олександра Середняк
“Палітра педагога”, 2018, № 5. “Музичне свято як проєкт”. Продуктивні ідеї та поради для підготовки музичного свята: вибір теми; написання сценарію; добір музичного матеріалу; створення костюмів; організація прикрашання зали; роль сюрпризних моментів; вибір ведучих + КАРТКА АНАЛІЗУ МУЗИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
А також:
-
Новий конкурс “Наш дитсадок повен книжок”.
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Конкурс “Стіни, стеля і підлога, які говорять”.
Доріжки на стінах
Переглянути сторінку Читати онлайн
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Жовтневий випуск журналу “Джміль” (№ 10, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми з теми “День захисника України”. Подаємо короткий огляд його публікацій.
Освітня подорож “Відважні захисники”
- Віртуальна подорож у минуле “А ворогам зась!”. Запропонуйте дітям уявити себе в картині. Де вони хотіли би побувати? Ставте вихованцям запитання про козаків, даючи їм можливість продемонструвати свої знання або висловити здогади.
- Психологічна гімнастика “Захисти себе і друга”. Обговоріть із вихованцями проблемні ситуації, подані в журналі, та інші, із життя групи. Вчіть малят давати відсіч кривдникам і бути впевненими у собі.
- Образотворча діяльність “Чарівне дерево” (колективна робота за картиною В. Ковальчук). Поговоріть з дітьми про те, чому важливо захищати свою мову. Разом відшукайте на дереві відомі їм літери. Запропонуйте намалювати спільне диво-дерево. Нехай діти обирають букви, з яких починаються їхні імена.
Освітня ситуація “Про себе дбай і друзям помагай!”
- Дидактична гра “Небезпечні речі”. Ознайомте дітей із правилами поводження з небезпечними речовинами. Скориставшись наліпками, розберіться, які засоби можуть нашкодити людині та як із ними правильно поводитися.
- Пізнавальна хвилинка “Історія захисних масок”. Розкажіть своїм вихованцям історію виникнення захисних масок. З’ясуйте, як правильно носити маску.
Козацька розвага “Ми — діти козацького роду”
- Пізнавальна хвилинка “14 жовтня”. Пригадайте з дітьми, які свята українці відзначають 14 жовтня. Розпитайте, які з них святкують у родинах малят і кого вони хотіли би привітати.
- Театралізована діяльність “День захисника України”
- Читання вірша Н. Тріщ “Захисник”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.