Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Психологічна вітальня

Як захистити себе і друга

Перший місяць навчання у школі минув добре. Та якось Джмелик помітив, що Книжечка щоразу повертається з уроків усе сумніша й сумніша. Коли спитав її про причину, вона спершу не хотіла говорити, але зрештою призналася: її вже кілька днів дражнять якісь хлопчаки. Тільки побачать, вигукують: “Книжка-дрижка, сіра мишка!” — і вона не знає, що із цим робити. Просила припинити — не вгамувалися. Пробувала тікати — наздоганяють. Говорила, що розповість учительці, — сміються…

Джмелик замислився.

— Гадаю, нам варто звернутися за порадою до мого знайомого психолога пана Коали, — зрештою вирішив він.

Майстер-клас “СТОП ЦЬКУВАННЯ!”

Якщо тебе дражнять, не показуй, що засмучуєшся,
адже саме цього кривдник і чекає.
Збий його з пантелику несподіваною відповіддю.

У Миколки футболка із зображенням свинки Пепи. Інші діти тицяють на нього пальцем:

— Малятко-немовлятко, “Свинку Пепу” дивиться!

  • Який варіант відповіді варто обрати хлопчику?

А

Я не дивлюся цей мультик! Просто не хотів засмучувати маму, яка подарувала футболку.

Б

Так, дивлюся із задоволенням. І вам раджу.

В

То ти впізнав Пепу! Не соромся того, що теж дивишся цей мультик. Він класний.

Сподобався майстер-клас? Але це ще далеко не все! Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і учасниками всіх майстер-класів видання. Адже від читачів у Джмелика секретів немає!

  • Складіть та оформіть як пам’ятку алгоритм протидій булінгу.
  • Поміркуйте, як доступно розповісти молодшим дітям про те, що таке булінг та як діяти, аби не потерпати від нього.

Дієві поради для різних складних ситуацій завжди можна отримати у Психологічній вітальні.

Як розв’язувати конфлікти” (“Джміль”, 2019, № 2). Обговорюємо з дітьми, що таке конфлікти, як вони виникають та як їх залагоджувати так, аби нікого не ображати.

 

Коли муха кусає за вухо” (“Джміль”, 2019, № 10). Разом рішуче дивимося в обличчя гніву та вчимо дітей приборкувати свою злість.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допоможе провести з дошкільнятами і молодшими школярами розмову про булінг та способи протистояння цькуванню. У матеріалі наведені життєві ситуації та розібрані можливі дії дітей. Тож педагог може відмежуватися від ситуації у своїй групі чи класі, обговоривши з дітьми історію в журналі.

Що діти можуть зробити самостійно, а коли їм необхідна допомога дорослого? Чому? Кого з дорослих варто просити про допомогу? Чи завжди це можуть бути батьки?

Матеріал допоможе цікаво провести уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, розповісти дошкільнятам про захисників та про те, як можна стати захисником/захисницею, організувати освітні ситуації, а також стане у пригоді під час проведення інтегрованих уроків/занять, днів, тижнів тощо.








<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2020)