Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Які речовини небезпечні для дитини?
Чи бачили ви на пакованнях хімічних засобів та ліків загадковий напис “Зберігати в місцях, недоступних для дітей”? Як гадаєте, для чого він там? Звісно, не для того, аби заховати від вас щось цікавеньке, а щоб уберегти від небезпеки! З’ясуйте, які засоби можуть заподіяти шкоду, та запам’ятайте, як із ними правильно поводитися.
- Уважно розгляньте малюнок і поміркуйте:
- З якої нагоди до Соломійки завітали гості?
- Скільки років іменинниці?
- Яка в неї є домашня тваринка?
- Скільки гостей завітало на свято?
- Відшукайте на малюнку дітей, які можуть утрапити в халепу:
Хочете продовжити мандрувати сюжетною картиною? Читайте далі друковану версію журналу “Джміль”!
- Роззирніться навколо. Де ви бачите небезпечні предмети? Чому вони небезпечні?
- Як треба діяти, щоб захистити себе та інших від небезпечних речовин?
Ілюстровані й адаптовані правила безпеки для дошкільнят і молодших школярів.
“Як електрику вмикаю, про безпеку пам’ятаю” (“Джміль”, 2020, № 3) — правила безпеки під час користування електроприладами у картинках і віршах. |
|
“Небезпеки остерігайся — здоровим лишайся” (“Джміль”, 2016, № 1) — настільна гра — мандрівка квартирою, що допоможе зрозуміло і дотепно розповісти малятам про небезпечні речі, яких не можна торкатися, які не можна куштувати, та ознайомити їх із правилами безпечної поведінки вдома. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Сюжетна картина допомагає дітям здійснити “мандрівку” квартирою, уявити різні небезпечні ситуації, які можуть трапитися з ними, з’ясувати, як не варто чинити і чому та в яких ситуаціях необхідна негайна допомога дорослих.
Щоб діти були в безпеці, батькам варто дотримуватися простих правил.
- Періодично нагадувати малюкам про правила безпеки. Наприклад, беручи в руки посудину з небезпечним засобом, пояснювати, як він діє, у чому його шкідливість і яка від нього користь.
- Хімічні речовини слід зберігати тільки в упаковках виробника. Якщо оцет перелити в пляшку від газованої води, це може призвести до біди.
- Не варто приймати ліки, коли поруч маленькі діти. А даючи дитині ліки, не треба казати, що це цукерки чи солодощі.
У результаті таких дій знання правил стає усвідомленим, діти сприймають їх як обов’язкові, такі, що їх необхідно дотримуватись заради безпеки, власної та інших людей.
Матеріал допоможе нестандартно й цікаво провести урок інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, заняття з безпеки життєдіяльності, виховну годину чи бесіду про правила поведінки у різних ситуаціях повсякденного життя.