Служба безпеки

Небезпеки остерігайся — здоровим залишайся

Настільна гра

Друзі, Джмелик добре знає, як ви любите досліджувати все довкола. А найцікавіше, звісно ж, пробувати на дотик та на смак. Проте маємо попередити: вдома є чимало небезпечних речей, яких не можна торкатися, а тим паче куштувати їх! Щоб перевірити, наскільки ви обачні, Джмеликові друзі пропонують вам квест по своїх оселях.

Повторюємо правила безпеки

Розгляньте кухню Книжечки, ванну кімнату Пензлика та вітальню Нотки. Знайдіть у кожному приміщенні предмети, які можуть бути небезпечними. Перевірмо, наскільки ви уважні: у кухні їх, виявляється, аж 8, у вітальні — 7, у ванній кімнаті — 6.

► Чим можна вколотися чи порізатися? (Ножицями, голкою, ножем, бритвою)

► Що не можна пробувати на смак? (Оцет, мийний засіб, пральний порошок, шампунь, клей)

► Що може завдати опіків? (Увімкнені плойка, паяльник, праска, обігрівач, лампочка настільної лампи; запалена свічка; гаряча каструля, чайник)

Провести з дітьми захопливий квест та перевірити, наскільки вони уважні та чи добре знають домашні правила безпеки, ви зможете, отримавши ігрове поле у друкованій версії журналу “Джміль” та скориставшись е‑додатком до публікації.

Завантажуйте електронний додаток
“Небезпеки остерігайся — здоровим лишайся”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Гра дасть можливість цікаво і дотепно розповісти дошкільнятам та молодшим школярам про небезпечні речі, що є вдома, і те, як слід ними користуватися, допоможе засвоїти домашні правила безпеки, сформувати моделі безпечної поведінки, посприяє розвитку мислення та мовлення малят.

Публікація стане у пригоді під час проведення уроків курсу “Основи здоров’я”, присвячених безпечній поведінці вдома, бесід та виховних годин з безпеки життєдіяльності, мета яких — привчати дітей бути уважними та спостережливими, обережно поводитися з небезпечними речами.

<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2016)