Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Казки на горищі

Як інопланетяни букви вигадували

Я знаю, що багато хто з читачів нашого журналу вивчає літери. Робити це разом з інопланетянами дуже цікаво! Тож долучайтеся!

У далекій галактиці Аспарагус на планеті з дивною назвою Трувібагіпул жили собі інопланетяни — трувібагіпульці. На вигляд вони дуже відрізнялися від нас із вами, а от мова в них була, лиш уявіть, точнісінько така сама, як наша, українська. Тільки називалася вона трувібагіпульською, за назвою планети.

Говорити трувібагіпульці вміли, а от писати й читати ні. Бо ще не придумали, як звуки своєї мови записувати. І от один із них, на ім’я Ку, взявся міркувати над цим питанням. Думав, думав… і придумав!

Кортить дізнатися, що саме винайшов Ку? Тоді вам потрібна друкованої версії журналу “Джміль”! Ви простежите історію винаходу, повправляєтесь у розшифровуванні трувібагіпульських слів, допоможете інопланетянам, а якщо захочете, створите власні літери.

Малятам подобається не лише слухати захопливі історії, а й діяти — розв’язувати цікаві завдання, допомагати персонажам. Організувати таке інтерактивне читання допоможуть наші публікації.

Казка про горошку” (“Джміль” 2019,
№ 7-8
) — неймовірна пригода маленької горошинки, що знайшла добрих друзів.

 

В очікуванні свята” (“Джміль” 2018, № 12).Читаємо оповідання та створюємо власний адвент-календар, використовуючи великі яскраві наліпки.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Це публікація-пригода, під час якої діти закріплюють знання про геометричні фігури, а також дізнаються про один зі способів шифрування, опановують ази комбінаторики, вчаться розв’язувати нестандартні завдання.

Запропонуйте дітям скласти якомога більше слів, використовуючи код інопланетянина Ку, а потім написати записку трувібагіпульською мовою. Якщо забракне літер, діти можуть розширити код Ку, додавши власні символи.

Скільки літер можна зашифрувати за допомогою однієї геометричної фігури та двох кольорів? А якщо додати ще одну фігуру? Іще дві? Що краще додавати — фігури чи кольори? Чому?

Матеріал стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, допоможе провести заняття чи урок із математики, а також організувати освітні ситуації, провести інтегровані уроки / заняття, дні, тижні, місяці тощо.









<< До змісту номера (“Джміль” № 5-6 /2021)