Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Майстерня

Листівка-безконечник — нескінченна радість

Сьогодні пропонуємо вам створити дещо незвичайне — нескінченну листівку. Так-так, ви не помилилися — НЕСКІНЧЕННУ! Виріжте, зігніть та склейте частини поробки відповідно до позначень.

До роботи!

  1. Виріжте листівку.
  2. Складіть її навпіл. Тепер розгорніть і складіть іще раз, але в іншому напрямку (аркуш має ніби поділитися на 4 квадрати). Усі згини щільно притисніть, щоб залишилися виразні сліди.
  3. Розгорніть шаблон і зігніть по пунктирних лініях. Візьміть за краї й складіть їх до центру аркуша.
  4. Знову розгорніть заготовку і складіть по інших лініях (перпендикулярно попереднім згинам).

Не все зрозуміло? Воно й не дивно, адже поради Пензлика на цьому не закінчуються! Тож покваптеся стати передплатником друкованої версії журналу “Джміль”, дочитати інструкцію до кінця і завершити створення листівки-безконечника. А ще саме у читачів друкованої версії буде яскравий шаблон для її виготовлення.

Створення листівки-безкінечника

І це ще далеко не все, адже Пензлик веде майстер-клас у кожному випуску журналу. Тож відвідайте ще один і створіть “Картинку із сюрпризом” ("Джміль", 2020, № 7-8) — креативну саморобку, що може змінюватися.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Завдання майстер-класу з виготовлення незвичайної листівки — не просто створити певний виріб, а насамперед здивувати, зацікавити, надихнути малят, заохотити їх до творчості.

Публікація дає дітям можливість спробувати себе у ролі винахідників, вчить творчо ставитися до роботи. Не вимагайте від вихованців буквального дотримання усіх кроків послідовності виготовлення листівки. Добре, якщо дитина осягне ідею поробки і спробує її удосконалити, внести щось своє, неповторне. Нехай результати творчості малят будуть різними, а нові технологічні знахідки вони згодом використають в інших поробках.

Матеріал стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків трудового навчання, інтегрованого курсу "Я досліджую світ", допоможе розвинути винахідницькі якості, уяву дітей.

<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2021)