Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Майстерня

Картинка із сюрпризом

Паперові тарілки потрібні не лише для пікніків. З одноразового посуду можна створити безліч креативних саморобок. Наприклад, картинку, що змінюється!

ПІДГОТУЙТЕ:

  • дві одноразові паперові тарілки
  • кольоровий картон
  • білий папір
  • кольорові ґудзики
  • ножиці
  • простий олівець
  • кольорові олівці та фломастери
  • акварельні фарби
  • акварельні фарби
  • пензлик
  • звичайний і двосторонній скотч.

Ґрунт

  1. Розріжте паперову тарілку на дві частини — меншу й більшу.
  2. Розфарбуйте меншу частину тарілки коричневою фарбою і намалюйте на ній коріння.

Вже кортить доробити картинку із сюрпризом? Тоді швиденько ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і мерщій на майстер-клас Пензлика — він залюбки розкриє всі секрети виготовлення картинки.

  • Що може прикрасити така іграшка? Коли вона стане у пригоді?
  • Поміркуйте, для кого ця поробка може стати сюрпризом, і як її краще вручити.

Хочете створити ще й інші прецікаві поробки? Завітайте на ці майстер-класи Пензлика.

Котяка-вистрибака” ("Джміль", 2020, № 2): створюємо паперову механічну іграшку — кота-непосиду.

 

Малюнок із секретом” ("Джміль", 2017, № 11) — несподіваний майстер-клас Пензлика, на якому малята дізнаються, чи може малюнок стати іграшкою, та навчаться створювати малюнки із секретом.

 

Іграшки круть-верть” ("Джміль", 2016, № 6) — креативні іграшки-саморобки, які стануть приємними новорічними сюрпризами (і не тільки!) і надихнуть на незвичайні ідеї.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Завдання майстер-класу з виготовлення паперової тарілки — не просто створити певний виріб, а насамперед здивувати, зацікавити, надихнути малят, заохотити їх до творчості.

Публікація дає дітям можливість спробувати себе у ролі винахідників, вчить творчо ставитися до роботи. Не вимагайте від вихованців буквального дотримання усіх кроків послідовності виготовлення тарілки. Добре, якщо дитина осягне ідею поробки і спробує її удосконалити, внести щось своє, неповторне. Нехай результати творчості дітей будуть різними, а якісь технологічні знахідки вони потім використають в інших поробках.

Матеріал стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків трудового навчання, інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, допоможе розвинути винахідницькі якості, уяву дітей.








<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2020)