Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Оркестровий клас

Зимові співаночки

Сьогодні в Оркестровому класі відбуваються справжні дива! Ми всіх і кожного перетворюємо на оркестр! Здивувалися? Так, оркестром може бути навіть одна людина, адже наші тіла і голоси вміють видавати зовсім різні звуки — і схожі на ніжну пісню скрипки, і подібні до стуку барабана. Поекспериментуйте і позвучіть по-різному. Найвеселіше робити це разом із друзями чи рідними, виконуючи зимові співаночки.

Їдем в гості у Карпати

Рефрен (повторюється після кожного куплету):

 По дорозі коник їде,
 В гості нас везе до діда,
 Цок, цок, цок!
  2
  1. В долини й на горбочки…
    Дзінь, дінь, дзінь!
  2. Рефрен.

  3. Вітер шумить, смерека рипить.   } 2
    Ри-и-ип, ри-и-ип!
  4. Рефрен.

Хочете вивчити закінчення цієї співаночки, а на додачу ще одну? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”. Спробуйте обидва варіанти виконання співаночок, подані в журналі, та оберіть той, який вам більше до вподоби.

Подивіться відео співаночок:

Співайте їх, повторюючи рухи. Спробуйте два варіанти:

1-й — голосовий — співайте чи показуйте слова співаночок, а події, про які розповідається в куплетах, показуйте рухами. Звуки в кінці куплетів правдоподібно імітуйте голосом.

2-й — оркестровий — підготуйте музичні інструменти, які можуть імітувати звуки, що згадуються у співаночках.

І співаємо, і граємо” ("Джміль", 2021, № 1). Пропонуємо вам виготовити музичні інструменти власноруч. Для цього достатньо просто завітати ще на один урок в Оркестровому класі.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

У публікації подано зимові співаночки, що сподобаються як дошкільнятам, так і молодшим школярам. Запропонуйте дітям під час співу створити нескладний акомпанемент на різних музичних інструментах або будь-яких підручних предметах, які видають звуки, що пасують до тексту співанки. Нехай спершу дорослий виконає співаночку, граючи у відповідних місцях на певних інструментах, а потім доручить виконання окремих партій дітям.

Матеріал може стати основою для проведення музичних занять, уроків інтегрованого курсу “Мистецтво”, курсу “Я досліджую світ”, занять та уроків з розвитку мовлення.

<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2021)