Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Зимові співаночки
Сьогодні в Оркестровому класі відбуваються справжні дива! Ми всіх і кожного перетворюємо на оркестр! Здивувалися? Так, оркестром може бути навіть одна людина, адже наші тіла і голоси вміють видавати зовсім різні звуки — і схожі на ніжну пісню скрипки, і подібні до стуку барабана. Поекспериментуйте і позвучіть по-різному. Найвеселіше робити це разом із друзями чи рідними, виконуючи зимові співаночки.
Їдем в гості у Карпати
Рефрен (повторюється після кожного куплету):
В гості нас везе до діда,
Цок, цок, цок!
- В долини й на горбочки…
Дзінь, дінь, дзінь! - Вітер шумить, смерека рипить. } 2
Ри-и-ип, ри-и-ип! - …
Рефрен.
Рефрен.
Хочете вивчити закінчення цієї співаночки, а на додачу ще одну? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”. Спробуйте обидва варіанти виконання співаночок, подані в журналі, та оберіть той, який вам більше до вподоби.
Подивіться відео співаночок:
Співайте їх, повторюючи рухи. Спробуйте два варіанти:
1-й — голосовий — співайте чи показуйте слова співаночок, а події, про які розповідається в куплетах, показуйте рухами. Звуки в кінці куплетів правдоподібно імітуйте голосом.
2-й — оркестровий — підготуйте музичні інструменти, які можуть імітувати звуки, що згадуються у співаночках.
“І співаємо, і граємо” ("Джміль", 2021, № 1). Пропонуємо вам виготовити музичні інструменти власноруч. Для цього достатньо просто завітати ще на один урок в Оркестровому класі. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
У публікації подано зимові співаночки, що сподобаються як дошкільнятам, так і молодшим школярам. Запропонуйте дітям під час співу створити нескладний акомпанемент на різних музичних інструментах або будь-яких підручних предметах, які видають звуки, що пасують до тексту співанки. Нехай спершу дорослий виконає співаночку, граючи у відповідних місцях на певних інструментах, а потім доручить виконання окремих партій дітям.
Матеріал може стати основою для проведення музичних занять, уроків інтегрованого курсу “Мистецтво”, курсу “Я досліджую світ”, занять та уроків з розвитку мовлення.