Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне! 
| << До змісту номера (“Джміль” № 1 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
І співаємо, і граємо
Сьогодні в Оркестровому класі робитимемо музичні інструменти власноруч. Звісно, виготовляти скрипку чи фортепіано ми не візьмемося, а от незвичні барабани чи маракаси — завиграшки!
Майструємо шумовий оркестр!
Роззирніться навколо — майже все, що нас оточує, можна перетворити на музичні інструменти.
Постукайте дерев'яною ложкою по столу — хіба ж не схоже на звучання барабана? А тепер виделкою по металевій поверхні — неначе металофон, еге ж?
Ударну установку можна зробити з каструль, алюмінієвих мисок чи пластикових тазиків. Замість паличок згодяться дерев'яні ложки. Доберіть посудини різних розмірів, щоб вони видавали різні звуки.
Але ж в оркестрі задіяні різні групи музичних інструментів! Щоб зібрати оркестр повністю, ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” — і мерщій на майстер-клас Нотки. Вона розповість, як виготовити маракаси, дудочки та свистунці, а потім проведе першу репетицію оркестру — допоможе створити ритмічний акомпанемент до пісні "Дружнє коло".
Завантажте музику:
Дружнє коло (сл. М. Шутя, муз. Я. Кравчук)
- Поміркуйте, чому оркестр іноді називають командою виконавців.
- Які риси характеру мають обов'язково бути притаманні оркестрантам?
- Яка роль диригента в оркестрі? Чи може оркестр грати без диригента? Чому?
|
А тепер станьте краплинками-танцівницями і затанцюйте під “Музику водограю” ("Джміль", 2020, № 11): слухайте голоси води, акомпануйте її музиці, рухайтеся як краплинки. |
До скарбнички методиста
Публікація допоможе вам разом із вихованцями створити музичні інструменти власноруч. Діти залюбки гратимуть на нетрадиційних музичних інструментах.
Музикуючи, малята вчаться відчувати та відтворювати ритм і темп музики, а також легко запам’ятовують тексти пісень.
Матеріал може стати основою для проведення занять зі слухання музики, уроків інтегрованого курсу “Мистецтво”, української мови та читання, курсу “Я досліджую світ”.
