Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Місія “Марс — 2020”
Марс — четверта від Сонця планета й одна з двох найближчих сусідок Землі (див. “Джміль” № 7-8, 2019). Цей космічний об'єкт дуже цікавить дослідників. Уже багато років учені намагаються знайти на ньому ознаки життя. А засновник космічної компанії "SpaceX" Ілон Маск навіть мріє відправити на червону планету людей.

- Назви планети, що сусідять із Марсом. Згадай, що ти вже знаєш про цю планету, або пошукай інформацію про неї.
Марсохід "Наполегливість": політ розпочато!
Досліджувати Марс науковцям допомагають спеціальні апарати — марсоходи. Один із таких апаратів космічної агенції NASA просто зараз прямує на Марс.
Марсохід
“Perseverance”


Знайомтеся! Це — марсохід "Perseverance", що в перекладі українською означає "Наполегливість".
Марсохід розпочав свою подорож 30 липня 2020 року. У космос він вирушив на борту ракети-носія "Atlas V". Ракета стартувала з мису Канаверал, що у Флориді (США).

Продовжити знайомство з марсоходом і більше дізнатися про космічні місії зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Саме вони довідаються, який літальний апарат досліджуватиме Марс разом із всюдиходом та що саме вони шукатимуть на червоній планеті.
Анімація посадки марсохода Perseverance Rover на Марс
- Як гадаєте, чому Марс досліджують за допомогою техніки? Чому не можна висадити на планету космонавтів?
![]() |
Відчуйте себе дослідниками космосу — здійсніть мандрівку на “"Іржаву" планету Марс” (“Джміль”, 2019, № 7-8). На вас чекають космічна подорож на червону планету і репортаж зі справжнісінького марсохода. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація допоможе розповісти дітям про спеціальні космічні апарати — марсоходи. Один із них — марсохід “Наполегливість” — шукатиме на Марсі ознаки життя. Він збиратиме зразки гірських порід та ґрунту, а ще вивчатиме погоду і клімат на червоній планеті.
Запропонуйте дітям з’ясувати, на якому материку Землі також немає кордонів і мають змогу вільно працювати науковці всіх країн. Чому для такої співпраці вибрано саме цей материк? У чому його унікальність? Про що хочуть дізнатися науковці? Чому це важливо для кожного мешканця Землі?
Матеріал можна використати на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”. Він допоможе також розгорнути освітні ситуації, провести заняття з ознайомлення з довкіллям, інтегровані уроки / заняття, дні, тижні, місяці тощо.