Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Скромність чи нахабство?
Запрошуємо вас до Школи шляхетності. Чого в ній можна навчитися? Найважливішого — як бути справжньою людиною!
Кому дістався перстень?
Жили собі на світі дві сестрички. Одну звали Добринкою, бо була вона доброю, лагідною та скромною. А другу прозивали Хитринкою — за хитрість і нахабство.
Якось зимової пори подалися дівчатка до лісу по хмиз. Довго вони блукали між ялинами та соснами в пошуках сухих гілочок, аж раптом натрапили на галявинку, де відпочивала на пеньку старенька бабуся.
— Добрий день! — привіталися сестрички.
— Здоровенькі були! — відповіла бабця. — Бачу, на ваших плечах чималі в’язки. Тепер не мерзнутимете холодними вечорами.
— Це я показала Добринці місце, де цілі купи гілля. Вона без мене стільки не назбирала б! — гордовито промовила Хитринка.
А далі бабуся розповіла дівчинкам про чарівний перстень… Кортить дізнатися, що саме? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і дочитайте оповідку до кінця. А ще на вас чекає завдання Джмелика, яке допоможе більше дізнатися про себе.
- Як гадаєте, на яку із сестричок ви більш схожі?
- А на яку хотіли б бути схожими? Чому?
- Придумайте цікаві імена, які “говорили” би про певні риси характеру їх власників.
Відкрити для себе ще один із секретів добрих стосунків з іншими людьми ви можете, прочитавши публікацію “Відчуй серцем, або Як зрозуміти без слів” (“Джміль”, 2016, № 1). У ній зібрано оповідки та запитання для бесід, які допомагають навчитися розуміти і поважати почуття інших людей. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація допомагає порушити, зокрема на виховних годинах, важливі етичні питання: які риси характеру корисні в житті кожної людини? Що краще — скромність чи нахабство?
Матеріал допоможе розпочати виховну бесіду, показати дітям їхні вчинки ніби збоку, обговорити їх, не називаючи імен.