Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Вовк та зайці
Бесіда за картиною Ніно Чакветадзе “Вовк”
У Вернісажі сьогодні справжнісінький святковий карнавал! Від одного погляду на картину в голові починає звучати новорічна мелодія, а в повітрі розливається солодкий запах мандаринів. Усе це завдяки фантазії грузинської художниці Ніно Чакветадзе, яка вміє малювати дитячі настрої.
Кольори та відтінки
Художниці до вподоби приглушена кольорова гама. Ніно вважає, що такі “дощові” кольори найкраще передають спогади дитинства.
- Знайдіть на картині тьмяний синій, цегляний, оливковий кольори. А які приглушені кольори помітили ви? Назвіть їх. Якої барви на картині найбільше?
Попри те, що Ніно Чакветадзе до вподоби тьмяні кольори, її картина зовсім не темна. Подивіться, полотно майже невагоме, воно легке і неначе світиться. Це тому, що воно написане аквареллю. Напівпрозорі фарби легко лягають на папір. На відміну від олійної фарби, акварель наносять одним мазком. Недолік такої техніки в тому, що на картині важко виправити неточності чи похибки.
Сподобався вам святковий карнавал? А чому на картині так багато зайчиків і лише один вовк, цікаво? Долучайтеся до команди читачів друкованої версії журналу “Джміль” — і дізнаєтесь. Та й святкових сюрпризів на сторінках випуску залишилося ще чимало.
Продовжуючи зимову тематику в нашому Вернісажі, пропонуємо розглянути картину Ольги Кваші “Зимові канікули” (“Джміль”, 2019, № 1). |
|
Роздивіться картину. Вона трішки нагадує дитячий малюнок. Цей особливий художній напрям називається примітивізм. Художники-примітивісти навмисно спрощують зображення, роблять його ніби дитячим. |
Завантажуйте електронний додаток
“Вовк та зайці”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Роздивіться з дітьми картину Ніно Чакветадзе “Вовк”. Як вона вплине на настрій ваших вихованців? Зверніть їхню увагу на особливості картини — кольорову гаму, тло. Попросіть визначити і назвати емоції кожного персонажа картини. Розпитайте дітей, ким би вони хотіли бути на новорічному святі.
За матеріалами публікації педагог зможе провести з дітьми бесіду з образотворчої діяльності, розвитку мовлення, курсу “Мистецтво”, а також розгорнути освітню ситуацію, використати матеріал під час проведення тематичного дня, тижня чи місяця тощо.