Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Зимові канікули
Бесіда за картиною Ольги Кваші
"Дитячий" стиль дорослої художниці
Подивіться на картину "Зимові канікули". Чи не нагадує вона вам дитячий малюнок? Цей особливий художній напрям називається примітивізм. Художники-примітивісти навмисно спрощують зображення, роблять його ніби дитячим.
- Як гадаєте, чи важко професійним художникам створювати "дитячі" малюнки?
Теплий кіт
Занурившись у споглядання картини, відчуймо тепло. Адже поруч з нами сидить пухнастий рудий котик. Зверніть увагу, як незвично, рисочками, художниця передала фактуру його хутра.
Для своєї картини Ольга Кваша обрала чисті та яскраві кольори. А замість світла й тіні у неї плями, крапочки, лінії. У кожного казкового будиночка свій колір, а на деяких навіть можна побачити номери!
- Знайдіть усі будиночки з номерами й назвіть їх.
- Якого кольору очі в котика? Знайдіть схожий колір на картині.
- Якого ще домашнього улюбленця зобразила художниця? Опишіть його.
- Чому дерева виділені білим кольором? Що означають ряди білих крапочок у небі?
Сподобалася картина? А от читачі друкованої версії журналу “Джміль” завітають до затишної кімнати у картині, познайомляться із теплим котом та спостерігатимуть разом з ним за зимовими розвагами. А ще усі разом намалюють власні канікули.
- Роздивіться картину. Які кольори використала художниця? Чому саме такі? Чи не додають вони тепла картині? (Розкажіть дітям, що на картині переважають так звані “теплі” кольори — червоний, жовтий, рожевий, жовтогарячий тощо).
- Знайдіть на картині “теплі” кольори. Чи знаєте ви їхні назви?
- Роздивіться навколо. Які “теплі” кольори вас оточують?
- А де вибачите “холодні” кольори? Назвіть їх.
Роздивіться з малятами ще одну теплу картину Ольги Кваші — “Ходить Літо поміж квітів” (“Джміль”, 2015, № 3).
|
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.