Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Вернісаж

Зимові канікули

Бесіда за картиною Ольги Кваші

"Дитячий" стиль дорослої художниці

Подивіться на картину "Зимові канікули". Чи не нагадує вона вам дитячий малюнок? Цей особливий художній напрям називається примітивізм. Художники-примітивісти навмисно спрощують зображення, роблять його ніби дитячим.

  • Як гадаєте, чи важко професійним художникам створювати "дитячі" малюнки?

Теплий кіт

Занурившись у споглядання картини, відчуймо тепло. Адже поруч з нами сидить пухнастий рудий котик. Зверніть увагу, як незвично, рисочками, художниця передала фактуру його хутра.

Для своєї картини Ольга Кваша обрала чисті та яскраві кольори. А замість світла й тіні у неї плями, крапочки, лінії. У кожного казкового будиночка свій колір, а на деяких навіть можна побачити номери!

  • Знайдіть усі будиночки з номерами й назвіть їх.
  • Якого кольору очі в котика? Знайдіть схожий колір на картині.
  • Якого ще домашнього улюбленця зобразила художниця? Опишіть його.
  • Чому дерева виділені білим кольором? Що означають ряди білих крапочок у небі?

Сподобалася картина? А от читачі друкованої версії журналу “Джміль” завітають до затишної кімнати у картині, познайомляться із теплим котом та спостерігатимуть разом з ним за зимовими розвагами. А ще усі разом намалюють власні канікули.

  • Роздивіться картину. Які кольори використала художниця? Чому саме такі? Чи не додають вони тепла картині? (Розкажіть дітям, що на картині переважають так звані “теплі” кольори — червоний, жовтий, рожевий, жовтогарячий тощо).
  • Знайдіть на картині “теплі” кольори. Чи знаєте ви їхні назви?
  • Роздивіться навколо. Які “теплі” кольори вас оточують?
  • А де вибачите “холодні” кольори? Назвіть їх.

 Роздивіться з малятами ще одну теплу картину Ольги Кваші — “Ходить Літо поміж квітів” (“Джміль”, 2015, № 3).

  • Чому ця картина тепла?

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    






<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2019)